wat?quote:
Grappig filmpjequote:Op donderdag 30 december 2010 13:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dit filmpje van gisteren ik wil hem uploaden naar iemand die hem niet via deze website kan openen omdat hij die pagina is afgeschermd
http://www.zie.nl/video/o(...)-konijn/m1fzu9ifaugo
Dit dusquote:
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #16quote:Op donderdag 30 december 2010 13:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe komen jullie allemaal aan een vuurwerk UI?
Hij is gevonden in het hotel in St. Petersburg waar hij een optreden hadquote:
Ja he maar misschien wil jij zo lief zijn om te vertellen hoe ik deze upload naar you tube want dit lukt deze dombo niet.quote:
Ik kijk nu net journaal.quote:
Ik vind de meeste niet echt mooi gedaanquote:Op donderdag 30 december 2010 13:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe komen jullie allemaal aan een vuurwerk UI?
Via daar weet ik het eigenlijk nietquote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he maar misschien wil jij zo lief zijn om te vertellen hoe ik deze upload naar you tube want dit lukt deze dombo niet.
Volgens mij kan het niet, want je kunt het filmpje niet opslaan... Dus dan houdt het op... Staat ie niet toevallig al op youtube? En anders moet die persoon em maar thuis kijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he maar misschien wil jij zo lief zijn om te vertellen hoe ik deze upload naar you tube want dit lukt deze dombo niet.
Jammer maar evengoed bedanktquote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Via daar weet ik het eigenlijk niet
Spijt me
Misschien met ehh...
euhhh...
tjah.
hij wou toch stoppen met roken? Dat is gelukt!quote:
Of wordt hij gecremeerd?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij wou toch stoppen met roken? Dat is gelukt!
ja dat dusquote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet, want je kunt het filmpje niet opslaan... Dus dan houdt het op... Staat ie niet toevallig al op youtube? En anders moet die persoon em maar thuis kijken
quote:
heheheh..quote:
Geen vuurwerk uit Polen dat je in een pakketje van het postkantoor moet halen he?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef pgrferrari het volgende:
ik gaat maar eens
Vuurwerk halen en op visite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |