goed idee, ik doe met je meequote:Op woensdag 29 december 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, na die minuut kan ik echt niet zomaar opeens stoppen, dus schiet niet opKop in het zand ftw
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed idee, ik doe met je mee
En bovendien is mijn dochter jarig, dus het moet een vrolijke dag worden
Preciesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed idee, ik doe met je mee
En bovendien is mijn dochter jarig, dus het moet een vrolijke dag worden
Ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Tnx
Ik geef dit jaar weer net zoveel uit aan vuurwerk als voorgaande jaren, daar ben ik heel constant in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Tnx
Ik geef dit jaar weer net zoveel uit aan vuurwerk als voorgaande jaren, daar ben ik heel constant in
Zeker 0 euroquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Tnx
heyyy PGRquote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
[..]
Loha
Morgen wat vuurwerk halen
Wil jij de mijne daarna doen?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookHelemaal niets
En wie wil m'n nek masseren?
Niksquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Tnx
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Tnx
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookHelemaal niets
En wie wil m'n nek masseren?GMTAquote:
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Dat wil ik wel... moet ik alleen eerst mijn handjes opwarmen want die zijn koudquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookHelemaal niets
En wie wil m'n nek masseren?
klein spul, singleshots mortiertjes, grondbloemen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heyyy PGR
Wat voor soort vuurwerk ga je halen?
Ik heb lattequote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wil ik wel... moet ik alleen eerst mijn handjes opwarmen want die zijn koud
En ik kom er net achter dat de latte op is
Dat is ook mijn spul zo'n beetjequote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
klein spul, singleshots mortiertjes, grondbloemen.
dat soort zooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |