Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Oeh, met jou mee naar bedquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trusten Bar
ik neem jullie denk ik nog even mee naar bed
hehe.. ik klap jullie zo dicht en leg jullie naast bed!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trusten Bar
ik neem jullie denk ik nog even mee naar bed
Met of zonder kleren?quote:
Je weet maar nooit bij TFMquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe.. ik klap jullie zo dicht en leg jullie naast bed!
bye bye zwaai zwaai!
Daar ben je veel te jong voor.quote:
Oh, helemaal overheen gelezenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Muck, kijk i het vorige topic nog even naar mijn post van 23:07
Hoe lief!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Muck en Toek: ik zal van de week ook ff kijken of ik nog dingen over heb.
In ieder geval een Senseo, Waterkoker, Koffiezetapparaat, Mini oventje, kapstok, grote klok (als die niet gesneuveld is tijdens het vervoer)
quote:
Kan je nou ook al viool spelen?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, ik speel viool voor d'r, haar lievelings liedje
oh, dat is dan wel weer jammer!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
achteraan sluiten, je bent nog niet aan de beurt
is niet ondankbaar hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, helemaal overheen gelezen
[..]
Hoe lief!
Nu wil ik niet ondankbaar klinken, maar het meeste daarvan hebben we al
Jup, al 7 jaarquote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan je nou ook al viool spelen?Muzikant
Ja hee, je kunt maar één keer mazzel hebben op één dagquote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh, dat is dan wel weer jammer!
toch bedanktquote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is niet ondankbaar hoor
Als je het al hebt is het mooi meegenomen toch
quote:
Maar wie is eerst?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vioolquote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan je nou ook al viool spelen?Muzikant
wie dan welquote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt welquote:Op woensdag 29 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is niet ondankbaar hoor
Als je het al hebt is het mooi meegenomen toch
ik kan het na 7 jaar aardig goedquote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Viool
Mooi instrument als het goed bespeeld wordt
De helft van je leven alquote:
maar ik heb lief, dus da's niet zo ergquote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De helft van je leven al
Je-PI staat nog aan trouwens
dat scheelt zeker, en nog sta je er van te kijken wat je nodig hebtquote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt wel
Het scheelt gewoon al ontzettend dat we niet helemáál op nul hoeven te beginnen, omdat we allebei al eens alleen hebben gewoond en nog allerlei dingen hebben
Ja, hier is hetquote:
Echt welquote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Viool
Mooi instrument als het goed bespeeld wordt
Oke danquote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ik heb lief, dus da's niet zo erg
tofquote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kan het na 7 jaar aardig goed
Je bent zeker door mij hier?quote:
Min of meer, ik ging zoeken wat KSC was.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent zeker door mij hier?
dat is waar!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat scheelt zeker, en nog sta je er van te kijken wat je nodig hebt
Hey DDquote:Op woensdag 29 december 2010 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Min of meer, ik ging zoeken wat KSC was.
Nou, je hebt het dus gevondenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
wat hebben jullie eigenlijk nog nodig?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, helemaal overheen gelezen
[..]
Hoe lief!
Nu wil ik niet ondankbaar klinken, maar het meeste daarvan hebben we al
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent zeker door mij hier?
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een drukte, terug naar KSC, doei
quote:
Laminaatquote:Op woensdag 29 december 2010 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat hebben jullie eigenlijk nog nodig?
een winnend staatslotquote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Laminaat
Maar verder even niets volgens mij
KoffieSlowChat!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Weinig inhoudelijke versiering..quote:
En een shiney theepotquote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Laminaat
op je mobielll!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
Afsluiten
Zie wel of ik zo nog op mobiel kom![]()
Hihi ik zei kom
Dat ligt aan jezelfquote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef -Datdus- het volgende:
Word ik hier niet verstoten net zoals bij de ONZ SC
Tot straks Nijntjequote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
Afsluiten
Hihi ik zei kom
Haha, trilfunctiequote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
Afsluiten
Hihi ik zei kom
Bis laterquote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
Afsluiten
Hihi ik zei kom
Heb je koffie?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef -Datdus- het volgende:
En dat natuurlijkquote:
Dat kan ik welquote:Op woensdag 29 december 2010 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je koffie?
[..]
En dat natuurlijk
Doe je ook even voor of het werkt?
Ik had vanochtend een take away cappuccino is dat ok?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je koffie?
[..]
En dat natuurlijk
Doe je ook even voor of het werkt?
Lekker hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een take away cappuccino is dat ok?
We hebben stroopwafelsquote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ik wel![]()
Met iets lekkers erbij ja?
Voor mij?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een take away cappuccino is dat ok?
Slaap zacht DMquote:
ik heb net van de week een prachtige laminaatvloer gesloopt en afgevoerd, maar die was er helaas niet heel uit te halen. Was verlijmd, zonde hoor..quote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Laminaat
Trusten DMquote:
Mag ik er eentje?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:25 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben stroopwafels
[..]
Voor mij?
Als je gewoon gezellig meepost is dat primaquote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef -Datdus- het volgende:
De subway (dat is dan weer wat minder maar oké).quote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorVan welke tent?
Daar hebben ze wel lekkere broodjesquote:Op woensdag 29 december 2010 23:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De subway (dat is dan weer wat minder maar oké).
Ik ging wat voor jullie bakken suffiequote:Op woensdag 29 december 2010 23:25 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben stroopwafels
[..]
Voor mij?
Slaap lekkerquote:
Is die wel een beetje te drinken danquote:Op woensdag 29 december 2010 23:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De subway (dat is dan weer wat minder maar oké).
Zonde ja!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb net van de week een prachtige laminaatvloer gesloopt en afgevoerd, maar die was er helaas niet heel uit te halen. Was verlijmd, zonde hoor..
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er hier ook nog personen die nooit talentenjachten kijken?
Welterusten kerelquote:
Ja hoor, de vrouw achter de toonbank vroeg alleen of ik met dubbel suiker twee suiker bedoelde. Verder was 'ie goed te drinken.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ging wat voor jullie bakken suffie![]()
[..]
Slaap lekker
[..]
Is die wel een beetje te drinken danNooit koffie gehad bij hun...
vast wel, ter compensatie kijk ik ze allemaalquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ja hoiquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik had er niet om gevraagd, ze hebben me geswongen
againquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten kerel
Stuk later dan je van plan was
Jij? altijdquote:Op woensdag 29 december 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten DM
[..]
Mag ik er eentje?
oh jaquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ging wat voor jullie bakken suffie![]()
[..]
Slaap lekker
[..]
Is die wel een beetje te drinken danNooit koffie gehad bij hun...
Weet je nu wel wat je zegt want stroopwafelsquote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Jij? altijd
[..]
oh ja
Serieus, mijn hoofd is gecrashed geloof ik, niets blijft meer hangen
ik vind het wel tof hoor, XFA komt er aan en dat vorig seizoen supertof.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik had er niet om gevraagd, ze hebben me geswongen
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja hoor, de vrouw achter de toonbank vroeg alleen of ik met dubbel suiker twee suiker bedoelde. Verder was íe goed te drinken.![]()
Waarvoor dankquote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast wel, ter compensatie kijk ik ze allemaal
Ik vind er dus totaal geen reet aanquote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi
En Toek is dit een kloon van je?Toekanto
Lada!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef TheFamousMan het volgende:
zjnet na provski dolochovi sjarnakov.
en nu in het nederlands?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef TheFamousMan het volgende:
nazdrovnjequote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Geen idee!quote:
Het is niet helemaal mijn dingquote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind er dus totaal geen reet aan
Doen we nog wel een keertjequote:
Dus er klopt geen zak vanquote:Op woensdag 29 december 2010 23:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geen idee!
m'n vriendin's moeder kan Russisch, en dat verstond ik via Skype...
Nee, samaraquote:
nee mijn enige kloon is: TJDoornbosquote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi
En Toek is dit een kloon van je?Toekanto
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 29 december 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja echt heel tof
Het werd ook tijd
Die Niva is echt briljantquote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, samaraEn ik wil een Kalina denk ik
Als ik ooit centjes heb that is
Weet ik wel, maar moest meteen aan je denkenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee mijn enige kloon is: TJDoornbos
Is leuk voor erbij, niet voor dagelijks vervoerquote:
dat snap ikquote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar moest meteen aan je denken
Meneer zwabberquote:
Ik ga sowieso met de fietsquote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is leuk voor erbij, niet voor dagelijks vervoer
prima, primaquote:Op woensdag 29 december 2010 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meneer zwabber![]()
Hoe is het met u?
Best wel weerquote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima, prima![]()
hier nog wat leuks gebeurt?
JOEPIEquote:
Pas maar op, zo ga je koffie drinken en een stroopwafel eten en zo sta je samen een huis te verbouwenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je nu wel wat je zegt want stroopwafels![]()
![]()
Andere namen van Herman van Veenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
JOEPIE![]()
nog verzoeknummertjes?
ik heb niet zo'n heel uitgebreid repertoire
Muse - Time Is Running Outquote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
JOEPIE![]()
nog verzoeknummertjes?
ik heb niet zo'n heel uitgebreid repertoire
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Andere namen van Herman van Veen
(ga die maar eens kijken en instuderen, echt een tof nummer)
generatiekloofquote:
Als het maar gezellig is maakt het mij niet uit, oja, als er een muurtje uit moetquote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Pas maar op, zo ga je koffie drinken en een stroopwafel eten en zo sta je samen een huis te verbouwen
VIOOLquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Pas maar op, zo ga je koffie drinken en een stroopwafel eten en zo sta je samen een huis te verbouwen
ik speel ze alle 4quote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
VIOOL
of basgitaar,
of keyboard/piano.
of akoestische gitaar.
of mondharmonica, maar die heb ik niet bij de hand.
dus het kan eigenlijk wel,
maar ik ken 'm niet
ik ookquote:
dat is leuk om te doen.quote:
mijn gitaren een kilometer verderopquote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn gitaren bevinden zich naast me
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is leuk om te doen.
Hij staat naast me, maar ja daar heb jij nu niks aan
Voorlopig nietquote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het maar gezellig is maakt het mij niet uit, oja, als er een muurtje uit moet
Lijkt me alleen wennen aan de andere snarensettingquote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou er eigenlijk nog wel een ukelele bij willen hebben![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou er eigenlijk nog wel een ukelele bij willen hebben![]()
ja, maar het is nog prima te doenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me alleen wennen aan de andere snarensetting
Dat wel ja, maar zal wel lukkenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me alleen wennen aan de andere snarensetting
Welterusten kerelquote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Weltrusten Trevquote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Gave stem heeft die ventquote:
Thanksquote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij deze weet je wie je dan wel wil helpen
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Ik heb er op gespeeld maar dat valt niet mee zo'n dunne halsquote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
mandoline lijkt me ook wel geinig om er bij te doen, scheelt een hoop gesjouw als je gewoon vrolijk wat muziek mee wilt nemen
Je hebt meteen 112 gebelt dat de duitsers komen?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
Mooie geluiden buiten van te vroeg afgestoken vuurwerk
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt meteen 112 gebelt dat de duitsers komen?
dan kan ik iedere dag wel bellen, ze zijn hier al weken bezig meet extreem zwaar vuurwerkquote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt meteen 112 gebelt dat de duitsers komen?
uhuh, dat is dus hetgene dat me tegenhoudt, ik heb al niet de kleinste handenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er op gespeeld maar dat valt niet mee zo'n dunne hals
Zulk volk kan ik niet uitstaanquote:Op woensdag 29 december 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan kan ik iedere dag wel bellen, ze zijn hier al weken bezig meet extreem zwaar vuurwerk
ik heb geen grote handen maar wel brede vingersquote:Op woensdag 29 december 2010 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, dat is dus hetgene dat me tegenhoudt, ik heb al niet de kleinste handen
Hier ook, ik vind het niet zo heel ergquote:Op woensdag 29 december 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan kan ik iedere dag wel bellen, ze zijn hier al weken bezig meet extreem zwaar vuurwerk
van de week dacht ik serieus dat de ramen in mijn serre het zouden begevenquote:
ik ben "gezegend" met beidequote:Op woensdag 29 december 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb geen grote handen maar wel brede vingers
was ikquote:Op woensdag 29 december 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal zegquote:Op woensdag 29 december 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van de week dacht ik serieus dat de ramen in mijn serre het zouden begeven
En:quote:Op woensdag 29 december 2010 23:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kan:
Prelude from the Deum: Alle 4 de seizoenen van Vivaldi.
Aantal stukken van Mozart,
Billy Jean,
Herman van Veen - Anne.
The Pink Panter,
en nog wat onbekende stukken uit m'n hoofd
Leer een instrument te bespelenquote:
Dat zou ik wel graag willen. Pianoquote:Op woensdag 29 december 2010 23:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Leer een instrument te bespelen
Welkom bij de clu-hu-huuubquote:
is heel mooi!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik wel graag willen. Piano
Kijk, nu wordt RN wakkerquote:Op woensdag 29 december 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
over vivaldi gesproken...
heldenwerk
Ja, niet de tofste club om me bij aan te sluitenquote:
Seksen?quote:
Niet echt neequote:Op woensdag 29 december 2010 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, niet de tofste club om me bij aan te sluiten
neen, die nietquote:
Canon Rock zeker?quote:
COMAZUIPUHHHHHHHHHHHHHHquote:
Nee, 1 seconde ervoorquote:
Goed gezien meisje!quote:
Woohoo, partyquote:Op donderdag 30 december 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn dochter wordt vandaag 11
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 december 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zach het alleen al aan het plaatjequote:
Kende ik al, geweldig is die gewoonquote:
daar kwam ik ook pas achter dat het een cover is van jerrycquote:Op donderdag 30 december 2010 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet het origineel van jerryc, maar zeker een hele goede cover
Die post faalt bijna harder dan de mijne!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed gezien meisje!
Wat knap!
sorry
Jij welquote:
Dankjequote:Op donderdag 30 december 2010 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
Gefeliciteerd mensen die een reden hebben om gefeliciteerd te worden
Dat laatste zinnetje geldt hier ookquote:Op donderdag 30 december 2010 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waar blijft je cover dan?![]()
ik kon ooit het intro spelen, daarna heb ik het opgegeven, I suck
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Er is toch ook zo'n jappanner of iemand uit die omgeving, die heeft zo twee gitaren op een standaard en speelt dan allerlij aparte liedjes! kan het even niet meer vinden..
quote:
Gezelligquote:Op donderdag 30 december 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben vandaag eindelijk gemeet
Ja en dat was erg leukquote:Op donderdag 30 december 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben vandaag eindelijk gemeet
Hijquote:Op donderdag 30 december 2010 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
alhoewel het hele "meerdere halzen tegelijk bespelen" grotendeels gejat is van michel angelo batio
rond een seconde of 50 gaat hij met twee halzen spelen
steve vai is ook een held ja, en satch ookquote:
Precies, binnenkort hebben we het moooooiste huis van Rotterdamquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 29-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 433 RockNijntje
02. 341 Marijkezwolle
03. 219 Trevland
04. 216 TheFamousMan
05. 203 Stuart
06. 177 suikertaartje
07. 110 Koen66
08. 105 Symphonic
09. 099 Dagoduck
10. 097 LovelyLady
11. 093 Barretje80
12. 081 pgrferrari
13. 080 Bos81
14. 072 Giertje
15. 072 wel.o.k
16. 062 DaMart
17. 056 goldfinger1963
18. 049 Muck
19. 048 Tonkey
20. 046 Pheno
Reeks-statistieken!
Juist en dan ga je er heerlijk van genietenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies, binnenkort hebben we het moooooiste huis van Rotterdam
Kijk dat is de goede instellingquote:Op donderdag 30 december 2010 00:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies, binnenkort hebben we het moooooiste huis van Rotterdam
sorry, laptop liep totaal vast. internet deed het niet meer, niks deed het meerquote:
Omgquote:
eigen schuld!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OmgIk word met de dag erger!
![]()
quote:
Oooh zieligertquote:Op donderdag 30 december 2010 00:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sorry, laptop liep totaal vast. internet deed het niet meer, niks deed het meer
eigen schuld!quote:
HET IS VRESELIJK, kusje voor de nabestaandenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooh zieligert![]()
Alles weer goed nu?
En ik heb vannacht niet eens gepostquote:
quote:
Gaaf stukquote:Op donderdag 30 december 2010 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
een van de meest epic opgenomen gitaarduellen, steve vai is steve vai, ry cooder is de andere, en het klassieke stuk van de ander is ook steve vai
karate kid kan natuurlijk geen gitaar spelen
Sterkte met het verwerken van deze vreselijke rampquote:Op donderdag 30 december 2010 00:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
HET IS VRESELIJK, kusje voor de nabestaanden
mag ik hopen!
wtf, je postte toch niet zo lang mee?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Nog 300 posts dan sta ik in de top #500
zal moeilijk wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sterkte met het verwerken van deze vreselijke ramp![]()
ik ben ook een halve avond aan het kutten geweest.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sorry, laptop liep totaal vast. internet deed het niet meer, niks deed het meer
maar ik houd van de laptop, die is veel chiller dan de vaste pc...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ook een halve avond aan het kutten geweest.
Zit van narigheid ook op de laptop nu
aantal posts: 32820 (gemiddeld 38 per dag)quote:Op donderdag 30 december 2010 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wtf, je postte toch niet zo lang mee?
daar moet je minstens 35.000 posts voor hebben...
oh, ok!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
aantal posts: 32820 (gemiddeld 38 per dag)
Ik zit al sinds juli 2008 op FOK!
Zolang is dat toch nog nietquote:Op donderdag 30 december 2010 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ja prachtig is diequote:
Vergeleken met de meeste, ik zie heel veel users weggaan en heel veel nieuwe erbij komenquote:
ik nu sinds eind zomervakantie ofzo...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vergeleken met de meeste, ik zie heel veel users weggaan en heel veel nieuwe erbij komen
Ja, je hebt inderdaad wel gelijk dat er erg veel nieuwe accounts actief zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vergeleken met de meeste, ik zie heel veel users weggaan en heel veel nieuwe erbij komen
veel langer als ikquote:Op donderdag 30 december 2010 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
ik zit nog vol met energiequote:
ja absoluutquote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je hebt inderdaad wel gelijk dat er erg veel nieuwe accounts actief zijn
Ik heb van september 2008 t/m november 2008 = +/- 3 a 4 maanden niet gepostquote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik nu sinds eind zomervakantie ofzo...
maar heb toen ook nog heel lang niet meer gepost...
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
veel langer als ikZie je wel dat ik nog wel mee val qua aantal postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Delen?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zit nog vol met energie
Op zich niet heel vreemd na een paar heel late nachtjesquote:
ik ben er een heel ruim jaar uitgeweest, maar FOK! blijft in je bloed zittenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb van september 2008 t/m november 2008 = +/- 3 a 4 maanden niet gepost
Ik ben er bijna 3 jaar uitgeweestquote:Op donderdag 30 december 2010 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er een heel ruim jaar uitgeweest, maar FOK! blijft in je bloed zitten
als dat nou eens konquote:
Ach V&A modden en invalmod op XFA en Wk dan gaat het hardquote:Op donderdag 30 december 2010 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik nog wel mee val qua aantal post
Eigenlijk had ik verwacht dat het erger zou wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich niet heel vreemd na een paar heel late nachtjes
Ik zou geen idee hebben hoequote:
zo lang alquote:Op donderdag 30 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht serieus al veel langer
Ik zit hier vanaf oktober 1999
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik toen al op Fok! Had gezeten...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen was ik 7quote:Op donderdag 30 december 2010 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik moet eerlijk zeggen, ik heb rond 2000 wel eens op fok gekeken, maar nooit geregistreerd
9 jaar later herinnerde ik me ineens dat dat best leuk was
Goed bezig Bossiequote:Op donderdag 30 december 2010 00:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik had trowuens de wiki al aangepast, Door een veel te langzame en contsatn ladende pc had ik dat nog niet kunnen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |