Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nouquote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja toch!?En dan zonder mannen, want winkelen
![]()
Lijkt me een veel beter planquote:Op woensdag 29 december 2010 18:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha, de mannen dumpen we wel ergens dan
Ik ben niet welkom want ik ben een manquote:
reis je dan vanaf maastricht of vanaf amsterdam?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh alleen is het met Ryanair wel zo dat handbagage (kleine koffer) en handtas is gratis, een extra koffer kost wel geld
Wel met jouquote:
Daar kan genoeg in hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh alleen is het met Ryanair wel zo dat handbagage (kleine koffer) en handtas is gratis, een extra koffer kost wel geld
En als we in februari gaan dan gaan gier en trev al niet meequote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel met jouWant dat is anders
En ST zei al dat we de mannen dan ergens moesten droppen
Eindhoven, voor zover ik weet vliegt Ryanair niet vanaf Amsterdamquote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
reis je dan vanaf maastricht of vanaf amsterdam?
Ook duur om naar Eindhoven te reizen. Kun je geen Easyjet proberen naar Gatwick of Luton danquote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eindhoven, voor zover ik weet vliegt Ryanair niet vanaf Amsterdam
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als we in februari gaan dan gaan gier en trev al niet mee![]()
![]()
Ligt er aan wanneer in Feb maar ik denk dat ik elk weekend al wat hebquote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat iedereen mocht komenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet welkom want ik ben een man
Kaartje van de HEMA en ik heb een kortingskaartquote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook duur om naar Eindhoven te reizen. Kun je geen Easyjet proberen naar Gatwick of Luton dan
Wokquote:
Jawel, was een grapjequote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Niemand weet waar ik woonquote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen mocht komen
Dalijk komen ze bij jou slapen
Doe ik dat dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
We verzinnen wel iets
Of ze mogen gewoon niets zeggen van winkelen
![]()
dan is er vast ook wel een cheap ass treinkaartje van Kruidvat ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook duur om naar Eindhoven te reizen. Kun je geen Easyjet proberen naar Gatwick of Luton dan
Die van Hema zijn geldig tot medio maart. Ik heb er ook nog eenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is er vast ook wel een cheap ass treinkaartje van Kruidvat ofzo
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die van Hema zijn geldig tot medio maart. Ik heb er ook nog een
Dat bedacht ik me vrijdag ook pas toen ik naar huis gingquote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is er vast ook wel een cheap ass treinkaartje van Kruidvat ofzo
Midden in Londen of buitenwijk?quote:
Zone 1quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Midden in Londen of buitenwijk?
Succes en tot later lovequote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even mijn sippe mini-mannetje in bad zetten![]()
quote:
Bis Laterquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
Wachten totdat je er in gezet wordtquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Hoe kom je eigenlijk met je icoon in de OP?
Niet gevallen?quote:
Als je regelmatig in het lijstje van de users staat die hier het meeste postenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
GF heeft mij erin gezet. Komt met tijd denk ikquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
lekker poedelenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
Dat ookquote:Op woensdag 29 december 2010 19:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
GF heeft mij erin gezet. Komt met tijd denk ik
En sowieso jijquote:Op woensdag 29 december 2010 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik ben heel goed in winkelen, ik heb 3 dames in huis he
even vragen aan een van de wikimastersquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Hoe kan een kind nu sip worden van zo'n leuke mamma?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
Hier staat het lijstje:quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Dat is wel zo handigquote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef Stuart het volgende:
Ik ken wel aardig de weg in London trouwens
Door ziek te zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe kan een kind nu sip worden van zo'n leuke mamma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |