quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij toch ook?Leeftijdsverschil maakt niets uit als je gewoon aardig tegen elkaar wilt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
dan niet neequote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil maakt niets uit als je gewoon aardig tegen elkaar wilt zijn
quote:
Die slaaptquote:
Wat is er?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die slaapt![]()
Het gaat niet goed met mij
wokkeltjequote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suikertje
![]()
wat is er mop?
EN welke kleur hechting heb je
Gelukkig maarquote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die slaapt![]()
Het gaat niet goed met mij
rood, kerstkleurtje, kan nog netquote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
wit![]()
rood dus nu eigenlijk
quote:
Gwoon, ziek.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
Gelukkig maar
* Trevland geeft ST een knuffel
Wat is er dan aan de hand?
He bah toch en dat nuquote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Gwoon, ziek.
Met hoesten, hoofdpijn, hartkloppingen en snot enzo
Ohquote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Gwoon, ziek.
zachtjes hoor, de verdoving werkt uit...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rood, kerstkleurtje, kan nog net![]()
kusje op je hechtingen![]()
goed om te horen "ladies and gentlemen, we got him"
* wel.o.k pakt paracetamol en verse sinasappelsapquote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Gwoon, ziek.
He bah!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Gwoon, ziek.
zachtjes hoor, volgens mij is marijke in slaap gevallenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
He bah!.
* DaMart maakt nog een kop thee met een extra schepje honing voor ST en zet er ook eentje voor Marijke neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |