Inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Kijk dit nou!http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Pink-Bunny/m1cz7tifrev2 Dat is zielig
![]()
quote:
gewoon ziek danquote:
Dat is wel irritant, hoe anders geen beschuitje?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb wel trek, maar proef er toch niets van
[..]
Ja ook
Ik heb zo'n oog wat de hele dag al traant
[..]
Da's inderdaad een beetje jammer
Stukquote:Op woensdag 29 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik moet terug naar de fabriek
Nee, beschuit al helemaal niet, ik heb zo al pijn met slikkenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
gewoon ziek dan
[..]
Dat is wel irritant, hoe anders geen beschuitje?
Symphquote:
Jaquote:
herinneringsminuutquote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, beschuit al helemaal niet, ik heb zo al pijn met slikken
[..]
Symph![]()
Gadver, alsof deze dagen nog niet depri genoeg zijn hebben ze een herinneringsminuut bedacht
Dat is wel minderquote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, beschuit al helemaal niet, ik heb zo al pijn met slikken
[..]
Symph![]()
Gadver, alsof deze dagen nog niet depri genoeg zijn hebben ze een herinneringsminuut bedacht
Ja, kunnen we dankzij Yarden morgen een minuut lang ons extra realiseren dat je mogelijk iemand mist deze dagenquote:
koude dranken drinken, of waterijsjes etenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar komt goed, hoop ik
hmmm, niks van gehoord nogquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kunnen we dankzij Yarden morgen een minuut lang ons extra realiseren dat je mogelijk iemand mist deze dagen
Strepsils en ik maak zo nog een jasmijnthee, dat leek ook wel te verzachtenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koude dranken drinken, of waterijsjes etendat verdoofd een beetje
dat ga ik niet redden in een minuutquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kunnen we dankzij Yarden morgen een minuut lang ons extra realiseren dat je mogelijk iemand mist deze dagen
Ik zag het net voorbij komen op tv, sorryquote:
Jeujquote:
Ach, na die minuut kan ik echt niet zomaar opeens stoppen, dus schiet niet opquote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ga ik niet redden in een minuut
En wanneer is die minuut?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |