Laminaatquote:Op woensdag 29 december 2010 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat hebben jullie eigenlijk nog nodig?
een winnend staatslotquote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Laminaat
Maar verder even niets volgens mij
KoffieSlowChat!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Min of meer, ik ging zoeken wat KSC was.
Weinig inhoudelijke versiering..quote:
En een shiney theepotquote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Laminaat
op je mobielll!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
Afsluiten
Zie wel of ik zo nog op mobiel kom![]()
Hihi ik zei kom
Dat ligt aan jezelfquote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef -Datdus- het volgende:
Word ik hier niet verstoten net zoals bij de ONZ SC
Tot straks Nijntjequote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
Afsluiten
Hihi ik zei kom
Haha, trilfunctiequote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
Afsluiten
Hihi ik zei kom
Bis laterquote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
Afsluiten
Hihi ik zei kom
Heb je koffie?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef -Datdus- het volgende:
En dat natuurlijkquote:
Dat kan ik welquote:Op woensdag 29 december 2010 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je koffie?
[..]
En dat natuurlijk
Doe je ook even voor of het werkt?
Ik had vanochtend een take away cappuccino is dat ok?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je koffie?
[..]
En dat natuurlijk
Doe je ook even voor of het werkt?
Lekker hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een take away cappuccino is dat ok?
We hebben stroopwafelsquote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ik wel![]()
Met iets lekkers erbij ja?
Voor mij?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een take away cappuccino is dat ok?
Slaap zacht DMquote:
ik heb net van de week een prachtige laminaatvloer gesloopt en afgevoerd, maar die was er helaas niet heel uit te halen. Was verlijmd, zonde hoor..quote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Laminaat
Trusten DMquote:
Mag ik er eentje?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:25 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben stroopwafels
[..]
Voor mij?
Als je gewoon gezellig meepost is dat primaquote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef -Datdus- het volgende:
De subway (dat is dan weer wat minder maar oké).quote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorVan welke tent?
Daar hebben ze wel lekkere broodjesquote:Op woensdag 29 december 2010 23:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De subway (dat is dan weer wat minder maar oké).
Ik ging wat voor jullie bakken suffiequote:Op woensdag 29 december 2010 23:25 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben stroopwafels
[..]
Voor mij?
Slaap lekkerquote:
Is die wel een beetje te drinken danquote:Op woensdag 29 december 2010 23:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De subway (dat is dan weer wat minder maar oké).
Zonde ja!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb net van de week een prachtige laminaatvloer gesloopt en afgevoerd, maar die was er helaas niet heel uit te halen. Was verlijmd, zonde hoor..
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er hier ook nog personen die nooit talentenjachten kijken?
Welterusten kerelquote:
Ja hoor, de vrouw achter de toonbank vroeg alleen of ik met dubbel suiker twee suiker bedoelde. Verder was 'ie goed te drinken.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ging wat voor jullie bakken suffie![]()
[..]
Slaap lekker
[..]
Is die wel een beetje te drinken danNooit koffie gehad bij hun...
vast wel, ter compensatie kijk ik ze allemaalquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ja hoiquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik had er niet om gevraagd, ze hebben me geswongen
againquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten kerel
Stuk later dan je van plan was
Jij? altijdquote:Op woensdag 29 december 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten DM
[..]
Mag ik er eentje?
oh jaquote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ging wat voor jullie bakken suffie![]()
[..]
Slaap lekker
[..]
Is die wel een beetje te drinken danNooit koffie gehad bij hun...
Weet je nu wel wat je zegt want stroopwafelsquote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Jij? altijd
[..]
oh ja
Serieus, mijn hoofd is gecrashed geloof ik, niets blijft meer hangen
ik vind het wel tof hoor, XFA komt er aan en dat vorig seizoen supertof.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik had er niet om gevraagd, ze hebben me geswongen
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja hoor, de vrouw achter de toonbank vroeg alleen of ik met dubbel suiker twee suiker bedoelde. Verder was íe goed te drinken.![]()
Waarvoor dankquote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast wel, ter compensatie kijk ik ze allemaal
Ik vind er dus totaal geen reet aanquote:Op woensdag 29 december 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi
En Toek is dit een kloon van je?Toekanto
Lada!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef TheFamousMan het volgende:
zjnet na provski dolochovi sjarnakov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |