ja maar watquote:
dat zou vast de bedoeling zijn van die doerakken daar bij french connection, wat een vuillakken heequote:
Verzin iets? We hoeven toch niet alles voor te kauwen?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:18 schreef TheFamousMan het volgende:
j
[..]
ja maar wat[ afbeelding ]
ga op zoek naar een levenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:18 schreef TheFamousMan het volgende:
j
[..]
Jij moet in bed liggen. Jij bent ziek.quote:
als het even kanquote:Op donderdag 30 december 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verzin iets? We hoeven toch niet alles voor te kauwen?
De boefjesquote:Op donderdag 30 december 2010 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zou vast de bedoeling zijn van die doerakken daar bij french connection, wat een vuillakken hee![]()
_!
ik doe m'n best.quote:
weg ze, gentlemanquote:
Ga maar ergens vrijwilligerswerk doen ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:18 schreef TheFamousMan het volgende:
j
[..]
Ga je kamer opruimen of je moeder helpen met het huishoudenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga maar ergens vrijwilligerswerk doen ofzo.
die is ingestort en niet in staat om nog enig huishoudelijk werk te verrichten, en ik ben een ondankbaar kutkind, dus dat is helaas uitgesloten.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je kamer opruimen of je moeder helpen met het huishouden
Das ook een goedequote:Op donderdag 30 december 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je kamer opruimen of je moeder helpen met het huishouden
draai zequote:
die woont in zeelandquote:Op donderdag 30 december 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ook een goede.
Of laat hem boodschappen doen voor zn oma.
Dan ruim je die kamer op. En doe de boodschappen. Poets de badkamer en het toilet.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die is ingestort en niet in staat om nog enig huishoudelijk werk te verrichten, en ik ben een ondankbaar kutkind, dus dat is helaas uitgesloten.
en ik heb geen eigen kamer, want we zijn aan het verbouwen, dus slaap ik bij m'n broeder op de kamer.
jaloersquote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, en straks weer schaatsen als de ijsbaan open is
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, en straks weer schaatsen als de ijsbaan open is
Dan ga je daarheen en doe je die verdomde boodschappen. Kutkind.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ruim je die kamer op. En doe de boodschappen. Poets de badkamer en het toilet.
Slaap lekker Liebchenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga nog even slapen, ik kan m'n ogen niet openhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |