dat kan ook maar als je iets specifieks zoekt dan stuur je hem erop uitquote:Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet leuk? Ik wil zelf langs die rekken vol met boeken dwalen.
Toen ik op vakantie was in London hadden we een starbucks om de hoek bij het appartement.. No fucking way dat ik koffie ging zetten.. ik ging wel even halenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of niet zeuren of niet meeJe kunt jezelf toch ook vermaken
london dungeon ga ik met je mee die wil ik gezien hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Daar kan ik gratis naar binnenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
london dungeon ga ik met je mee die wil ik gezien hebben
Dus eigenlijk kun je je prima vermaken door zo iemand een paar uur lang titels te laten zoeken die niet bestaan?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan ook maar als je iets specifieks zoekt dan stuur je hem erop uit
Ik ben daar lang lang geleden ooit eens geweestquote:Op woensdag 29 december 2010 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
london dungeon ga ik met je mee die wil ik gezien hebben
Dat is wel makkelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie was in London hadden we een starbucks om de hoek bij het appartement.. No fucking way dat ik koffie ging zetten.. ik ging wel even halen
Wij ook?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je je prima vermaken door zo iemand een paar uur lang titels te laten zoeken die niet bestaan?.
Dat lijkt me logischequote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Stuart het volgende:
Ik ging met Felix (7) naar de London Dungeon maar dat was geen succes![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Stuart het volgende:
Ik ging met Felix (7) naar de London Dungeon maar dat was geen succes![]()
nee ook niet moet ik ook nog eens een keer heenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben daar lang lang geleden ooit eens geweestEn ze hebben de boel vernieuwd dus wil zeker nog eens heen
Ben je ook al naar die in A'dam geweest?
Ik kruip wel onder je jasquote:
Hij wilde er perse naartoe en zou niet bang zijn van die poppen en shit maar goed, halverwege waar iemand's kop eraf gaat uit het publiek was het huilenquote:
Moejje doen, die is echt tofquote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ook niet moet ik ook nog eens een keer heen
meestal als ik in amdam ben dan kom ik niet verder dan de fame
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of niet zeuren of niet meeJe kunt jezelf toch ook vermaken
Ja, wat wil je nou? Ik moet toch even mijn reputatie van winkelhater levend houden... tenzij het boekwinkels of winkels met cd's en dvd's zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En musea zijn best leuk, alleen zie ik nog steeds gewoon het nut niet van zo ver reizen om te gaan winkelen... dan moet je het alleen maar verder meeslepen.
En is er ook een andere optie dan vliegtuig om daar te komen? Iemand die trein of boot wil nemen?.
whahhahaa vet scheelt ik ben wel wat gewend maar een keer goed schrikken is altijd de moeite waardquote:Op woensdag 29 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje doen, die is echt tofJe gaat dan met een groep er doorheen, wij hadden brutale tieners in de groep die van baldadig naar stil en wit veranderden
Ik snap dat hij dat niet trokquote:Op woensdag 29 december 2010 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij wilde er perse naartoe en zou niet bang zijn van die poppen en shit maar goed, halverwege waar iemand's kop eraf gaat uit het publiek was het huilen
Dat is wel leuk jaquote:Op woensdag 29 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje doen, die is echt tofJe gaat dan met een groep er doorheen, wij hadden brutale tieners in de groep die van baldadig naar stil en wit veranderden
Dat kan niet voor 30 euro, zo waren we hierbij gekomenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? Ik moet toch even mijn reputatie van winkelhater levend houden... tenzij het boekwinkels of winkels met cd's en dvd's zijn.
En musea zijn best leuk, alleen zie ik nog steeds gewoon het nut niet van zo ver reizen om te gaan winkelen... dan moet je het alleen maar verder meeslepen.
En is er ook een andere optie dan vliegtuig om daar te komen? Iemand die trein of boot wil nemen?.
Ik ook hoor. En ondanks dat wilde toen zijn jongere broertje van 6 ook maar die is er dus nooit geweest want dat zag ik helemaal niet zittenquote:
Nou ja, op een gegeven moment weet je gewoon niet meer waar je zit in het pand enzoquote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahhahaa vet scheelt ik ben wel wat gewend maar een keer goed schrikken is altijd de moeite waard
Nee ik snapquote:Op woensdag 29 december 2010 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En ondanks dat wilde toen zijn jongere broertje van 6 ook maar die is er dus nooit geweest want dat zag ik helemaal niet zitten
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En ondanks dat wilde toen zijn jongere broertje van 6 ook maar die is er dus nooit geweest want dat zag ik helemaal niet zitten
Maar het zijn allemaal combo's dus met London Eye en Madame Tussaud als je wilt maar het is ook allemaal best wel tijdrovend eigenlijk. London Dungeon (London Bridge) is ook heel dichtbij waar ik woon. Ongeveer 12 minutenquote:
hmmz klinkt zeker wel als de moeite waardquote:Op woensdag 29 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, op een gegeven moment weet je gewoon niet meer waar je zit in het pand enzoIk werd er gewoon duizelig van
Dan krijg je dit soort taferelen dus!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk kent die hele winkel uit zijn hoofd
Het mag ook wel wat meer kosten hoor... als ik maar niet hoef te vliegenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan niet voor 30 euro, zo waren we hierbij gekomen
Coolquote:Op woensdag 29 december 2010 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar het zijn allemaal combo's dus met London Eye en Madame Tussaud als je wilt maar het is ook allemaal best wel tijdrovend eigenlijk. London Dungeon (London Bridge) is ook heel dichtbij waar ik woon. Ongeveer 12 minuten
Dat is wel nicequote:Op woensdag 29 december 2010 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar het zijn allemaal combo's dus met London Eye en Madame Tussaud als je wilt maar het is ook allemaal best wel tijdrovend eigenlijk. London Dungeon (London Bridge) is ook heel dichtbij waar ik woon. Ongeveer 12 minuten
Dat nummerquote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan krijg je dit soort taferelen dus!
Stena Line vanaf Hoek van Holland naar Harwich en dan de trein naar Liverpool Streetquote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het mag ook wel wat meer kosten hoor... als ik maar niet hoef te vliegen.
Voor jou misschien wel, maar dan kan ik niet meequote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is mijn huis nietquote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolMogen we logeren?
Of moeten we wat zoeken, want dat snap ik ook heus wel als het niet mag
vliegangst?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen die mensen niet een weekendje wegquote:
Dat had ik in het verleden wel maar deze zijn niet zo vaak weg helaasquote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kunnen die mensen niet een weekendje weg![]()
Was een grapjequote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat had ik in het verleden wel maar deze zijn niet zo vaak weg helaas
Ik ben wel van zins om een andere baan te gaan zoeken though
Had ook gekund toen ik nog in Fulham woonde want die mensen waren er NOOIT in het weekend. Zo'n baan zoek ik eigenlijk weer of een met een eigen huis betaald door hunquote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was een grapjeMaar dit zou wel tof zijn
Ja maar jullie kunnen toch vliegen?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, maar dan kan ik niet meeEn ik gok ST ook niet... We hebben puur op basis van de prijs deze plannen gemaakt.
Een beetje... als het echt moet, stap ik er wel in, maar ik zit dan niet echt prettig, tot ik weer voet op de grond heb gezetquote:
wat voor baan heb je trouwens?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had ook gekund toen ik nog in Fulham woonde want die mensen waren er NOOIT in het weekend. Zo'n baan zoek ik eigenlijk weer of een met een eigen huis betaald door hun
Doe rustig, er is nog niks afgesprokenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Wie gaan er nu eigenlijk allemaal?![]()
Het duurt maar 3 kwartier thoughquote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje... als het echt moet, stap ik er wel in, maar ik zit dan niet echt prettig, tot ik weer voet op de grond heb gezet.
Sorry hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe rustig, er is nog niks afgesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |