Preciesquote:Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ondanks dat ik het nu niet breed heb, als ik iets voor iemand kan doen of als ik iets heb staan waar ik niets mee doe mag iedereen die lief is het zo van me hebben![]()
Voor lieve mensen doe ik heel veel
Hey TFMquote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Laat me, laat me, laat me m'n eigen gang maar gaan!
HoiHoi!
Ik help je welquote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef wel.o.k het volgende:
look at the time![]()
als suikertaartje me ook niet naar bed stuurt.....
Hoiquote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Laat me, laat me, laat me m'n eigen gang maar gaan!
HoiHoi!
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ken jij dat stukje van Finkers dus niet
Geniet ervan, zou ik zeggenquote:
Wij ook, je weet straks de weg!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ondanks dat ik het nu niet breed heb, als ik iets voor iemand kan doen of als ik iets heb staan waar ik niets mee doe mag iedereen die lief is het zo van me hebben![]()
Voor lieve mensen doe ik heel veel
Doe je goed, hier is het op, dus ik heb een wijntje.quote:
Ik kan wel tegen een stootjequote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen lief kind bent?
bijt naar trevquote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey TFM
[..]
Ik help je wel
* Trevland schopt Wok naar bed![]()
juist welquote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ken jij dat stukje van Finkers dus niet
Sorryquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Ik heb pas een trommel brownies gebakken voor een sippie, hij heeft het er nu nog over
Gekke Toekquote:
Ow nee!quote:
Ja, ik vond het ook heel tof om je eindelijk eens te ontmoetenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe je goed, hier is het op, dus ik heb een wijntje.
Het was echt tof vanmiddag
OMGquote:
Lekker slapen wokkiequote:
Is dat een chinees?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |