slaap zachtquote:Op donderdag 30 december 2010 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga nog even slapen, ik kan m'n ogen niet openhouden
Je bent echt een puber he?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Boodschappen zijn gister al gedaan.
Badkamer is schoon genoeg.
Toilet kan altijd schoner.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent echt een puber he?Sjongejonge man, ga wat doen ipv andere mensen er mee te vervelen
Verstandig!quote:
Ik heb geen schaatsen, hoe duur zijn die dingen?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, en straks weer schaatsen als de ijsbaan open is
Is ongeveer ook hetzelfde, sint maarten hebben we hier dan ook weer niet.quote:
Ja, uploaden.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes
Weet iemand hoe je een filmpje op you tube plaatst?
net een chocolade reep op..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm dat was een lekkere appelflap![]()
Volgend jaar maar eens een beetje minderen met eten
Zal echt eens 10 a 15 kg afmoeten....
Ja die knop had ik al gevonden maar ik kom nier verderquote:
heb je al een account??quote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja die knop had ik al gevonden maar ik kom nier verder
uploaden, heb ik echt veel te vaak gedaanquote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes
Weet iemand hoe je een filmpje op you tube plaatst?
Moet je krabben.quote:
ja dat heb ik gedaan en dan krijg ik een pagina met video uploaden of opnemen van webcam en dan? want als ik voor uploaden kies kom ik niet verder want ik weet niet hoe ik het bestand wat ik wil uploaden moet opslaanquote:Op donderdag 30 december 2010 12:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
uploaden, heb ik echt veel te vaak gedaan
Als je een account hebt, dan moet je op het tweede knopje naast de zoek-balk drukken, waar 'uploaden' op staat.
wat voor bestand is het?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan en dan krijg ik een pagina met video uploaden of opnemen van webcam en dan? want als ik voor uploaden kies kom ik niet verder want ik weet niet hoe ik het bestand wat ik wil uploaden moet opslaan
dit filmpje van gisteren ik wil hem uploaden naar iemand die hem niet via deze website kan openen omdat hij die pagina is afgeschermdquote:
wat?quote:
Grappig filmpjequote:Op donderdag 30 december 2010 13:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dit filmpje van gisteren ik wil hem uploaden naar iemand die hem niet via deze website kan openen omdat hij die pagina is afgeschermd
http://www.zie.nl/video/o(...)-konijn/m1fzu9ifaugo
Dit dusquote:
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #16quote:Op donderdag 30 december 2010 13:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe komen jullie allemaal aan een vuurwerk UI?
Hij is gevonden in het hotel in St. Petersburg waar hij een optreden hadquote:
Ja he maar misschien wil jij zo lief zijn om te vertellen hoe ik deze upload naar you tube want dit lukt deze dombo niet.quote:
Ik kijk nu net journaal.quote:
Ik vind de meeste niet echt mooi gedaanquote:Op donderdag 30 december 2010 13:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe komen jullie allemaal aan een vuurwerk UI?
Via daar weet ik het eigenlijk nietquote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he maar misschien wil jij zo lief zijn om te vertellen hoe ik deze upload naar you tube want dit lukt deze dombo niet.
Volgens mij kan het niet, want je kunt het filmpje niet opslaan... Dus dan houdt het op... Staat ie niet toevallig al op youtube? En anders moet die persoon em maar thuis kijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he maar misschien wil jij zo lief zijn om te vertellen hoe ik deze upload naar you tube want dit lukt deze dombo niet.
Jammer maar evengoed bedanktquote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Via daar weet ik het eigenlijk niet
Spijt me
Misschien met ehh...
euhhh...
tjah.
hij wou toch stoppen met roken? Dat is gelukt!quote:
Of wordt hij gecremeerd?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij wou toch stoppen met roken? Dat is gelukt!
ja dat dusquote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet, want je kunt het filmpje niet opslaan... Dus dan houdt het op... Staat ie niet toevallig al op youtube? En anders moet die persoon em maar thuis kijken
quote:
heheheh..quote:
Geen vuurwerk uit Polen dat je in een pakketje van het postkantoor moet halen he?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef pgrferrari het volgende:
ik gaat maar eens
Vuurwerk halen en op visite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |