en nu in het nederlands?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef TheFamousMan het volgende:
zjnet na provski dolochovi sjarnakov.
nazdrovnjequote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef TheFamousMan het volgende:
zjnet na provski dolochovi sjarnakov.
Geen idee!quote:
Het is niet helemaal mijn dingquote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind er dus totaal geen reet aan
Doen we nog wel een keertjequote:
Dus er klopt geen zak vanquote:Op woensdag 29 december 2010 23:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geen idee!
m'n vriendin's moeder kan Russisch, en dat verstond ik via Skype...
Nee, samaraquote:
nee mijn enige kloon is: TJDoornbosquote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi
En Toek is dit een kloon van je?Toekanto
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 29 december 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja echt heel tof
Het werd ook tijd
Die Niva is echt briljantquote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, samaraEn ik wil een Kalina denk ik
Als ik ooit centjes heb that is
Weet ik wel, maar moest meteen aan je denkenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee mijn enige kloon is: TJDoornbos
Is leuk voor erbij, niet voor dagelijks vervoerquote:
dat snap ikquote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar moest meteen aan je denken
Meneer zwabberquote:
Ik ga sowieso met de fietsquote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is leuk voor erbij, niet voor dagelijks vervoer
prima, primaquote:Op woensdag 29 december 2010 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meneer zwabber![]()
Hoe is het met u?
Best wel weerquote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima, prima![]()
hier nog wat leuks gebeurt?
JOEPIEquote:
Pas maar op, zo ga je koffie drinken en een stroopwafel eten en zo sta je samen een huis te verbouwenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je nu wel wat je zegt want stroopwafels![]()
![]()
Andere namen van Herman van Veenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
JOEPIE![]()
nog verzoeknummertjes?
ik heb niet zo'n heel uitgebreid repertoire
Muse - Time Is Running Outquote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
JOEPIE![]()
nog verzoeknummertjes?
ik heb niet zo'n heel uitgebreid repertoire
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Andere namen van Herman van Veen
(ga die maar eens kijken en instuderen, echt een tof nummer)
generatiekloofquote:
Als het maar gezellig is maakt het mij niet uit, oja, als er een muurtje uit moetquote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Pas maar op, zo ga je koffie drinken en een stroopwafel eten en zo sta je samen een huis te verbouwen
VIOOLquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Pas maar op, zo ga je koffie drinken en een stroopwafel eten en zo sta je samen een huis te verbouwen
ik speel ze alle 4quote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
VIOOL
of basgitaar,
of keyboard/piano.
of akoestische gitaar.
of mondharmonica, maar die heb ik niet bij de hand.
dus het kan eigenlijk wel,
maar ik ken 'm niet
ik ookquote:
dat is leuk om te doen.quote:
mijn gitaren een kilometer verderopquote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn gitaren bevinden zich naast me
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is leuk om te doen.
Hij staat naast me, maar ja daar heb jij nu niks aan
Voorlopig nietquote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het maar gezellig is maakt het mij niet uit, oja, als er een muurtje uit moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |