In Enschede is dat ook zo, maar krijg je de eerste 100 kg "gratis". Daarna betaal je per kg en afhankelijk van het soort afval het bedrag per kg. Papier bijv. is heel goedkoop.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Den bosch reken je af per kilo. Was eerst ¤0.20/kg is nu goedkoper geworden (wel is de afvalstoffenheffing omhoog gegaan)
voor dat geld mag je zo vaak komen als je wilt
quote:Op woensdag 29 december 2010 08:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat een beladen kreet dezer dagen, dus nee, wij gaan op geen enkele wijze, zelfs niet hypotetisch, aan de kinderen...
Morghen...
Oh, je houdt ze allemaal nog aan het lijntje?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wait what? Etc? Heb je een ex?
Ik heb trouwens ook geen echte exen. Gedoe.
Doe dan een trui aan!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad, je laat je als een schaap naar de slachtbank brengen...
Heet 'ie zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heet 'ie zo?
Vreemde jongens, die Grunningers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Whiteguy het volgende:
Had ik deze kwaliteitsclip hier ook al gedeeld?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heet 'ie zo?
Vreemde jongens, die Grunningers...Ik kan het wel regelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Heb je het al gedaan? MM is zo stil.quote:
Dat kan bestquote:Op woensdag 29 december 2010 20:25 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie, ik heb ze vandaag aangehad en het viel alles mee!maar bedankt!
Ik had nog iets grappigs geconstateerd gisteren; ik vond de stem van Ozzy Osborn op die van de zanger van Wolfmother delen en nu wil ik Nems visie daarop wel eens horen
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef iamredleader het volgende:en goedenavond
Bedtijd, morgen gewoon hele dag werken. Heb voor het hele team oliebollen gekocht in Ouderkerk a/d Amstel, bij de tent die dit jaar 2e werd bij het testpanel van het AD
In de baas zijn tijd, en met zijn auto, dan welquote:Op woensdag 29 december 2010 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
Je hebt het niet voor ze over om even naar Spijkenisse te rijden?
Net op tijd. Kan laffer de TT nog even aanpassen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
In de baas zijn tijd, en met zijn auto, dan wel
Trouwens, met een beetje mazzel behoort Tinuviel vanaf morgen ook tot de eipet-nerds
En anders verzinnen we wel een passende TTquote:Op woensdag 29 december 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
Net op tijd. Kan laffer de TT nog even aanpassen.
Ik ben snel weg voordat Etc nu heel fok platlegtquote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Whiteguy het volgende:
Over die TT: echte nerds doen niet aan apple producten.
Nerds kopen dingen waar je zelf me kan klooien en meer dan 1 knop op zit.
Posted from my computer gewoon thuis.
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben snel weg voordat Etc nu heel fok platlegt
Vroeger was het plaatsen van 5 reacties in 1 minuut al genoeg om dat voor elkaar te krijgen. Laatste tijd draait het aardig moet ik zeggen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben snel weg voordat Etc nu heel fok platlegt
Kan ik de 29ste een prive les boeken?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
Cobra, ik weet nu ook hoe je je hotmail als standaard mail in moet stellenIk heb zelfs 3 hotmailadressen ingevoerd.
Rechtermuisknop > Nieuw > Mapquote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan ik de 29ste een prive les boeken?
En mapjes maken lukt nog steeds niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |