dan neem je een beschuitje met paracetamolquote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik wil er dan 2, want 1 helpt nietIk moet gewoon wat eten, maar wil niet
Verzin zo wel wat
Kan je niet iets van bouillon maken of zo?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verzin zo wel wat
Had ik ook al voor gesteld maar ging niet met zere keel en moeilijk slikkenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan neem je een beschuitje met paracetamol
heb je niet iets van fruit liggen? een appel is vrij licht op je maagquote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verzin zo wel wat
Het lijkt net of je avatar bellen aan het blazen isquote:Op woensdag 29 december 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je niet iets van fruit liggen? een appel is vrij licht op je maag
Awwwquote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jouw pm's komen bij mij ook niet aan
hihihi leuk he?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt net of je avatar bellen aan het blazen is.
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo kuttenkoppens, is het bij jullie ook min 16?
Ik maak zo wel een opkikkertje ofzo met een crackerquote:Op woensdag 29 december 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je niet iets van fruit liggen? een appel is vrij licht op je maag
Had je mij eigenlijk beantwoord op mijn PM, want als dat zo was dan heb ik niets gehadquote:
Ik zou het niet weten maar denk het van nietquote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer genoeg nietquote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
biscuitjes dopen in de theequote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak zo wel een opkikkertje ofzo met een cracker
[..]
Had je mij eigenlijk beantwoord op mijn PM, want als dat zo was dan heb ik niets gehad
En hooooooiHoe ist?
-1,6 hier.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, ruilen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, -7. Maar -10 zou hier de min worden.quote:
Woah, ik heb nog koekjes met zo'n cremelaagje ertussenquote:
Het is appels & perenquote:
Hier dooit het nogquote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, -7. Maar -10 zou hier de min worden.
Vuurwerksjappiesquote:
In de vriezer misschienquote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel theebekwies voor je halenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, ik heb nog koekjes met zo'n cremelaagje ertussenMaar is niet zo gezond he?
![]()
Nee hoor schat!quote:
gelukkig nietquote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Appels en peren kan ookquote:
Kan ze niets aan doen, haar VWO leert dit soort dingen nietquote:
Ik heb mijn vuurwerk al maanden geleden ingekocht. Maar die sambal raakt maar niet op.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En 1 januari mist hij dus zijn duim.
Wij leren allemaal van die dingen waarbij je denkt: 'Waar zou ik dit in godsnaam op moeten toepassen?'quote:Op woensdag 29 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ze niets aan doen, haar VWO leert dit soort dingen niet
nee dankje lieverdquote:Op woensdag 29 december 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil wel theebekwies voor je halen
Ze leert net als TFM toch niets?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ze niets aan doen, haar VWO leert dit soort dingen niet
Dat is als je ze gaat vergelijken.quote:
Ik vond je andere PI mooierquote:Op woensdag 29 december 2010 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is als je ze gaat vergelijken.
Die paal?quote:
Hoiquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij leren allemaal van die dingen waarbij je denkt: 'Waar zou ik dit in godsnaam op moeten toepassen?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |