Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nouquote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja toch!?En dan zonder mannen, want winkelen
![]()
Lijkt me een veel beter planquote:Op woensdag 29 december 2010 18:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha, de mannen dumpen we wel ergens dan
Ik ben niet welkom want ik ben een manquote:
reis je dan vanaf maastricht of vanaf amsterdam?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh alleen is het met Ryanair wel zo dat handbagage (kleine koffer) en handtas is gratis, een extra koffer kost wel geld
Wel met jouquote:
Daar kan genoeg in hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh alleen is het met Ryanair wel zo dat handbagage (kleine koffer) en handtas is gratis, een extra koffer kost wel geld
En als we in februari gaan dan gaan gier en trev al niet meequote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel met jouWant dat is anders
En ST zei al dat we de mannen dan ergens moesten droppen
Eindhoven, voor zover ik weet vliegt Ryanair niet vanaf Amsterdamquote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
reis je dan vanaf maastricht of vanaf amsterdam?
Ook duur om naar Eindhoven te reizen. Kun je geen Easyjet proberen naar Gatwick of Luton danquote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eindhoven, voor zover ik weet vliegt Ryanair niet vanaf Amsterdam
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als we in februari gaan dan gaan gier en trev al niet mee![]()
![]()
Ligt er aan wanneer in Feb maar ik denk dat ik elk weekend al wat hebquote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat iedereen mocht komenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet welkom want ik ben een man
Kaartje van de HEMA en ik heb een kortingskaartquote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook duur om naar Eindhoven te reizen. Kun je geen Easyjet proberen naar Gatwick of Luton dan
Wokquote:
Jawel, was een grapjequote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Niemand weet waar ik woonquote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen mocht komen
Dalijk komen ze bij jou slapen
Doe ik dat dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
We verzinnen wel iets
Of ze mogen gewoon niets zeggen van winkelen
![]()
dan is er vast ook wel een cheap ass treinkaartje van Kruidvat ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook duur om naar Eindhoven te reizen. Kun je geen Easyjet proberen naar Gatwick of Luton dan
Die van Hema zijn geldig tot medio maart. Ik heb er ook nog eenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is er vast ook wel een cheap ass treinkaartje van Kruidvat ofzo
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die van Hema zijn geldig tot medio maart. Ik heb er ook nog een
Dat bedacht ik me vrijdag ook pas toen ik naar huis gingquote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is er vast ook wel een cheap ass treinkaartje van Kruidvat ofzo
Midden in Londen of buitenwijk?quote:
Zone 1quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Midden in Londen of buitenwijk?
Succes en tot later lovequote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even mijn sippe mini-mannetje in bad zetten![]()
quote:
Bis Laterquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
Wachten totdat je er in gezet wordtquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Hoe kom je eigenlijk met je icoon in de OP?
Niet gevallen?quote:
Als je regelmatig in het lijstje van de users staat die hier het meeste postenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
GF heeft mij erin gezet. Komt met tijd denk ikquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
lekker poedelenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
Dat ookquote:Op woensdag 29 december 2010 19:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
GF heeft mij erin gezet. Komt met tijd denk ik
En sowieso jijquote:Op woensdag 29 december 2010 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik ben heel goed in winkelen, ik heb 3 dames in huis he
even vragen aan een van de wikimastersquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Hoe kan een kind nu sip worden van zo'n leuke mamma?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
Hier staat het lijstje:quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Dat is wel zo handigquote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef Stuart het volgende:
Ik ken wel aardig de weg in London trouwens
Door ziek te zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe kan een kind nu sip worden van zo'n leuke mamma?
Het wordt steeds hogerquote:
quote:
Hij is ziekigquote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe kan een kind nu sip worden van zo'n leuke mamma?
is voor een kind niet erg hoorquote:
en wie zijn dat o.a.?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
even vragen aan een van de wikimasters
eucalyptus stoombadje ftwquote:Op woensdag 29 december 2010 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hopen dat ie van badderen zich wat beter voelt
Hoe lang is ie al ziek?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eucalyptus stoombadje ftw![]()
(ook voor mij niet erg)
hoger dan dat wordt het denk ik niet hoorquote:
Dat viel mij ook op jaquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:07 schreef wel.o.k het volgende:
is voor een kind niet erg hoor![]()
maar sip worden ze er wel van
Hmhm, daarom lekker even afkoelen in bad en dan eten (hij wil steeds niet, dus dan maar straks weer proberen) en dan met een zetpil erin naar bedquote:Op woensdag 29 december 2010 19:08 schreef wel.o.k het volgende:
mag tot 41![]()
daarna mag je alarm slaan
oooh, daarom heb je geen regenpakquote:
Ehm, nou, soms vallen er wel eens een paar druppelsquote:
Ja maar ik wil er wel een. Een blauwe met lichtblauwquote:Op woensdag 29 december 2010 19:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, daarom heb je geen regenpak
Niet eten is niet ergquote:Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hmhm, daarom lekker even afkoelen in bad en dan eten (hij wil steeds niet, dus dan maar straks weer proberen) en dan met een zetpil erin naar bed
vanaf zaterdag een beetje, maar sinds maandag erger..quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hmhm, daarom lekker even afkoelen in bad en dan eten (hij wil steeds niet, dus dan maar straks weer proberen) en dan met een zetpil erin naar bed
inderdaad, nat houdenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet eten is niet ergdrinken is belangrijker, als ze honger hebben dan vragen ze er wel om
Veel plezier in badquote:
het virus heeft hier wel rond gedwaald... gelukkig duurt het een paar dagen en Koen is vandaag alweer aardig de oudequote:
Dat is wel fijnquote:Op woensdag 29 december 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het virus heeft hier wel rond gedwaald... gelukkig duurt het een paar dagen en Koen is vandaag alweer aardig de oude
niet meer hoesten?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het virus heeft hier wel rond gedwaald... gelukkig duurt het een paar dagen en Koen is vandaag alweer aardig de oude
Maar niet DIE winkelsquote:Op woensdag 29 december 2010 19:15 schreef DaMart het volgende:
Winkelen.
Waarom zou je dat in Londen doen? Ze hebben hier toch ook winkels.
fijn om te horenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wacht maar tot je dat hebt meegemaakt, een bediende die winkel voor je door rentquote:Op woensdag 29 december 2010 19:15 schreef DaMart het volgende:
Winkelen.
camden town daar kan je mooi winkelenquote:
Maar dat is toch niet leuk? Ik wil zelf langs die rekken vol met boeken dwalenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht maar tot je dat hebt meegemaakt, een bediende die winkel voor je door rent
cds kopenquote:
Of niet zeuren of niet meequote:Op woensdag 29 december 2010 19:15 schreef DaMart het volgende:
Winkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
starbucksquote:
dat kan ook maar als je iets specifieks zoekt dan stuur je hem erop uitquote:Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet leuk? Ik wil zelf langs die rekken vol met boeken dwalen.
Toen ik op vakantie was in London hadden we een starbucks om de hoek bij het appartement.. No fucking way dat ik koffie ging zetten.. ik ging wel even halenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of niet zeuren of niet meeJe kunt jezelf toch ook vermaken
london dungeon ga ik met je mee die wil ik gezien hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Daar kan ik gratis naar binnenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
london dungeon ga ik met je mee die wil ik gezien hebben
Dus eigenlijk kun je je prima vermaken door zo iemand een paar uur lang titels te laten zoeken die niet bestaan?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan ook maar als je iets specifieks zoekt dan stuur je hem erop uit
Ik ben daar lang lang geleden ooit eens geweestquote:Op woensdag 29 december 2010 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
london dungeon ga ik met je mee die wil ik gezien hebben
Dat is wel makkelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie was in London hadden we een starbucks om de hoek bij het appartement.. No fucking way dat ik koffie ging zetten.. ik ging wel even halen
Wij ook?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je je prima vermaken door zo iemand een paar uur lang titels te laten zoeken die niet bestaan?.
Dat lijkt me logischequote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Stuart het volgende:
Ik ging met Felix (7) naar de London Dungeon maar dat was geen succes![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Stuart het volgende:
Ik ging met Felix (7) naar de London Dungeon maar dat was geen succes![]()
nee ook niet moet ik ook nog eens een keer heenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben daar lang lang geleden ooit eens geweestEn ze hebben de boel vernieuwd dus wil zeker nog eens heen
Ben je ook al naar die in A'dam geweest?
Ik kruip wel onder je jasquote:
Hij wilde er perse naartoe en zou niet bang zijn van die poppen en shit maar goed, halverwege waar iemand's kop eraf gaat uit het publiek was het huilenquote:
Moejje doen, die is echt tofquote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ook niet moet ik ook nog eens een keer heen
meestal als ik in amdam ben dan kom ik niet verder dan de fame
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of niet zeuren of niet meeJe kunt jezelf toch ook vermaken
Ja, wat wil je nou? Ik moet toch even mijn reputatie van winkelhater levend houden... tenzij het boekwinkels of winkels met cd's en dvd's zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En musea zijn best leuk, alleen zie ik nog steeds gewoon het nut niet van zo ver reizen om te gaan winkelen... dan moet je het alleen maar verder meeslepen.
En is er ook een andere optie dan vliegtuig om daar te komen? Iemand die trein of boot wil nemen?.
whahhahaa vet scheelt ik ben wel wat gewend maar een keer goed schrikken is altijd de moeite waardquote:Op woensdag 29 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje doen, die is echt tofJe gaat dan met een groep er doorheen, wij hadden brutale tieners in de groep die van baldadig naar stil en wit veranderden
Ik snap dat hij dat niet trokquote:Op woensdag 29 december 2010 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij wilde er perse naartoe en zou niet bang zijn van die poppen en shit maar goed, halverwege waar iemand's kop eraf gaat uit het publiek was het huilen
Dat is wel leuk jaquote:Op woensdag 29 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje doen, die is echt tofJe gaat dan met een groep er doorheen, wij hadden brutale tieners in de groep die van baldadig naar stil en wit veranderden
Dat kan niet voor 30 euro, zo waren we hierbij gekomenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? Ik moet toch even mijn reputatie van winkelhater levend houden... tenzij het boekwinkels of winkels met cd's en dvd's zijn.
En musea zijn best leuk, alleen zie ik nog steeds gewoon het nut niet van zo ver reizen om te gaan winkelen... dan moet je het alleen maar verder meeslepen.
En is er ook een andere optie dan vliegtuig om daar te komen? Iemand die trein of boot wil nemen?.
Ik ook hoor. En ondanks dat wilde toen zijn jongere broertje van 6 ook maar die is er dus nooit geweest want dat zag ik helemaal niet zittenquote:
Nou ja, op een gegeven moment weet je gewoon niet meer waar je zit in het pand enzoquote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahhahaa vet scheelt ik ben wel wat gewend maar een keer goed schrikken is altijd de moeite waard
Nee ik snapquote:Op woensdag 29 december 2010 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En ondanks dat wilde toen zijn jongere broertje van 6 ook maar die is er dus nooit geweest want dat zag ik helemaal niet zitten
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En ondanks dat wilde toen zijn jongere broertje van 6 ook maar die is er dus nooit geweest want dat zag ik helemaal niet zitten
Maar het zijn allemaal combo's dus met London Eye en Madame Tussaud als je wilt maar het is ook allemaal best wel tijdrovend eigenlijk. London Dungeon (London Bridge) is ook heel dichtbij waar ik woon. Ongeveer 12 minutenquote:
hmmz klinkt zeker wel als de moeite waardquote:Op woensdag 29 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, op een gegeven moment weet je gewoon niet meer waar je zit in het pand enzoIk werd er gewoon duizelig van
Dan krijg je dit soort taferelen dus!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk kent die hele winkel uit zijn hoofd
Het mag ook wel wat meer kosten hoor... als ik maar niet hoef te vliegenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan niet voor 30 euro, zo waren we hierbij gekomen
Coolquote:Op woensdag 29 december 2010 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar het zijn allemaal combo's dus met London Eye en Madame Tussaud als je wilt maar het is ook allemaal best wel tijdrovend eigenlijk. London Dungeon (London Bridge) is ook heel dichtbij waar ik woon. Ongeveer 12 minuten
Dat is wel nicequote:Op woensdag 29 december 2010 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar het zijn allemaal combo's dus met London Eye en Madame Tussaud als je wilt maar het is ook allemaal best wel tijdrovend eigenlijk. London Dungeon (London Bridge) is ook heel dichtbij waar ik woon. Ongeveer 12 minuten
Dat nummerquote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan krijg je dit soort taferelen dus!
Stena Line vanaf Hoek van Holland naar Harwich en dan de trein naar Liverpool Streetquote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het mag ook wel wat meer kosten hoor... als ik maar niet hoef te vliegen.
Voor jou misschien wel, maar dan kan ik niet meequote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is mijn huis nietquote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolMogen we logeren?
Of moeten we wat zoeken, want dat snap ik ook heus wel als het niet mag
vliegangst?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen die mensen niet een weekendje wegquote:
Dat had ik in het verleden wel maar deze zijn niet zo vaak weg helaasquote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kunnen die mensen niet een weekendje weg![]()
Was een grapjequote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat had ik in het verleden wel maar deze zijn niet zo vaak weg helaas
Ik ben wel van zins om een andere baan te gaan zoeken though
Had ook gekund toen ik nog in Fulham woonde want die mensen waren er NOOIT in het weekend. Zo'n baan zoek ik eigenlijk weer of een met een eigen huis betaald door hunquote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was een grapjeMaar dit zou wel tof zijn
Ja maar jullie kunnen toch vliegen?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, maar dan kan ik niet meeEn ik gok ST ook niet... We hebben puur op basis van de prijs deze plannen gemaakt.
Een beetje... als het echt moet, stap ik er wel in, maar ik zit dan niet echt prettig, tot ik weer voet op de grond heb gezetquote:
wat voor baan heb je trouwens?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had ook gekund toen ik nog in Fulham woonde want die mensen waren er NOOIT in het weekend. Zo'n baan zoek ik eigenlijk weer of een met een eigen huis betaald door hun
Doe rustig, er is nog niks afgesprokenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Wie gaan er nu eigenlijk allemaal?![]()
Het duurt maar 3 kwartier thoughquote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje... als het echt moet, stap ik er wel in, maar ik zit dan niet echt prettig, tot ik weer voet op de grond heb gezet.
Sorry hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe rustig, er is nog niks afgesproken
Would be nicequote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had ook gekund toen ik nog in Fulham woonde want die mensen waren er NOOIT in het weekend. Zo'n baan zoek ik eigenlijk weer of een met een eigen huis betaald door hun
Snoetje, Londen is iets van een half uurtje vliegenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar jullie kunnen toch vliegen?.
[..]
Een beetje... als het echt moet, stap ik er wel in, maar ik zit dan niet echt prettig, tot ik weer voet op de grond heb gezet.
Geen flauw ideequote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry hoorIk vroeg het me alleen af
Een paar jaar geleden naar Schotland gevlogen, en toen zat ik ook niet echt prettig... dus als er een alternatief is, dan heeft dat mijn voorkeurquote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het duurt maar 3 kwartier though
aah okee vet beetje oppassen dusquote:
Ik doe ook graag (heel) enge dingenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snoetje, Londen is iets van een half uurtje vliegenWij houden je handje wel vast ja?
Ik vind het ook spannend, maar blijf gewoon dat soort dingen doen, juist omdat ik ze eng vind
![]()
Okequote:Op woensdag 29 december 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen flauw ideeAls het definitief is dan hoor je het
Nanny! Nanny! Ik heb season 1 van Merlin binnenquote:
De eerste keer vond ik het ook spannend, maar ja toen alleen gevlogenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Would be nice
[..]
Snoetje, Londen is iets van een half uurtje vliegenWij houden je handje wel vast ja?
Ik vind het ook spannend, maar blijf gewoon dat soort dingen doen, juist omdat ik ze eng vind
![]()
Ja maar, Stu maakt het alternatief alleen maar aantrekkelijker:quote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stena Line vanaf Hoek van Holland naar Harwich en dan de trein naar Liverpool Street
anders ik wel geeft teminste een kick in het levenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe ook graag (heel) enge dingen
Daar maak ik me geen zorgen om. Dan is elke baan met kinderen (onderwijs, ziekenhuis, etc.) een zorg. Het is allemaal verschrikkelijk maar ik ken mezelf zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee vet beetje oppassen dus
Dat is zo'n "ik leef nog" check voor mequote:Op woensdag 29 december 2010 19:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe ook graag (heel) enge dingen
jij past op kids ofzo ik snap em niet helemaalquote:Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar maak ik me geen zorgen om. Dan is elke baan met kinderen (onderwijs, ziekenhuis, etc.) een zorg. Het is allemaal verschrikkelijk maar ik ken mezelf zal ik maar zeggen
dat wil ik dus nog wel een keer doenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zo'n "ik leef nog" check voor me![]()
Maar ik durf bijvoorbeeld echt niet te bungeejumpen
Wat doe jij zoal aan enge dingen dan?
Ehm, dat kan ik hier niet zo op het forum gooien wat ik zou willenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zo'n "ik leef nog" check voor me![]()
Maar ik durf bijvoorbeeld echt niet te bungeejumpen
Wat doe jij zoal aan enge dingen dan?
Ik dus ookquote:Op woensdag 29 december 2010 19:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wil ik dus nog wel een keer doen
Fles wil vast met je mee, helemaal als jullie alles met de trein doenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar, Stu maakt het alternatief alleen maar aantrekkelijker:
[..]
Ja, kloptquote:Op woensdag 29 december 2010 19:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij past op kids ofzo ik snap em niet helemaal
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, dat kan ik hier niet zo op het forum gooien wat ik zou willen![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 29 december 2010 19:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Nieuw Vennep. Mailen of PM'en mag altijd. Tot later misschien![]()
Nieuw Vennep zequote:Op woensdag 29 december 2010 19:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Nieuw Vennep. Mailen of PM'en mag altijd. Tot later misschien![]()
die dingen zijn wel zwaarder dan dat ze eruit zien of niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doe maar PMen dan
Oeh en ik had dus een vogelspin op m'n hand gehad en vond dat helemaal niet eng
Ja, het voelt echt heel grappig want je voelt em lopenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
die dingen zijn wel zwaarder dan dat ze eruit zien of niet?
Bis Later Stuquote:Op woensdag 29 december 2010 19:34 schreef Stuart het volgende:
sweet dat lijkt me ook wel vet om een keer te doenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het voelt echt heel grappig want je voelt em lopenEn hij heeft haartjes
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:42 schreef Panda72 het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)-konijn/m1fzu3qfvx8t
Die is zeker leukquote:Op woensdag 29 december 2010 19:42 schreef Panda72 het volgende:
Zelf of gevlogen worden?quote:
Whehehehehequote:Op woensdag 29 december 2010 19:42 schreef Panda72 het volgende:
Een meet in Londen ofzoquote:
niet tegen je zin in gaan etenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelf of gevlogen worden?
[..]
Whehehehehe![]()
Ga ik nog eten of niet? Heb eigenlijk geen zin
Gewoon omdat je slecht in orde voelt?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelf of gevlogen worden?
[..]
Whehehehehe![]()
Ga ik nog eten of niet? Heb eigenlijk geen zin
Moet je de inhoud van de posts ook zienquote:Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef Koen66 het volgende:
zow je post er flink op los RN 4165 alweer
slecht in orde?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon omdat je slecht in orde voelt?
Heb wel trek, maar proef er toch niets vanquote:
Ja ookquote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon omdat je slecht in orde voelt?
Da's inderdaad een beetje jammerquote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Kijk dit nou!http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Pink-Bunny/m1cz7tifrev2 Dat is zielig
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Kijk dit nou!http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Pink-Bunny/m1cz7tifrev2 Dat is zielig
![]()
quote:
gewoon ziek danquote:
Dat is wel irritant, hoe anders geen beschuitje?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb wel trek, maar proef er toch niets van
[..]
Ja ook
Ik heb zo'n oog wat de hele dag al traant
[..]
Da's inderdaad een beetje jammer
Stukquote:Op woensdag 29 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik moet terug naar de fabriek
Nee, beschuit al helemaal niet, ik heb zo al pijn met slikkenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
gewoon ziek dan
[..]
Dat is wel irritant, hoe anders geen beschuitje?
Symphquote:
Jaquote:
herinneringsminuutquote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, beschuit al helemaal niet, ik heb zo al pijn met slikken
[..]
Symph![]()
Gadver, alsof deze dagen nog niet depri genoeg zijn hebben ze een herinneringsminuut bedacht
Dat is wel minderquote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, beschuit al helemaal niet, ik heb zo al pijn met slikken
[..]
Symph![]()
Gadver, alsof deze dagen nog niet depri genoeg zijn hebben ze een herinneringsminuut bedacht
Ja, kunnen we dankzij Yarden morgen een minuut lang ons extra realiseren dat je mogelijk iemand mist deze dagenquote:
koude dranken drinken, of waterijsjes etenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar komt goed, hoop ik
hmmm, niks van gehoord nogquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kunnen we dankzij Yarden morgen een minuut lang ons extra realiseren dat je mogelijk iemand mist deze dagen
Strepsils en ik maak zo nog een jasmijnthee, dat leek ook wel te verzachtenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koude dranken drinken, of waterijsjes etendat verdoofd een beetje
dat ga ik niet redden in een minuutquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kunnen we dankzij Yarden morgen een minuut lang ons extra realiseren dat je mogelijk iemand mist deze dagen
Ik zag het net voorbij komen op tv, sorryquote:
Jeujquote:
Ach, na die minuut kan ik echt niet zomaar opeens stoppen, dus schiet niet opquote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ga ik niet redden in een minuut
En wanneer is die minuut?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
goed idee, ik doe met je meequote:Op woensdag 29 december 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, na die minuut kan ik echt niet zomaar opeens stoppen, dus schiet niet opKop in het zand ftw
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed idee, ik doe met je mee
En bovendien is mijn dochter jarig, dus het moet een vrolijke dag worden
Preciesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed idee, ik doe met je mee
En bovendien is mijn dochter jarig, dus het moet een vrolijke dag worden
Ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Tnx
Ik geef dit jaar weer net zoveel uit aan vuurwerk als voorgaande jaren, daar ben ik heel constant in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Tnx
Ik geef dit jaar weer net zoveel uit aan vuurwerk als voorgaande jaren, daar ben ik heel constant in
Zeker 0 euroquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Tnx
heyyy PGRquote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
[..]
Loha
Morgen wat vuurwerk halen
Wil jij de mijne daarna doen?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookHelemaal niets
En wie wil m'n nek masseren?
Niksquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Tnx
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Tnx
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookHelemaal niets
En wie wil m'n nek masseren?GMTAquote:
Juin uit Eigen Tuin!
Dat wil ik wel... moet ik alleen eerst mijn handjes opwarmen want die zijn koudquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookHelemaal niets
En wie wil m'n nek masseren?
klein spul, singleshots mortiertjes, grondbloemen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heyyy PGR
Wat voor soort vuurwerk ga je halen?
Ik heb lattequote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wil ik wel... moet ik alleen eerst mijn handjes opwarmen want die zijn koud
En ik kom er net achter dat de latte op is
Dat is ook mijn spul zo'n beetjequote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
klein spul, singleshots mortiertjes, grondbloemen.
dat soort zooi.
Ik heb nog wel ander spul hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is ook mijn spul zo'n beetje
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb latteKom je hierheen?
Ik niet echtquote:Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ander spul hoor
ik vind het wel jammer dat je zo ver weg woont hoor...quote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Anders ik welquote:Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat je zo ver weg woont hoor...
Heb je een doekje?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee
[..]
Anders ik welMaar ik kom wel een keertje bij je koffie drinken als je dat leuk vindt
![]()
Ik ook hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb hier nog vuurwerk van vorig jaar liggen![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat je zo ver weg woont hoor...
Veel? Ik heb denk ik nog een kwartquote:
Ja best welquote:Op woensdag 29 december 2010 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Veel? Ik heb denk ik nog een kwartVorig jaar een beetje veel gekocht
Ow...quote:
Ik wilde naar Utrecht verhuizen, maar ja daar kwamen wat dingen tussenquote:
Niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow...![]()
[..]
Ik wilde naar Utrecht verhuizen, maar ja daar kwamen wat dingen tussen![]()
Maar ik wil graag nog steeds wel verhuizen richting midden NL, maar eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat
Ik weet nog niet waar ik wil gaan wonen, vind het hier in de regio eigenlijk wel bestquote:Op woensdag 29 december 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow...![]()
[..]
Ik wilde naar Utrecht verhuizen, maar ja daar kwamen wat dingen tussen![]()
Maar ik wil graag nog steeds wel verhuizen richting midden NL, maar eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat
niks dusquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Tnx
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is het meervoud van reuzenrad eigenlijk?
Neequote:
Nou, qua werk is dat gewoon makkelijkerquote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar ik wil gaan wonen, vind het hier in de regio eigenlijk wel best
Dat dacht ik ook, maar heb het toch even opgezocht; reuzenraderenquote:
Reuzenraderen? Reuzenradjes? Reuzenradden?quote:
Voor mij denk het niet met wat ik zoekquote:Op woensdag 29 december 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nou, qua werk is dat gewoon makkelijker
dat zei mijn vriend dus ookquote:Op woensdag 29 december 2010 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar heb het toch even opgezocht; reuzenraderen
Die eerstequote:Op woensdag 29 december 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Reuzenraderen? Reuzenradjes? Reuzenradden?
Slimme vriendquote:
Hey Flesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Reuzenraderen![]()
Groetjes uit Budapest. Het vriest hier zestien graden
Flesjequote:Op woensdag 29 december 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Reuzenraderen![]()
Natuurlijk wel, veel meer vacaturesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor mij denk het niet met wat ik zoek
He Flesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Reuzenraderen![]()
Dat bedoel ik ook,maar ik zie wel hoe het gaat lopenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, veel meer vacaturesVolgens mij is het in jouw regio vrij beperkt toch qua werkgelegenheid?
BRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 29 december 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Reuzenraderen![]()
Dan maar op jou.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nou, qua werk is dat gewoon makkelijker
Lekkerquote:
met dat roze glazuur erop?quote:
Ik nietquote:Op woensdag 29 december 2010 20:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
met dat roze glazuur erop?
die vind ik wel zo vies
Argh, waarom proef ik zo weinig tot nietsquote:
Des te meer voor jou danquote:
ik lust verder alle koeken maar die vind ik te droogquote:
ik denk door ziek en zoquote:Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Argh, waarom proef ik zo weinig tot niets
deze komen van de bakker vd supermarkt die zijn niet zo droog hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik lust verder alle koeken maar die vind ik te droog
Omdat die meelballen nergens naar smaken?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Argh, waarom proef ik zo weinig tot niets
Nee lieverd, ik ben ziekquote:Op woensdag 29 december 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat die meelballen nergens naar smaken?
Phenoquote:Op woensdag 29 december 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat die meelballen nergens naar smaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |