mijn HTC purrtquote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier flikkerde een kat van de vensterbank en die hing aan de gordijnen![]()
[..]
Kusje op je zieke adapter!
maar jou zie ik vandaag ook al nietquote:
Ik zou er mee naar de dokterquote:
WTF?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier flikkerde een kat van de vensterbank en die hing aan de gordijnen![]()
Ik bel je zo ffquote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je lachen?Dan bel ik je even?
Ben ik al geweest, die wis ook nie veul.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou er mee naar de dokter
Post, heb je em morgen want de post wordt bezorgd op oudejaarsdagquote:Op donderdag 30 december 2010 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar jou zie ik vandaag ook al niet
Och arme.... Dan is het hopeloos...quote:Op donderdag 30 december 2010 11:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben ik al geweest, die wis ook nie veul.
ik viel bijna om van jouw UIquote:Op donderdag 30 december 2010 11:33 schreef Gridlok het volgende:
mijn adapter is ziek en ik ben kapot
Epilepsie aanval?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik viel bijna om van jouw UI
Maar de post doet er tegenwoordig minstens een week over en dan is het pakketpost en en en.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Post, heb je em morgen want de post wordt bezorgd op oudejaarsdag
Muckjenquote:
Ik kijk nooit naar mijn eigen UIquote:Op donderdag 30 december 2010 11:40 schreef Gridlok het volgende:
Hahaha moet jij zeggen met je glitter taart! spastische cake
niet waar, ik stuur dagelijks pakjes en brieven komen de volgende dag gewoon aanquote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar de post doet er tegenwoordig minstens een week over en dan is het pakketpost en en en.
Ik haal wel een nieuwe
diss.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar mijn eigen UI
hier niet dikke mistquote:
nou sorry hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 11:41 schreef PeZu het volgende:
niet waar, ik stuur dagelijks pakjes en brieven komen de volgende dag gewoon aan
Aha! je bent postbode??quote:Op donderdag 30 december 2010 11:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet waar, ik stuur dagelijks pakjes en brieven komen de volgende dag gewoon aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |