Lijkt me alleen wennen aan de andere snarensettingquote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou er eigenlijk nog wel een ukelele bij willen hebben![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou er eigenlijk nog wel een ukelele bij willen hebben![]()
ja, maar het is nog prima te doenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me alleen wennen aan de andere snarensetting
Dat wel ja, maar zal wel lukkenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me alleen wennen aan de andere snarensetting
Welterusten kerelquote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Weltrusten Trevquote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Gave stem heeft die ventquote:
Thanksquote:Op woensdag 29 december 2010 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij deze weet je wie je dan wel wil helpen
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Ik heb er op gespeeld maar dat valt niet mee zo'n dunne halsquote:Op woensdag 29 december 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
mandoline lijkt me ook wel geinig om er bij te doen, scheelt een hoop gesjouw als je gewoon vrolijk wat muziek mee wilt nemen
Je hebt meteen 112 gebelt dat de duitsers komen?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
Mooie geluiden buiten van te vroeg afgestoken vuurwerk
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt meteen 112 gebelt dat de duitsers komen?
dan kan ik iedere dag wel bellen, ze zijn hier al weken bezig meet extreem zwaar vuurwerkquote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt meteen 112 gebelt dat de duitsers komen?
uhuh, dat is dus hetgene dat me tegenhoudt, ik heb al niet de kleinste handenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er op gespeeld maar dat valt niet mee zo'n dunne hals
Zulk volk kan ik niet uitstaanquote:Op woensdag 29 december 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan kan ik iedere dag wel bellen, ze zijn hier al weken bezig meet extreem zwaar vuurwerk
ik heb geen grote handen maar wel brede vingersquote:Op woensdag 29 december 2010 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, dat is dus hetgene dat me tegenhoudt, ik heb al niet de kleinste handen
Hier ook, ik vind het niet zo heel ergquote:Op woensdag 29 december 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan kan ik iedere dag wel bellen, ze zijn hier al weken bezig meet extreem zwaar vuurwerk
van de week dacht ik serieus dat de ramen in mijn serre het zouden begevenquote:
ik ben "gezegend" met beidequote:Op woensdag 29 december 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb geen grote handen maar wel brede vingers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |