dat kan ook maar als je iets specifieks zoekt dan stuur je hem erop uitquote:Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet leuk? Ik wil zelf langs die rekken vol met boeken dwalen.
Toen ik op vakantie was in London hadden we een starbucks om de hoek bij het appartement.. No fucking way dat ik koffie ging zetten.. ik ging wel even halenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of niet zeuren of niet meeJe kunt jezelf toch ook vermaken
london dungeon ga ik met je mee die wil ik gezien hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Daar kan ik gratis naar binnenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
london dungeon ga ik met je mee die wil ik gezien hebben
Dus eigenlijk kun je je prima vermaken door zo iemand een paar uur lang titels te laten zoeken die niet bestaan?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan ook maar als je iets specifieks zoekt dan stuur je hem erop uit
Ik ben daar lang lang geleden ooit eens geweestquote:Op woensdag 29 december 2010 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
london dungeon ga ik met je mee die wil ik gezien hebben
Dat is wel makkelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie was in London hadden we een starbucks om de hoek bij het appartement.. No fucking way dat ik koffie ging zetten.. ik ging wel even halen
Wij ook?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je je prima vermaken door zo iemand een paar uur lang titels te laten zoeken die niet bestaan?.
Dat lijkt me logischequote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Stuart het volgende:
Ik ging met Felix (7) naar de London Dungeon maar dat was geen succes![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Stuart het volgende:
Ik ging met Felix (7) naar de London Dungeon maar dat was geen succes![]()
nee ook niet moet ik ook nog eens een keer heenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben daar lang lang geleden ooit eens geweestEn ze hebben de boel vernieuwd dus wil zeker nog eens heen
Ben je ook al naar die in A'dam geweest?
Ik kruip wel onder je jasquote:
Hij wilde er perse naartoe en zou niet bang zijn van die poppen en shit maar goed, halverwege waar iemand's kop eraf gaat uit het publiek was het huilenquote:
Moejje doen, die is echt tofquote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ook niet moet ik ook nog eens een keer heen
meestal als ik in amdam ben dan kom ik niet verder dan de fame
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of niet zeuren of niet meeJe kunt jezelf toch ook vermaken
Ja, wat wil je nou? Ik moet toch even mijn reputatie van winkelhater levend houden... tenzij het boekwinkels of winkels met cd's en dvd's zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En musea zijn best leuk, alleen zie ik nog steeds gewoon het nut niet van zo ver reizen om te gaan winkelen... dan moet je het alleen maar verder meeslepen.
En is er ook een andere optie dan vliegtuig om daar te komen? Iemand die trein of boot wil nemen?.
whahhahaa vet scheelt ik ben wel wat gewend maar een keer goed schrikken is altijd de moeite waardquote:Op woensdag 29 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje doen, die is echt tofJe gaat dan met een groep er doorheen, wij hadden brutale tieners in de groep die van baldadig naar stil en wit veranderden
Ik snap dat hij dat niet trokquote:Op woensdag 29 december 2010 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij wilde er perse naartoe en zou niet bang zijn van die poppen en shit maar goed, halverwege waar iemand's kop eraf gaat uit het publiek was het huilen
Dat is wel leuk jaquote:Op woensdag 29 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje doen, die is echt tofJe gaat dan met een groep er doorheen, wij hadden brutale tieners in de groep die van baldadig naar stil en wit veranderden
Dat kan niet voor 30 euro, zo waren we hierbij gekomenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? Ik moet toch even mijn reputatie van winkelhater levend houden... tenzij het boekwinkels of winkels met cd's en dvd's zijn.
En musea zijn best leuk, alleen zie ik nog steeds gewoon het nut niet van zo ver reizen om te gaan winkelen... dan moet je het alleen maar verder meeslepen.
En is er ook een andere optie dan vliegtuig om daar te komen? Iemand die trein of boot wil nemen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |