Would be nicequote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had ook gekund toen ik nog in Fulham woonde want die mensen waren er NOOIT in het weekend. Zo'n baan zoek ik eigenlijk weer of een met een eigen huis betaald door hun
Snoetje, Londen is iets van een half uurtje vliegenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar jullie kunnen toch vliegen?.
[..]
Een beetje... als het echt moet, stap ik er wel in, maar ik zit dan niet echt prettig, tot ik weer voet op de grond heb gezet.
Geen flauw ideequote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry hoorIk vroeg het me alleen af
Een paar jaar geleden naar Schotland gevlogen, en toen zat ik ook niet echt prettig... dus als er een alternatief is, dan heeft dat mijn voorkeurquote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het duurt maar 3 kwartier though
aah okee vet beetje oppassen dusquote:
Ik doe ook graag (heel) enge dingenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snoetje, Londen is iets van een half uurtje vliegenWij houden je handje wel vast ja?
Ik vind het ook spannend, maar blijf gewoon dat soort dingen doen, juist omdat ik ze eng vind
![]()
Okequote:Op woensdag 29 december 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen flauw ideeAls het definitief is dan hoor je het
Nanny! Nanny! Ik heb season 1 van Merlin binnenquote:
De eerste keer vond ik het ook spannend, maar ja toen alleen gevlogenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Would be nice
[..]
Snoetje, Londen is iets van een half uurtje vliegenWij houden je handje wel vast ja?
Ik vind het ook spannend, maar blijf gewoon dat soort dingen doen, juist omdat ik ze eng vind
![]()
Ja maar, Stu maakt het alternatief alleen maar aantrekkelijker:quote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stena Line vanaf Hoek van Holland naar Harwich en dan de trein naar Liverpool Street
anders ik wel geeft teminste een kick in het levenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe ook graag (heel) enge dingen
Daar maak ik me geen zorgen om. Dan is elke baan met kinderen (onderwijs, ziekenhuis, etc.) een zorg. Het is allemaal verschrikkelijk maar ik ken mezelf zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee vet beetje oppassen dus
Dat is zo'n "ik leef nog" check voor mequote:Op woensdag 29 december 2010 19:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe ook graag (heel) enge dingen
jij past op kids ofzo ik snap em niet helemaalquote:Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar maak ik me geen zorgen om. Dan is elke baan met kinderen (onderwijs, ziekenhuis, etc.) een zorg. Het is allemaal verschrikkelijk maar ik ken mezelf zal ik maar zeggen
dat wil ik dus nog wel een keer doenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zo'n "ik leef nog" check voor me![]()
Maar ik durf bijvoorbeeld echt niet te bungeejumpen
Wat doe jij zoal aan enge dingen dan?
Ehm, dat kan ik hier niet zo op het forum gooien wat ik zou willenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zo'n "ik leef nog" check voor me![]()
Maar ik durf bijvoorbeeld echt niet te bungeejumpen
Wat doe jij zoal aan enge dingen dan?
Ik dus ookquote:Op woensdag 29 december 2010 19:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wil ik dus nog wel een keer doen
Fles wil vast met je mee, helemaal als jullie alles met de trein doenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar, Stu maakt het alternatief alleen maar aantrekkelijker:
[..]
Ja, kloptquote:Op woensdag 29 december 2010 19:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij past op kids ofzo ik snap em niet helemaal
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, dat kan ik hier niet zo op het forum gooien wat ik zou willen![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 29 december 2010 19:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Nieuw Vennep. Mailen of PM'en mag altijd. Tot later misschien![]()
Nieuw Vennep zequote:Op woensdag 29 december 2010 19:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Nieuw Vennep. Mailen of PM'en mag altijd. Tot later misschien![]()
die dingen zijn wel zwaarder dan dat ze eruit zien of niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doe maar PMen dan
Oeh en ik had dus een vogelspin op m'n hand gehad en vond dat helemaal niet eng
Ja, het voelt echt heel grappig want je voelt em lopenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
die dingen zijn wel zwaarder dan dat ze eruit zien of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |