Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Whehehehe, mijn computer heeft de hik, dus ik ben al blij als ik af en toe kan postenquote:
Te liefquote:
He batsmeneerquote:
symquote:
trevquote:
marijkequote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 20:03 uur
01. 299 RockNijntje
02. 244 Marijkezwolle
03. 189 TheFamousMan
04. 180 Stuart
05. 166 suikertaartje
06. 119 Trevland
07. 098 Koen66
08. 069 Bos81
09. 069 Giertje
10. 068 Barretje80
11. 064 LovelyLady
12. 048 Tonkey
13. 045 Dagoduck
14. 045 Symphonic
15. 042 Panda72
16. 037 pgrferrari
17. 034 goldfinger1963
18. 034 NBT
19. 025 wel.o.k
20. 023 MPG
en dat is?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik het probleem van de niet werkende verlichting gevonden.
Ik ben ziek, sorryquote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik mag blij zijn dat ik nog in de lijst sta
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, je bent ook al bijna 3 keer 18
Och, ik heb er een keer wel 27 gemistquote:
Echt?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Pheno zit weer door te posten in het oude topic
Lolquote:Op woensdag 29 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Vanmiddag was het probleem duidelijk: toen had ik per ongeluk de stroomdraad verbonden met de bruine dradenquote:
Ik sta er ook niet in nog... wel van het ene in het andere uiterste: van mijn actiefste KSC-dag in 2010 naar niet eens in de top 20quote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik mag blij zijn dat ik nog in de lijst sta
[..]
Ik kom wel eens kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanmiddag was het probleem duidelijk: toen had ik per ongeluk de stroomdraad verbonden met de bruine draden.
Maar nu bleek het stekkertje aan de schakelaar niet goed meer te zijn. Nieuw stekkertje eraan en hij doet het weer.
Dus nu alleen nog wat landschapsarchitectuur aanbrengen in het bergdorp, en de verbouwing is even klaar.
De dag is nog niet omquote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet in nog... wel van het ene in het andere uiterste: van mijn actiefste KSC-dag in 2010 naar niet eens in de top 20.
Ruim voor februari rijden de treinen weer netjes hun rondjes hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom wel eens kijken
[..]
De dag is nog niet om
Wat een schattige wokjesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
beide voor het eerst op de ijzers
Tofff!!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Lenovo en schermen makenDie mag morgen weer naar de tech-afdeling, mogen ze de aansluiting weer goed doen. Ik zag dus zwart/wit, dus ik heb de VPN naar het werk maar afgesloten en over naar de mac
Wie moet ik geloven?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een snoetjesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet alleen ademen en af en toe eten. Maar voor mij is het zonder kleur niet te zien.quote:
En poepen en plassen en belasting betalenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet alleen ademen en af en toe eten. Maar voor mij is het zonder kleur niet te zien.
dank jequote:
de oudste durfde niet meer en wou de schaatsen niet eens meer aantrekkenquote:
Dat heb ik vandaag ook maar weer eens gedaan voor de afwisselingquote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En poepen en plassen en belasting betalenEn slapen, anders word je gek
Was het fijn?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag ook maar weer eens gedaan voor de afwisseling
Dus al met al ging het goedquote:Op woensdag 29 december 2010 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de oudste durfde niet meer en wou de schaatsen niet eens meer aantrekken![]()
ben ik net bezig met het onderbinden van mijn vers geslepen noren komt er een medewerker van de ijsbaan naar me toe, "meneer, u mag niet met noren op het ijs hoor"
kon ik voor het eerst van mijn leven op hockeyschaatsen het ijs op![]()
dus alle drie glibber glij in het begin.
de jongste had het na vijf stappen door en die was weg![]()
ik eerst nog even onderuit en daarna kwam het wel weer terug. (toch zijn hockeyschaatsen niet mijn schaatsen) de oudste ging totaal niet tot we er een stoel bij pakte.
aan het eind van de middag ging ze met mooie slagen best hard in de rondte
Al met al lieverdquote:
Whaaa tofquote:Op woensdag 29 december 2010 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank je
[..]
de oudste durfde niet meer en wou de schaatsen niet eens meer aantrekken![]()
ben ik net bezig met het onderbinden van mijn vers geslepen noren komt er een medewerker van de ijsbaan naar me toe, "meneer, u mag niet met noren op het ijs hoor"
kon ik voor het eerst van mijn leven op hockeyschaatsen het ijs op![]()
dus alle drie glibber glij in het begin.
de jongste had het na vijf stappen door en die was weg![]()
ik eerst nog even onderuit en daarna kwam het wel weer terug. (toch zijn hockeyschaatsen niet mijn schaatsen) de oudste ging totaal niet tot we er een stoel bij pakte.
aan het eind van de middag ging ze met mooie slagen best hard in de rondte
Och ja, natuurlijk!quote:
quote:
papa papa gaan we morgen weer please please please please please please please please please pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase *puppy ogen*quote:Op woensdag 29 december 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whaaa tofdus die hebben zich wel vermaakt
Whahaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lachen, heb Nanny Mcphee opstaan, zegt die man "rush hour at the mortuary" wordt het vertaald met stervensdruk in het mortuarium![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
papa papa gaan we morgen weer please please please please please please please please please pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase *puppy ogen*
Geweldigquote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
papa papa gaan we morgen weer please please please please please please please please please pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase *puppy ogen*
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
creatiefquote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lachen, heb Nanny Mcphee opstaan, zegt die man "rush hour at the mortuary" wordt het vertaald met stervensdruk in het mortuarium![]()
Ik vind zo ook zo leuk die vertalingenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oke top, je probleem is opgelostquote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanmiddag was het probleem duidelijk: toen had ik per ongeluk de stroomdraad verbonden met de bruine draden.
Maar nu bleek het stekkertje aan de schakelaar niet goed meer te zijn. Nieuw stekkertje eraan en hij doet het weer.
Dus nu alleen nog wat landschapsarchitectuur aanbrengen in het bergdorp, en de verbouwing is even klaar.
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
Perfecte samenvatting van de week, maar ja, een bad week staat niet op zijn album.
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
Perfecte samenvatting van de week, maar ja, een bad week staat niet op zijn album.
Nee, ik mag de week nog volmaken.quote:
Je kat die op het netwerkkabeltje knabbelt?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga straks iets slaan, iets wat er voor zorgt dat mijn verbinding steeds bokt
Ik zit draadloosquote:Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kat die op het netwerkkabeltje knabbelt?
Ik sla meequote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga straks iets slaan, iets wat er voor zorgt dat mijn verbinding steeds bokt
Nog 2 daagjes en dan ruim een maand nietsquote:Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik mag de week nog volmaken.
je kat slaat in het luchtledige naar je signaal?quote:
Ja arm beestquote:Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kat slaat in het luchtledige naar je signaal?
En daarna weer verder met solliciteren. Wat nog niet echt vlot. Nou ja, ze weten het nu ook op het werk, dus fijn gesprek gehad (sarcasme-smiley).quote:Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog 2 daagjes en dan ruim een maand niets![]()
Oh gats... Het is echt even kut he?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarna weer verder met solliciteren. Wat nog niet echt vlot. Nou ja, ze weten het nu ook op het werk, dus fijn gesprek gehad (sarcasme-smiley).
* LovelyLady geeft Pheno een hele dikke knuffelquote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarna weer verder met solliciteren. Wat nog niet echt vlot. Nou ja, ze weten het nu ook op het werk, dus fijn gesprek gehad (sarcasme-smiley).
ik zal je nog missen, collegaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, we hiken de frustratie wel even weg. Of bungee. Al ben ik wel weer voor een skydive. Bungee is zo kort, de vorige skydive gaf me iig echt een kick. Bij bungee heb je meer van: oh, fuck, het is al voorbij. Fuckersquote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh gats... Het is echt even kut he?
Hoiquote:Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er weer, even een boek uitgelezen
wat is het en does it blend?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
Deze heb ik gewonnen:
[ afbeelding ]
GMTAquote:
Bij wat?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
Deze heb ik gewonnen:
[ afbeelding ]
Ik zie wel in kanji-tekens om twaalf te maken onderin. Dat ben ik nu aan het leren.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
Deze heb ik gewonnen:
[ afbeelding ]
Oh Muck, jou zocht ik eigenlijk. Was _A_'s PM aangekomen?quote:
je hebt mijn adres nietquote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van afstand jouw huis opblazen.![]()
Muahahaha
En wat is er mis met gewoon een staafje tnt gooien?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van afstand jouw huis opblazen.![]()
Muahahaha
Hij gaat je gegevens halen bij de schaatsbaanquote:
Nu net? Dan neequote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh Muck, jou zocht ik eigenlijk. Was _A_'s PM aangekomen?
Niksquote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat is er mis met gewoon een staafje tnt gooien?
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij gaat je gegevens halen bij de schaatsbaan
Yep. Heb net meteen maar even opgeruimd in die kamer. Morgen de laatste werkzaamheden en dan gaat eerst de stofzuiger rondjes rijdenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke top, je probleem is opgelost
hij weet niet welke schaatsbaanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij gaat je gegevens halen bij de schaatsbaan
Nee? En die foto dan...quote:
Vorige weekquote:
Joahquote:
Blijkbaar niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Joah
Heeft ze het antwoord niet ontvangen dan?
Ik weet niet waar het is, maar PGR is natuurlijk een stuk slimmerquote:
Waar hier of in de fobo's?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje lurkt vrolijk verder
Wazig! Dat heb ik de laatste tijd echt vaakquote:
Oke. Kan gebeuren. Of ze kijkt zelf niet goedquote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Wazig! Dat heb ik de laatste tijd echt vaak
Ik zal zo de laatste hand aan de klus-update leggen en dan stuur ik het nog een keertje
Spamfilters vinden jouw PM's niet aardigquote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Wazig! Dat heb ik de laatste tijd echt vaak
Ik zal zo de laatste hand aan de klus-update leggen en dan stuur ik het nog een keertje
jij toch ook?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze is 14.
Maar we doen wel aardig tegen elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Preciesquote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze is 14.
Maar we doen wel aardig tegen elkaar
Haha, ik vrees dat het aan mijn PM ligt hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke. Kan gebeuren. Of ze kijkt zelf niet goed
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij toch ook?Hij is 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als het maar 5 is kan het makkelijk
jouw pm's komen bij mij ook niet aanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, ik vrees dat het aan mijn PM ligt hoor
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij toch ook?Leeftijdsverschil maakt niets uit als je gewoon aardig tegen elkaar wilt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
dan niet neequote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil maakt niets uit als je gewoon aardig tegen elkaar wilt zijn
quote:
Die slaaptquote:
Wat is er?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die slaapt![]()
Het gaat niet goed met mij
wokkeltjequote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suikertje
![]()
wat is er mop?
EN welke kleur hechting heb je
Gelukkig maarquote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die slaapt![]()
Het gaat niet goed met mij
rood, kerstkleurtje, kan nog netquote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
wit![]()
rood dus nu eigenlijk
quote:
Gwoon, ziek.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
Gelukkig maar
* Trevland geeft ST een knuffel
Wat is er dan aan de hand?
He bah toch en dat nuquote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Gwoon, ziek.
Met hoesten, hoofdpijn, hartkloppingen en snot enzo
Ohquote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Gwoon, ziek.
zachtjes hoor, de verdoving werkt uit...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rood, kerstkleurtje, kan nog net![]()
kusje op je hechtingen![]()
goed om te horen "ladies and gentlemen, we got him"
* wel.o.k pakt paracetamol en verse sinasappelsapquote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Gwoon, ziek.
He bah!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Gwoon, ziek.
zachtjes hoor, volgens mij is marijke in slaap gevallenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
He bah!.
* DaMart maakt nog een kop thee met een extra schepje honing voor ST en zet er ook eentje voor Marijke neer.
Dat kan maar het kan ook zijn dat ze naar een film aan het kijken isquote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zachtjes hoor, volgens mij is marijke in slaap gevallen
Dan vindt ze de thee als ze wakker wordtquote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dat is wel minder, kan je hem niet weer terug jatten of gewoon die andere laptop?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
Oja, en de lader van mijn laptop die niet zonder lader kan is alweeeeeeeeeer stuk dus, en de gejatte is teruggejat, dus ik heb zo een lege accu..en de laptop ook
Ik sliep niet, ik heb zo'n hoofdpijnquote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nope. Anders was 'ie niet gejat hequote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder, kan je hem niet weer terug jatten of gewoon die andere laptop?
Welke lader heb je nodig, misschien heb ik nog wel een oude van mijn oude fusie over.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
Oja, en de lader van mijn laptop die niet zonder lader kan is alweeeeeeeeeer stuk dus, en de gejatte is teruggejat, dus ik heb zo een lege accu..en de laptop ook
Wat vervelend joh dat ie alweer stuk isquote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope. Anders was 'ie niet gejat he
Lijkt me beter dat je eerst wat eetquote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sliep niet, ik heb zo'n hoofdpijnDus was nanny mcPhee aan het kijken
Paracetamol op een lege maag kan ik zeker maar beter niet doen he?
Pomtiedomtiedom....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
En knuff lieverdjeWie past de TT aan?
eentje kan wel hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sliep niet, ik heb zo'n hoofdpijnDus was nanny mcPhee aan het kijken
Paracetamol op een lege maag kan ik zeker maar beter niet doen he?
uhm..een zwarte?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke lader heb je nodig, misschien heb ik nog wel een oude van mijn oude fusie over.
Wat voor laptop (had) jequote:
Ga naar R&P als je niet tegen een geintje kanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan toch ook wel iets anders
Nee, die heb ik nooit gehad. Ik heb nog een Dell en een Lenovo liggenquote:
Maar ik wil er dan 2, want 1 helpt nietquote:
soms past het, en een beetje overspanning kan best. vraag maar aan flesquote:Op woensdag 29 december 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nooit gehad. Ik heb nog een Dell en een Lenovo liggen
dan neem je een beschuitje met paracetamolquote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik wil er dan 2, want 1 helpt nietIk moet gewoon wat eten, maar wil niet
Verzin zo wel wat
Kan je niet iets van bouillon maken of zo?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verzin zo wel wat
Had ik ook al voor gesteld maar ging niet met zere keel en moeilijk slikkenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan neem je een beschuitje met paracetamol
heb je niet iets van fruit liggen? een appel is vrij licht op je maagquote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verzin zo wel wat
Het lijkt net of je avatar bellen aan het blazen isquote:Op woensdag 29 december 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je niet iets van fruit liggen? een appel is vrij licht op je maag
Awwwquote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jouw pm's komen bij mij ook niet aan
hihihi leuk he?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt net of je avatar bellen aan het blazen is.
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo kuttenkoppens, is het bij jullie ook min 16?
Ik maak zo wel een opkikkertje ofzo met een crackerquote:Op woensdag 29 december 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je niet iets van fruit liggen? een appel is vrij licht op je maag
Had je mij eigenlijk beantwoord op mijn PM, want als dat zo was dan heb ik niets gehadquote:
Ik zou het niet weten maar denk het van nietquote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer genoeg nietquote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
biscuitjes dopen in de theequote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak zo wel een opkikkertje ofzo met een cracker
[..]
Had je mij eigenlijk beantwoord op mijn PM, want als dat zo was dan heb ik niets gehad
En hooooooiHoe ist?
-1,6 hier.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, ruilen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, -7. Maar -10 zou hier de min worden.quote:
Woah, ik heb nog koekjes met zo'n cremelaagje ertussenquote:
Het is appels & perenquote:
Hier dooit het nogquote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, -7. Maar -10 zou hier de min worden.
Vuurwerksjappiesquote:
In de vriezer misschienquote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel theebekwies voor je halenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, ik heb nog koekjes met zo'n cremelaagje ertussenMaar is niet zo gezond he?
![]()
Nee hoor schat!quote:
gelukkig nietquote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Appels en peren kan ookquote:
Kan ze niets aan doen, haar VWO leert dit soort dingen nietquote:
Ik heb mijn vuurwerk al maanden geleden ingekocht. Maar die sambal raakt maar niet op.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En 1 januari mist hij dus zijn duim.
Wij leren allemaal van die dingen waarbij je denkt: 'Waar zou ik dit in godsnaam op moeten toepassen?'quote:Op woensdag 29 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ze niets aan doen, haar VWO leert dit soort dingen niet
nee dankje lieverdquote:Op woensdag 29 december 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil wel theebekwies voor je halen
Ze leert net als TFM toch niets?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ze niets aan doen, haar VWO leert dit soort dingen niet
Dat is als je ze gaat vergelijken.quote:
Ik vond je andere PI mooierquote:Op woensdag 29 december 2010 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is als je ze gaat vergelijken.
Die paal?quote:
Hoiquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij leren allemaal van die dingen waarbij je denkt: 'Waar zou ik dit in godsnaam op moeten toepassen?'
De kale? of die met onweerquote:
Die ooievaar is een fabelquote:Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ooit heb ik iets geleerd over voortplanting en zo, maar in de praktijk wordt dat toch niet gebruikt.
Ohquote:Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ooit heb ik iets geleerd over voortplanting en zo, maar in de praktijk wordt dat toch niet gebruikt.
Ha, die doe ik alleen als het hard waaitquote:
Het was alleen theoretisch... niet alsof ze er een practicum aan verbonden of zoquote:Op woensdag 29 december 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OhDan had ik beter moeten opletten, want die les heb ik gemist maar breng ik wel in de praktijk zo af en toe
Echt? He jakkiebahquote:Op woensdag 29 december 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OhDan had ik beter moeten opletten, want die les heb ik gemist maar breng ik wel in de praktijk zo af en toe
*blaast*quote:Op woensdag 29 december 2010 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ha, die doe ik alleen als het hard waait
Dat vond je zeker wel jammer hequote:Op woensdag 29 december 2010 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was alleen theoretisch... niet alsof ze er een practicum aan verbonden of zo.
o ja, die moet ik nog even makenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En 1 januari mist hij dus zijn duim.
Uiteraardquote:Op woensdag 29 december 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vond je zeker wel jammer he
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef Muck het volgende:
Kijk eens wat we gevonden hebben
[ afbeelding ]
Historische documenten.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Met dat gapen heb je op je tong gebeten en nu kun je alleen nog smileys posten?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dat gapen heb je op je tong gebeten en nu kun je alleen nog smileys posten?
Het werkt!quote:
Owquote:Op woensdag 29 december 2010 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was alleen theoretisch... niet alsof ze er een practicum aan verbonden of zo.
Ik proef, ik proef, kurk!quote:
Coolquote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ruik, ik ruik vis! Juffrouw, u heeft zich niet gewassen!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow
[..]
Ik proef, ik proef, kurk!
Ik kan het ook nog lezenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, een echte Vivaro!quote:
Dat duurt nog zeker 4 jaar voordat het magquote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Als jullie zo doorgaan, eindigen jullie vanzelf hier.
Nee hoor, dat zal nog wel een paar jaar durenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Alles mag, zolang het niet doorverteld wordtquote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat duurt nog zeker 4 jaar voordat het mag
2 jaar... tenzij pgr echt 12 is.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat duurt nog zeker 4 jaar voordat het mag
He, dat je een kutweek hebt hoef je niet op mij te botvieren he?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ruik, ik ruik vis! Juffrouw, u heeft zich niet gewassen!
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow
[..]
wat een lijst manquote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Aan die reclame moest ik ook denkenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow
[..]
Dan kan het nu wel want geen van 2 is dan strafbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
2 jaar... tenzij pgr echt 12 is.
Ik moet het ook willen hèquote:Op woensdag 29 december 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan het nu wel want geen van 2 is dan strafbaar
Ik sta er al tussenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat?quote:
Correct.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |