Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zet dat er maar in danquote:
dat zei Pheno ook alquote:Op donderdag 30 december 2010 10:12 schreef Koen66 het volgende:
ah ok, als je nou een Dell had gehad had ik wel een adapter kunnen snorren
hoop dat je er 1 kan vindenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zei Pheno ook al![]()
maar die heb ik dan nog niet vandaag he, en ik MOET kunnen internetten![]()
weer in een miniquote:Op donderdag 30 december 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
DaMart de volgende keer mag je mee oke?
Ik moest nu even snel douchen
Moet zo autorijden
Nee dit keer in een gewone les-autoquote:
laters rockyquote:Op donderdag 30 december 2010 10:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga maar weer eens
Dalijk even vuurwerk ophalen
Zie wel wanneer ik terugkom
Doei![]()
ik heb gister in een nieuwe mini geredenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb gister in een nieuwe mini gereden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
* pgrferrari jaloers is
het was een leenauto... omdat ons raam gerepareerd moest wordenquote:
suc6, laterrrrquote:Op donderdag 30 december 2010 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was een leenauto... omdat ons raam gerepareerd moest worden![]()
Maar ik ga nog ff plassenen dan autorijden
![]()
tot laters
Je wat?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb mijn schietkist binnen
pheno gaat een nieuwe maken, ooitquote:Op donderdag 30 december 2010 10:53 schreef Koen66 het volgende:
hoe oud is dat youtube filmpje in de OP wel niet?
iets van een jaar. waarom?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:53 schreef Koen66 het volgende:
hoe oud is dat youtube filmpje in de OP wel niet?
jaquote:
quote:
nee idd straks nog even wat werken en dan weekendquote:
vanavond nog werken en dan morgen nog een uurtje of 24quote:Op donderdag 30 december 2010 11:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee idd straks nog even wat werken en dan weekend
ooh ook bijna dusquote:Op donderdag 30 december 2010 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond nog werken en dan morgen nog een uurtje of 24
quote:
ja ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zei er iemand zieke mensenIk klink nog erger dan Katja Schuurman op het moment, ik heb gewoon amper een stem
![]()
Goedemorgen allemaal
Zullen we elkaar bellen, kunnen we om elkaar lachen?quote:
het fluctueert hier, dan is er en dan schiet ie weer wegquote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we elkaar bellen, kunnen we om elkaar lachen?
Katja Schuurman improvedquote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zei er iemand zieke mensenIk klink nog erger dan Katja Schuurman op het moment, ik heb gewoon amper een stem
![]()
Goedemorgen allemaal
marijkequote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Goedemorgen allemaal
MPGquote:
Stu was ziekquote:Op donderdag 30 december 2010 11:22 schreef Barretje80 het volgende:
ohh jongens!!
ik moet nog beginnen met werken!!
marijke marijke marijke..
ik heb gister wat topics gemist.. hoe zit het met de Stu-meet??
Morgen liebchen!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:20 schreef MPG het volgende:
* MPG gaat weer.
Ik ben niet ziek en mijn adapter doet het ook nog...
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
het fluctueert hier, dan is er en dan schiet ie weer weg
Hoi Luttequote:
Goedemorgen meneerquote:
Lekker uitgeslapen?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:22 schreef Barretje80 het volgende:
ohh jongens!!
De stu-meetquote:Op donderdag 30 december 2010 11:22 schreef Barretje80 het volgende:
ohh jongens!!
zie erg veel users die ik nooit hier zie, vandaerquote:Op donderdag 30 december 2010 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iets van een jaar. waarom?
stu en de babesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
LIEBCHENquote:Op donderdag 30 december 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen liebchen!Fijn toch?
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
stu en de babes
Ik wil ook meeten met allemaal babesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
moet je in de UK gaan wonenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil ook meeten met allemaal babes![]()
![]()
...
Wil je lachen?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil ook meeten met allemaal babes![]()
![]()
...
klopt maar zolang kom jij ook niet hierquote:Op donderdag 30 december 2010 11:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie erg veel users die ik nooit hier zie, vandaer
Ollequote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef Olle. het volgende:
goedemorgen lieve mensen!
geniet van deze enaarlaatste dag van 2010!
ga ik nu weer aan het werk
Goedemorgen Ollequote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef Olle. het volgende:
goedemorgen lieve mensen!
geniet van deze enaarlaatste dag van 2010!
ga ik nu weer aan het werk
Hier flikkerde een kat van de vensterbank en die hing aan de gordijnenquote:
Kusje op je zieke adapter!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:33 schreef Gridlok het volgende:
mijn adapter is ziek en ik ben kapot
mijn HTC purrtquote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier flikkerde een kat van de vensterbank en die hing aan de gordijnen![]()
[..]
Kusje op je zieke adapter!
maar jou zie ik vandaag ook al nietquote:
Ik zou er mee naar de dokterquote:
WTF?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier flikkerde een kat van de vensterbank en die hing aan de gordijnen![]()
Ik bel je zo ffquote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je lachen?Dan bel ik je even?
Ben ik al geweest, die wis ook nie veul.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou er mee naar de dokter
Post, heb je em morgen want de post wordt bezorgd op oudejaarsdagquote:Op donderdag 30 december 2010 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar jou zie ik vandaag ook al niet
Och arme.... Dan is het hopeloos...quote:Op donderdag 30 december 2010 11:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben ik al geweest, die wis ook nie veul.
ik viel bijna om van jouw UIquote:Op donderdag 30 december 2010 11:33 schreef Gridlok het volgende:
mijn adapter is ziek en ik ben kapot
Epilepsie aanval?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik viel bijna om van jouw UI
Maar de post doet er tegenwoordig minstens een week over en dan is het pakketpost en en en.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Post, heb je em morgen want de post wordt bezorgd op oudejaarsdag
Muckjenquote:
Ik kijk nooit naar mijn eigen UIquote:Op donderdag 30 december 2010 11:40 schreef Gridlok het volgende:
Hahaha moet jij zeggen met je glitter taart! spastische cake
niet waar, ik stuur dagelijks pakjes en brieven komen de volgende dag gewoon aanquote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar de post doet er tegenwoordig minstens een week over en dan is het pakketpost en en en.
Ik haal wel een nieuwe
diss.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar mijn eigen UI
hier niet dikke mistquote:
nou sorry hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 11:41 schreef PeZu het volgende:
niet waar, ik stuur dagelijks pakjes en brieven komen de volgende dag gewoon aan
Aha! je bent postbode??quote:Op donderdag 30 december 2010 11:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet waar, ik stuur dagelijks pakjes en brieven komen de volgende dag gewoon aan
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
hier ookquote:
ik heb ook nog iets anders voor jequote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Aha! je bent postbode??nopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
In de middag ergensquote:Op donderdag 30 december 2010 11:42 schreef Barretje80 het volgende:
stu! hoe laat vertrek jij 3 januari naar de UK?
dus een babe-meet op schiphol kan wel in de planning gepropt worden??quote:
Estéquote:
Sjraarkequote:
Nog nietquote:
Kun je em niet gewoon terugbrengen, die kapotte? Je hebt em volgens mij nog maar net een jaar toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar de post doet er tegenwoordig minstens een week over en dan is het pakketpost en en en.
Ik haal wel een nieuwe
Nope, lijkt me geen goed ideequote:Op donderdag 30 december 2010 11:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dus een babe-meet op schiphol kan wel in de planning gepropt worden??
grr!!!quote:
je weet niet wat je afslaat!!!quote:
muckiequote:
Het lijkt me wel heel leuk als jullie naar Londen komen thoughquote:Op donderdag 30 december 2010 11:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je weet niet wat je afslaat!!!
ohhjaa... en dan kunnen we allemaal in jouw grote huis slapen??quote:Op donderdag 30 december 2010 11:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me wel heel leuk als jullie naar Londen komen though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lunch!
voor je dagelijkse portie fruitquote:
stuartquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:46 schreef Barretje80 het volgende:
Honger!dat klinkt foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lunch!
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
you bastardquote:
quote:
op Davequote:
wokquote:
ligt eraan wat je nog moet doenquote:
zo heet die zenderquote:
werkenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ligt eraan wat je nog moet doen
quote:
quote:
nee, pas om 12:30..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar je mag wel pauze nemen
quote:
dan stort ik NU inquote:
vandaag mag je om 12.15 om het kwartier van gisteren terug te krijgenquote:
* wel.o.k vangt suikertaartje opquote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe is het met jou nu dan?
[..]
dan stort ik NU in
dan zal je helaas nog even moeten wachten, het spijt mequote:Op donderdag 30 december 2010 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
werken
en boodschappen...
nee hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag mag je om 12.15 om het kwartier van gisteren terug te krijgen
van mij welquote:
maar dan is het daarna ook klaar, ik ben vanavond mama op afstandquote:Op donderdag 30 december 2010 12:03 schreef TheFamousMan het volgende:
dan zal je helaas nog even moeten wachten, het spijt me
ZJNET NA PROVSKI DOLOCHOV TJZNU DIN PJOT VROJ TJA DJOP. ZJNET NA PROVSKI DOLOCHOV!quote:
ik zal het mijn baas even vertellenquote:
seks seks seksquote:Op donderdag 30 december 2010 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dan is het daarna ook klaar, ik ben vanavond mama op afstand![]()
gebakje logeert bij opa en oma
quote:
Mag ik deze kelk aan mijn mond voorbij laten gaanquote:Op donderdag 30 december 2010 12:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ZJNET NA PROVSKI DOLOCHOV TJZNU DIN PJOT VROJ TJA DJOP. ZJNET NA PROVSKI DOLOCHOV!
Russische liederen zingen.
quote:
Ahh, da's een hele steunquote:Op donderdag 30 december 2010 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 30 december 2010 12:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag ik deze kelk aan mijn mond voorbij laten gaan
ja nouhou.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Douchen en slapenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, da's een hele steun
Dus nog eventjes doorzetten, en dan kan je relaxen
ehm..nee, morgen weer werkenquote:
ik heb wel een spuit voor jequote:Op donderdag 30 december 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja nouhou.
ik ben toch ziek..ig...
Langs de deuren gaan en zingen is niet bepaald werken hoor...quote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm..nee, morgen weer werken
jij ookquote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
spuit 11.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb wel een spuit voor je
op vrijdagquote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het verdient anders goedquote:Op donderdag 30 december 2010 12:08 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Langs de deuren gaan en zingen is niet bepaald werken hoor...
Veel snoep ja, dat welquote:Op donderdag 30 december 2010 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het verdient anders goed![]()
rozen verkopen ook
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op vrijdag![]()
wat denken ze wel niet daar
jij hebt ook alles wel eens gedaan he?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het verdient anders goed![]()
rozen verkopen ook
er komen genoeg mensen naar londonquote:Op donderdag 30 december 2010 12:09 schreef Stuart het volgende:
Zo, komen er nog mensen naar Londen of was dat een opwelling
ik iig nietquote:Op donderdag 30 december 2010 12:09 schreef Stuart het volgende:
Zo, komen er nog mensen naar Londen of was dat een opwelling
Had je m'n smsje nog gehad?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe is het met jou nu dan?
[..]
dan stort ik NU in
ja, maar vrijdag is niet jouw vrije dagquote:Op donderdag 30 december 2010 12:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik moet ook gewoon werken
niet allesquote:Op donderdag 30 december 2010 12:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt ook alles wel eens gedaan he?
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:08 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Langs de deuren gaan en zingen is niet bepaald werken hoor...
en morgen helemaal niet dat gaat wel een uurtje of 20 worden eer ik ga slapenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, maar vrijdag is niet jouw vrije dag
quote:
koffie, veeel koffiequote:Op donderdag 30 december 2010 12:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en morgen helemaal niet dat gaat wel een uurtje of 20 worden eer ik ga slapen
ik mag niet naar vreemde mannen zegt mamaquote:
smakelijkquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
sorry liefjes, ik kan jullie niet helemaal volgen geloof ik...
Whahahahaquote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik mag niet naar vreemde mannen zegt mama
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog een FCUK jas die ik nooit draag. Misschien moet ik die maar aanbieden in FHF
Maar het is niet echt een heel grote jas natuurlijk
Heb ik nog nooit van gehoordquote:
Wie weet maak je er iemand nog heel erg blij meequote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog een FCUK jas die ik nooit draag. Misschien moet ik die maar aanbieden in FHF
Maar het is niet echt een heel grote jas natuurlijk
Ja, dat zit ik me net ook te bedenken. Zal meer voor een tiener zijn though want het is een kleine jas want ik ben zelf ook niet zo groot maar dat maakt natuurlijk niet uitquote:Op donderdag 30 december 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie weet maak je er iemand nog heel erg blij mee
Niet? Doen de kinderen hier altijd. Op oudjaar smorgens langs de deuren, een liedje zingen en dan krijgen ze snoepquote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit van gehoord![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
sorry liefjes, ik kan jullie niet helemaal volgen geloof ik...
Ehm, French Connection. Ik zal er vandaag wel een foto van makenquote:
ik denk dat ik vandaag 15:00 niet eens haalquote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef wel.o.k het volgende:
nog 15 minuten, dan mag je even pauzeren
Welleke maat?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, French Connection. Ik zal er vandaag wel een foto van maken
Voor iemand z'n kindquote:Op donderdag 30 december 2010 12:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zit ik me net ook te bedenken. Zal meer voor een tiener zijn though want het is een kleine jas want ik ben zelf ook niet zo groot maar dat maakt natuurlijk niet uit
Waar woon je ook alweer?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:14 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Niet? Doen de kinderen hier altijd. Op oudjaar smorgens langs de deuren, een liedje zingen en dan krijgen ze snoepVanaf 9 uur staan ze al bij de voordeur in de hoop dat ze wat meekrijgen...
Was altijd leuk, je kwam echt met een tas vol snoep thuis. Laten we zeggen 5 kilo per persoon
klinkt als sint maartenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:14 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Niet? Doen de kinderen hier altijd. Op oudjaar smorgens langs de deuren, een liedje zingen en dan krijgen ze snoepVanaf 9 uur staan ze al bij de voordeur in de hoop dat ze wat meekrijgen...
Was altijd leuk, je kwam echt met een tas vol snoep thuis. Laten we zeggen 5 kilo per persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verveel me.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik denk 176 of smallquote:
kan bestquote:
ik las FUCKquote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, French Connection. Ik zal er vandaag wel een foto van maken
Ga dan ook naar huis! Ik ahd eigenlijk gehoopt dat je thuis zou blijven al, want dit schiet toch niet op meisjequote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik vandaag 15:00 niet eens haal
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef TheFamousMan het volgende:
moet je wat gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verveel me.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Dat is denk ik ook de bedoeling. French Connection UKquote:
Lama danquote:Op donderdag 30 december 2010 12:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk 176 of small
Maten lopen daar iets anders. Zou ook 16yr kunnen zijn
Ik eerst ook en toen dacht ik, waarom staat die C verkeerd?quote:
ja maar watquote:
dat zou vast de bedoeling zijn van die doerakken daar bij french connection, wat een vuillakken heequote:
Verzin iets? We hoeven toch niet alles voor te kauwen?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:18 schreef TheFamousMan het volgende:
j
[..]
ja maar wat[ afbeelding ]
ga op zoek naar een levenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:18 schreef TheFamousMan het volgende:
j
[..]
Jij moet in bed liggen. Jij bent ziek.quote:
als het even kanquote:Op donderdag 30 december 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verzin iets? We hoeven toch niet alles voor te kauwen?
De boefjesquote:Op donderdag 30 december 2010 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zou vast de bedoeling zijn van die doerakken daar bij french connection, wat een vuillakken hee![]()
_!
ik doe m'n best.quote:
weg ze, gentlemanquote:
Ga maar ergens vrijwilligerswerk doen ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:18 schreef TheFamousMan het volgende:
j
[..]
Ga je kamer opruimen of je moeder helpen met het huishoudenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga maar ergens vrijwilligerswerk doen ofzo.
die is ingestort en niet in staat om nog enig huishoudelijk werk te verrichten, en ik ben een ondankbaar kutkind, dus dat is helaas uitgesloten.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je kamer opruimen of je moeder helpen met het huishouden
Das ook een goedequote:Op donderdag 30 december 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je kamer opruimen of je moeder helpen met het huishouden
draai zequote:
die woont in zeelandquote:Op donderdag 30 december 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ook een goede.
Of laat hem boodschappen doen voor zn oma.
Dan ruim je die kamer op. En doe de boodschappen. Poets de badkamer en het toilet.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die is ingestort en niet in staat om nog enig huishoudelijk werk te verrichten, en ik ben een ondankbaar kutkind, dus dat is helaas uitgesloten.
en ik heb geen eigen kamer, want we zijn aan het verbouwen, dus slaap ik bij m'n broeder op de kamer.
jaloersquote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, en straks weer schaatsen als de ijsbaan open is
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
Dan ga je daarheen en doe je die verdomde boodschappen. Kutkind.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ruim je die kamer op. En doe de boodschappen. Poets de badkamer en het toilet.
Slaap lekker Liebchenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga nog even slapen, ik kan m'n ogen niet openhouden
slaap zachtquote:Op donderdag 30 december 2010 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga nog even slapen, ik kan m'n ogen niet openhouden
Je bent echt een puber he?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Boodschappen zijn gister al gedaan.
Badkamer is schoon genoeg.
Toilet kan altijd schoner.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent echt een puber he?Sjongejonge man, ga wat doen ipv andere mensen er mee te vervelen
Verstandig!quote:
Ik heb geen schaatsen, hoe duur zijn die dingen?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
Is ongeveer ook hetzelfde, sint maarten hebben we hier dan ook weer niet.quote:
Ja, uploaden.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes
Weet iemand hoe je een filmpje op you tube plaatst?
net een chocolade reep op..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm dat was een lekkere appelflap![]()
Volgend jaar maar eens een beetje minderen met eten
Zal echt eens 10 a 15 kg afmoeten....
Ja die knop had ik al gevonden maar ik kom nier verderquote:
heb je al een account??quote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja die knop had ik al gevonden maar ik kom nier verder
uploaden, heb ik echt veel te vaak gedaanquote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes
Weet iemand hoe je een filmpje op you tube plaatst?
Moet je krabben.quote:
ja dat heb ik gedaan en dan krijg ik een pagina met video uploaden of opnemen van webcam en dan? want als ik voor uploaden kies kom ik niet verder want ik weet niet hoe ik het bestand wat ik wil uploaden moet opslaanquote:Op donderdag 30 december 2010 12:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
uploaden, heb ik echt veel te vaak gedaan
Als je een account hebt, dan moet je op het tweede knopje naast de zoek-balk drukken, waar 'uploaden' op staat.
wat voor bestand is het?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan en dan krijg ik een pagina met video uploaden of opnemen van webcam en dan? want als ik voor uploaden kies kom ik niet verder want ik weet niet hoe ik het bestand wat ik wil uploaden moet opslaan
dit filmpje van gisteren ik wil hem uploaden naar iemand die hem niet via deze website kan openen omdat hij die pagina is afgeschermdquote:
wat?quote:
Grappig filmpjequote:Op donderdag 30 december 2010 13:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dit filmpje van gisteren ik wil hem uploaden naar iemand die hem niet via deze website kan openen omdat hij die pagina is afgeschermd
http://www.zie.nl/video/o(...)-konijn/m1fzu9ifaugo
Dit dusquote:
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #16quote:Op donderdag 30 december 2010 13:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe komen jullie allemaal aan een vuurwerk UI?
Hij is gevonden in het hotel in St. Petersburg waar hij een optreden hadquote:
Ja he maar misschien wil jij zo lief zijn om te vertellen hoe ik deze upload naar you tube want dit lukt deze dombo niet.quote:
Ik kijk nu net journaal.quote:
Ik vind de meeste niet echt mooi gedaanquote:Op donderdag 30 december 2010 13:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe komen jullie allemaal aan een vuurwerk UI?
Via daar weet ik het eigenlijk nietquote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he maar misschien wil jij zo lief zijn om te vertellen hoe ik deze upload naar you tube want dit lukt deze dombo niet.
Volgens mij kan het niet, want je kunt het filmpje niet opslaan... Dus dan houdt het op... Staat ie niet toevallig al op youtube? En anders moet die persoon em maar thuis kijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he maar misschien wil jij zo lief zijn om te vertellen hoe ik deze upload naar you tube want dit lukt deze dombo niet.
Jammer maar evengoed bedanktquote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Via daar weet ik het eigenlijk niet
Spijt me
Misschien met ehh...
euhhh...
tjah.
hij wou toch stoppen met roken? Dat is gelukt!quote:
Of wordt hij gecremeerd?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij wou toch stoppen met roken? Dat is gelukt!
ja dat dusquote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet, want je kunt het filmpje niet opslaan... Dus dan houdt het op... Staat ie niet toevallig al op youtube? En anders moet die persoon em maar thuis kijken
quote:
heheheh..quote:
Geen vuurwerk uit Polen dat je in een pakketje van het postkantoor moet halen he?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef pgrferrari het volgende:
ik gaat maar eens
Vuurwerk halen en op visite
En ik maar eens lekker naar huisquote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef pgrferrari het volgende:
ik gaat maar eens
Vuurwerk halen en op visite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |