Ligt er bij jullie een meter sneeuw ofzo?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom net aan op m'n werk en ik ben gewoon de eerste. het gebouw waar ik zit is nog leeg. En dan ben ik al een half uur later dan normaal
Je hebt de memo niet gezien dat de toko vandaag gesloten is?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom net aan op m'n werk en ik ben gewoon de eerste. het gebouw waar ik zit is nog leeg. En dan ben ik al een half uur later dan normaal
Het dooit hier al 5 dagen non-stop, er is vrijwel geen sneeuw meer te bekennen...quote:Op woensdag 29 december 2010 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en het was hier vanochtend alweer rond de 0 graden,, het is rap aan het dooien.
Herkenbare machines, heerlijk die koffiestroop...quote:Op woensdag 29 december 2010 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de eerste bak "espresso" staat er alweer.
Maar ja we hebben dit: [ afbeelding ] staan en om nou te zeggen dat daar koffie uit komt...
Maling aan de kijkcijfers, die worden veelal gegenereerd door mensen die zelf niet de moeite nemen om zo'n show live te bekijken. En Dolf Jansen is geen allemansvriens a la Najib Amhali of zo...quote:Op woensdag 29 december 2010 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De kijkcijfers van Jansen afgelopen weekend waren redelijk bedroevend las (persoonlijk vind ik hem al jaren niet meer grappig)
same herequote:Op woensdag 29 december 2010 09:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik bedoel dat de 'koffie' die uit het apparaat net stroop is. Wij hebben ook echte koffie, maar dan van die niet te drinken Max Havelaar-troep uit een vaag land. Deal met DE is daarover gemaakt, die volgens mij nog een deel van de opbrengst opstrijkt ook...
Ik heb altijd max. espresso zonder suiker en dan nog is het geen sterke (en zuivere) koffie...
jawel, maar ik denk niet dat ik degene ben die je erop moet wijzenquote:
Ik heb juist een heel goed contact (nog steeds) met mijn beide ex-schoonmoeders. Ik heb ze ook allebei op mijn hyves.quote:
En dat vraag je aan mij!? Mr Typo himself.quote:
NIet eens quad core?quote:
you're alivequote:Op woensdag 29 december 2010 11:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wait what? Etc? Heb je een ex?
Ik heb trouwens ook geen echte exen. Gedoe.
ja das ook wat voor kerstquote:Op woensdag 29 december 2010 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Daar krijg je automatisch een ex bij cadeau
Ik heb het uitgemaaktquote:Op woensdag 29 december 2010 11:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja das ook wat voor kersthoe gaat t nu met je?
Ik zei toch niet dat hij het had uitgemaaktquote:Op woensdag 29 december 2010 11:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het uitgemaaktEn die vraag stelt iedereen
![]()
Met mij gaat het wel goed eigenlijk, alhoewel ik hem nog niet weer heb gezien (dat gebeurd as vrijdag met Oud & Nieuw) en daar zie ik wel tegenop. Maar het was voor mij de juiste beslissing
Hier:quote:Op woensdag 29 december 2010 11:46 schreef Etcetera het volgende:
Alhoewel ik nog wel een fles Rum & Cola wil halen trouwens. Moet maar even kijken of ik dat hier kan vinden
Dat heb ik ook nog nooit gedaanquote:Op woensdag 29 december 2010 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Ja ik weet dat het de standaard vraag isDenk niet dat ik het vrijdag op een zuipen ga zetten, dat doe ik sowieso niet snel
We vieren O&N met een grote groep vrienden, waar hij dus ook bij is
Ben gisteren voor de allereerste keer alleen naar de bioscoop geweest, was wel apart.
Het is idd vrij standaard om met iemand of met meerdere mensen naar de bios te gaan, maar uiteindelijk gaat het toch om te filmquote:Op woensdag 29 december 2010 11:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog nooit gedaanMaar aan de andere kant van de oceaan schijnen ze dat heel normaal te vinden ook, dus wellicht kunnen we het naar Nederland brengen. En over die vraag van die jongen, ik weet niet of je graag wil dat hij 'into you' is, maar het hoeft helemaal niet zo uitgelegd te worden. Het kan ook gewoon dat ie voor je uitkijkt zeg maar en niet wil dat je alleen bent. Sluit niet uit dat ie je ziet zitten, maar je hoeft er niet om te gaan spacen
goed zoquote:Op woensdag 29 december 2010 11:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is idd vrij standaard om met iemand of met meerdere mensen naar de bios te gaan, maar uiteindelijk gaat het toch om te film
En ik ben niet van plan om te spacen hoorOp dit moment vind ik het gewoon leuk dat hij wel met me mee zou gaan als ik weer naar de bios wil
Een aanhanger met gips en een aanhanger half puin half hout, dat was wel weer genoeg geloof ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent in je eentje verantwoordelijk voor de helft van de aanvoer?
Of heb je de desbetreffende ambtenaar verteld wat je echt van hem vond en ben je niet meer welkom in zijn koninkrijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |