suc6, laterrrrquote:Op donderdag 30 december 2010 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was een leenauto... omdat ons raam gerepareerd moest worden![]()
Maar ik ga nog ff plassenen dan autorijden
![]()
tot laters
Je wat?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb mijn schietkist binnen
pheno gaat een nieuwe maken, ooitquote:Op donderdag 30 december 2010 10:53 schreef Koen66 het volgende:
hoe oud is dat youtube filmpje in de OP wel niet?
iets van een jaar. waarom?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:53 schreef Koen66 het volgende:
hoe oud is dat youtube filmpje in de OP wel niet?
jaquote:
quote:
nee idd straks nog even wat werken en dan weekendquote:
vanavond nog werken en dan morgen nog een uurtje of 24quote:Op donderdag 30 december 2010 11:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee idd straks nog even wat werken en dan weekend
ooh ook bijna dusquote:Op donderdag 30 december 2010 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond nog werken en dan morgen nog een uurtje of 24
quote:
ja ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zei er iemand zieke mensenIk klink nog erger dan Katja Schuurman op het moment, ik heb gewoon amper een stem
![]()
Goedemorgen allemaal
Zullen we elkaar bellen, kunnen we om elkaar lachen?quote:
het fluctueert hier, dan is er en dan schiet ie weer wegquote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we elkaar bellen, kunnen we om elkaar lachen?
Katja Schuurman improvedquote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zei er iemand zieke mensenIk klink nog erger dan Katja Schuurman op het moment, ik heb gewoon amper een stem
![]()
Goedemorgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |