Ik heb nog wel ander spul hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is ook mijn spul zo'n beetje
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb latteKom je hierheen?
Ik niet echtquote:Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ander spul hoor
ik vind het wel jammer dat je zo ver weg woont hoor...quote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Anders ik welquote:Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat je zo ver weg woont hoor...
Heb je een doekje?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee
[..]
Anders ik welMaar ik kom wel een keertje bij je koffie drinken als je dat leuk vindt
![]()
Ik ook hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb hier nog vuurwerk van vorig jaar liggen![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat je zo ver weg woont hoor...
Veel? Ik heb denk ik nog een kwartquote:
Ja best welquote:Op woensdag 29 december 2010 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Veel? Ik heb denk ik nog een kwartVorig jaar een beetje veel gekocht
Ow...quote:
Ik wilde naar Utrecht verhuizen, maar ja daar kwamen wat dingen tussenquote:
Niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow...![]()
[..]
Ik wilde naar Utrecht verhuizen, maar ja daar kwamen wat dingen tussen![]()
Maar ik wil graag nog steeds wel verhuizen richting midden NL, maar eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat
Ik weet nog niet waar ik wil gaan wonen, vind het hier in de regio eigenlijk wel bestquote:Op woensdag 29 december 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow...![]()
[..]
Ik wilde naar Utrecht verhuizen, maar ja daar kwamen wat dingen tussen![]()
Maar ik wil graag nog steeds wel verhuizen richting midden NL, maar eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat
niks dusquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Tnx
Ik geef dit jaar weer net zoveel uit aan vuurwerk als voorgaande jaren, daar ben ik heel constant in
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is het meervoud van reuzenrad eigenlijk?
Neequote:
Nou, qua werk is dat gewoon makkelijkerquote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar ik wil gaan wonen, vind het hier in de regio eigenlijk wel best
Dat dacht ik ook, maar heb het toch even opgezocht; reuzenraderenquote:
Reuzenraderen? Reuzenradjes? Reuzenradden?quote:
Voor mij denk het niet met wat ik zoekquote:Op woensdag 29 december 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nou, qua werk is dat gewoon makkelijker
dat zei mijn vriend dus ookquote:Op woensdag 29 december 2010 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar heb het toch even opgezocht; reuzenraderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |