hier ookquote:
ik heb ook nog iets anders voor jequote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Aha! je bent postbode??nopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
In de middag ergensquote:Op donderdag 30 december 2010 11:42 schreef Barretje80 het volgende:
stu! hoe laat vertrek jij 3 januari naar de UK?
dus een babe-meet op schiphol kan wel in de planning gepropt worden??quote:
Estéquote:
Sjraarkequote:
Nog nietquote:
Kun je em niet gewoon terugbrengen, die kapotte? Je hebt em volgens mij nog maar net een jaar toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar de post doet er tegenwoordig minstens een week over en dan is het pakketpost en en en.
Ik haal wel een nieuwe
Nope, lijkt me geen goed ideequote:Op donderdag 30 december 2010 11:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dus een babe-meet op schiphol kan wel in de planning gepropt worden??
grr!!!quote:
je weet niet wat je afslaat!!!quote:
muckiequote:
Het lijkt me wel heel leuk als jullie naar Londen komen thoughquote:Op donderdag 30 december 2010 11:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je weet niet wat je afslaat!!!
ohhjaa... en dan kunnen we allemaal in jouw grote huis slapen??quote:Op donderdag 30 december 2010 11:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me wel heel leuk als jullie naar Londen komen though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lunch!
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
voor je dagelijkse portie fruitquote:
stuartquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:46 schreef Barretje80 het volgende:
Honger!dat klinkt foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lunch!
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
you bastardquote:
quote:
op Davequote:
wokquote:
ligt eraan wat je nog moet doenquote:
zo heet die zenderquote:
werkenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ligt eraan wat je nog moet doen
quote:
quote:
nee, pas om 12:30..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar je mag wel pauze nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |