Nou ja, op een gegeven moment weet je gewoon niet meer waar je zit in het pand enzoquote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahhahaa vet scheelt ik ben wel wat gewend maar een keer goed schrikken is altijd de moeite waard
Nee ik snapquote:Op woensdag 29 december 2010 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En ondanks dat wilde toen zijn jongere broertje van 6 ook maar die is er dus nooit geweest want dat zag ik helemaal niet zitten
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En ondanks dat wilde toen zijn jongere broertje van 6 ook maar die is er dus nooit geweest want dat zag ik helemaal niet zitten
Maar het zijn allemaal combo's dus met London Eye en Madame Tussaud als je wilt maar het is ook allemaal best wel tijdrovend eigenlijk. London Dungeon (London Bridge) is ook heel dichtbij waar ik woon. Ongeveer 12 minutenquote:
hmmz klinkt zeker wel als de moeite waardquote:Op woensdag 29 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, op een gegeven moment weet je gewoon niet meer waar je zit in het pand enzoIk werd er gewoon duizelig van
Dan krijg je dit soort taferelen dus!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk kent die hele winkel uit zijn hoofd
Het mag ook wel wat meer kosten hoor... als ik maar niet hoef te vliegenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan niet voor 30 euro, zo waren we hierbij gekomen
Coolquote:Op woensdag 29 december 2010 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar het zijn allemaal combo's dus met London Eye en Madame Tussaud als je wilt maar het is ook allemaal best wel tijdrovend eigenlijk. London Dungeon (London Bridge) is ook heel dichtbij waar ik woon. Ongeveer 12 minuten
Dat is wel nicequote:Op woensdag 29 december 2010 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar het zijn allemaal combo's dus met London Eye en Madame Tussaud als je wilt maar het is ook allemaal best wel tijdrovend eigenlijk. London Dungeon (London Bridge) is ook heel dichtbij waar ik woon. Ongeveer 12 minuten
Dat nummerquote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan krijg je dit soort taferelen dus!
Stena Line vanaf Hoek van Holland naar Harwich en dan de trein naar Liverpool Streetquote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het mag ook wel wat meer kosten hoor... als ik maar niet hoef te vliegen.
Voor jou misschien wel, maar dan kan ik niet meequote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is mijn huis nietquote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolMogen we logeren?
Of moeten we wat zoeken, want dat snap ik ook heus wel als het niet mag
vliegangst?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen die mensen niet een weekendje wegquote:
Dat had ik in het verleden wel maar deze zijn niet zo vaak weg helaasquote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kunnen die mensen niet een weekendje weg![]()
Was een grapjequote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat had ik in het verleden wel maar deze zijn niet zo vaak weg helaas
Ik ben wel van zins om een andere baan te gaan zoeken though
Had ook gekund toen ik nog in Fulham woonde want die mensen waren er NOOIT in het weekend. Zo'n baan zoek ik eigenlijk weer of een met een eigen huis betaald door hunquote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was een grapjeMaar dit zou wel tof zijn
Ja maar jullie kunnen toch vliegen?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, maar dan kan ik niet meeEn ik gok ST ook niet... We hebben puur op basis van de prijs deze plannen gemaakt.
Een beetje... als het echt moet, stap ik er wel in, maar ik zit dan niet echt prettig, tot ik weer voet op de grond heb gezetquote:
wat voor baan heb je trouwens?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had ook gekund toen ik nog in Fulham woonde want die mensen waren er NOOIT in het weekend. Zo'n baan zoek ik eigenlijk weer of een met een eigen huis betaald door hun
Doe rustig, er is nog niks afgesprokenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Wie gaan er nu eigenlijk allemaal?![]()
Het duurt maar 3 kwartier thoughquote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje... als het echt moet, stap ik er wel in, maar ik zit dan niet echt prettig, tot ik weer voet op de grond heb gezet.
Sorry hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe rustig, er is nog niks afgesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |