Dat kan maar het kan ook zijn dat ze naar een film aan het kijken isquote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zachtjes hoor, volgens mij is marijke in slaap gevallen
Dan vindt ze de thee als ze wakker wordtquote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dat is wel minder, kan je hem niet weer terug jatten of gewoon die andere laptop?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
Oja, en de lader van mijn laptop die niet zonder lader kan is alweeeeeeeeeer stuk dus, en de gejatte is teruggejat, dus ik heb zo een lege accu..en de laptop ook
Ik sliep niet, ik heb zo'n hoofdpijnquote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nope. Anders was 'ie niet gejat hequote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder, kan je hem niet weer terug jatten of gewoon die andere laptop?
Welke lader heb je nodig, misschien heb ik nog wel een oude van mijn oude fusie over.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
Oja, en de lader van mijn laptop die niet zonder lader kan is alweeeeeeeeeer stuk dus, en de gejatte is teruggejat, dus ik heb zo een lege accu..en de laptop ook
Wat vervelend joh dat ie alweer stuk isquote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope. Anders was 'ie niet gejat he
Lijkt me beter dat je eerst wat eetquote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sliep niet, ik heb zo'n hoofdpijnDus was nanny mcPhee aan het kijken
Paracetamol op een lege maag kan ik zeker maar beter niet doen he?
Pomtiedomtiedom....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
En knuff lieverdjeWie past de TT aan?
eentje kan wel hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sliep niet, ik heb zo'n hoofdpijnDus was nanny mcPhee aan het kijken
Paracetamol op een lege maag kan ik zeker maar beter niet doen he?
uhm..een zwarte?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke lader heb je nodig, misschien heb ik nog wel een oude van mijn oude fusie over.
Wat voor laptop (had) jequote:
Ga naar R&P als je niet tegen een geintje kanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan toch ook wel iets anders
Nee, die heb ik nooit gehad. Ik heb nog een Dell en een Lenovo liggenquote:
Maar ik wil er dan 2, want 1 helpt nietquote:
soms past het, en een beetje overspanning kan best. vraag maar aan flesquote:Op woensdag 29 december 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nooit gehad. Ik heb nog een Dell en een Lenovo liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |