quote:Op donderdag 30 december 2010 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
sorry liefjes, ik kan jullie niet helemaal volgen geloof ik...
Whahahahaquote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik mag niet naar vreemde mannen zegt mama
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog een FCUK jas die ik nooit draag. Misschien moet ik die maar aanbieden in FHF
Maar het is niet echt een heel grote jas natuurlijk
Heb ik nog nooit van gehoordquote:
Wie weet maak je er iemand nog heel erg blij meequote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog een FCUK jas die ik nooit draag. Misschien moet ik die maar aanbieden in FHF
Maar het is niet echt een heel grote jas natuurlijk
Ja, dat zit ik me net ook te bedenken. Zal meer voor een tiener zijn though want het is een kleine jas want ik ben zelf ook niet zo groot maar dat maakt natuurlijk niet uitquote:Op donderdag 30 december 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie weet maak je er iemand nog heel erg blij mee
Niet? Doen de kinderen hier altijd. Op oudjaar smorgens langs de deuren, een liedje zingen en dan krijgen ze snoepquote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit van gehoord![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
sorry liefjes, ik kan jullie niet helemaal volgen geloof ik...
Ehm, French Connection. Ik zal er vandaag wel een foto van makenquote:
ik denk dat ik vandaag 15:00 niet eens haalquote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef wel.o.k het volgende:
nog 15 minuten, dan mag je even pauzeren
Welleke maat?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, French Connection. Ik zal er vandaag wel een foto van maken
Voor iemand z'n kindquote:Op donderdag 30 december 2010 12:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zit ik me net ook te bedenken. Zal meer voor een tiener zijn though want het is een kleine jas want ik ben zelf ook niet zo groot maar dat maakt natuurlijk niet uit
Waar woon je ook alweer?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:14 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Niet? Doen de kinderen hier altijd. Op oudjaar smorgens langs de deuren, een liedje zingen en dan krijgen ze snoepVanaf 9 uur staan ze al bij de voordeur in de hoop dat ze wat meekrijgen...
Was altijd leuk, je kwam echt met een tas vol snoep thuis. Laten we zeggen 5 kilo per persoon
klinkt als sint maartenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:14 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Niet? Doen de kinderen hier altijd. Op oudjaar smorgens langs de deuren, een liedje zingen en dan krijgen ze snoepVanaf 9 uur staan ze al bij de voordeur in de hoop dat ze wat meekrijgen...
Was altijd leuk, je kwam echt met een tas vol snoep thuis. Laten we zeggen 5 kilo per persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verveel me.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik denk 176 of smallquote:
kan bestquote:
ik las FUCKquote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, French Connection. Ik zal er vandaag wel een foto van maken
Ga dan ook naar huis! Ik ahd eigenlijk gehoopt dat je thuis zou blijven al, want dit schiet toch niet op meisjequote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik vandaag 15:00 niet eens haal
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef TheFamousMan het volgende:
moet je wat gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verveel me.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Dat is denk ik ook de bedoeling. French Connection UKquote:
Lama danquote:Op donderdag 30 december 2010 12:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk 176 of small
Maten lopen daar iets anders. Zou ook 16yr kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |