quote:Op woensdag 29 december 2010 12:35 schreef bokkepoot het volgende:
Net binnen
Selvage![]()
Nudie Straight Sven dry black selvage.
Fitpics
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:59 schreef Horchata het volgende:
Ik ben gevallen () en nu heb ik een gat op de knie bij de mijne, wat zou de beste manier zijn om dat te repareren?
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Da's inderdaad leuk. Tips welke fora ik het beste in de gaten kan houden?
quote:
De 501 komt ook in een tal van wassingen... Alsmede ook een aantal dry varianten. De " standaard" STF's bijvoorbeeld, zijn ook 501 en is in naar mijn weten ongeveer 5 varianten te krijgen. Blue, Knight, Verde, Khaki en nog iets als ik me niet vergis. Maargoed, Nudie zijn qua instap raw wel fijn, al moet ik wel zeggen dat wanneer je besluit na 6 maanden wachten te wassen, je wel zeker van moet zijn er genoeg " wear" in gestopt te hebben. Zo niet dan is het hele wear en tear principe (het uniek worden van de jeans) weg. Dit is niet te wijten aan de drager, maar aan de ontzettend slechte dyejobs van Nudie.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:41 schreef backgammon het volgende:
Het zal wel gewoon niet mijn ding zijn.
Ik draag ook graag 501, donker dat zal wel het verschil zijn
Anyways, succes met je broek!
Indien dry, staat het duidelijk aangegeven op de tag/label in (en op, bij aankoop) de jeans. Dry jeans zijn onbewerkt en niet in aanraking gekomen met water. Waardoor je broek eigenlijk een soort van canvas is wat je zelf kan vormen, naarmate je hem draagt. Pre-wash zegt het al, broek is gewassen en heeft meestal een vorm van distress, maar hoeft niet altijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Ok, ik voel me heel dom om dit te vragen, maar lange niet alle nudies zijn dry toch? Hoe herken ik ze nou in de winkel?![]()
Ik heb volgens mij 1 dry nudie en een paar pre-washed maar is het verschil nou puur dat de dry-washings een beetje gestijft aanvoelen?
Ik heb een Thinn Finn dry black coated en ja, die gaan erg shinen. Ik heb de mijne voor het eerst gewassen na 7 maanden draagtijd en daarna niet meer. Het schijnt dat als je de broek genoeg wast de coating er wel af gaat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:57 schreef Marurk het volgende:
TVP. Heb sinds een paar dagen een Slim Jim van Nudie Jeans, dry coated, mooi donkerzwart.
Het schijnt wel dat die gaat glimmen als een malle.![]()
Heb dat vorige zomer met een witte broek gehad.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:26 schreef bokkepoot het volgende:
Schade van Oud en Nieuw
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen..
Hij is nog lang niet klaar voor de volgende was..
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ik hem gewoon een paar keer thuis ga dragen en dan met een washandje proberen de modder weg te halenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:37 schreef don-diablo het volgende:
Goed op laten drogen en zoveel mogelijk uitkloppen en dan evt. met wat water de rest proberen schoon te maken.
Nee een of ander tentfeest en halverwege zaten er een paar gaten in de houten vloer.quote:
Zijn ook erg leuke broeken... Alleen niet zo leuk voor je portomonnee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:00 schreef Moffol het volgende:
En ik hier niemand in Cheap Monday! Ik had trouwens nog nooit van Momotaro gehoord. Ik keek even op Internet en het lijken me erg leuke broeken!
Draag ze dan ook gewoon normaal..quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
Goeie broeken inderdaad, 130 euro en na 3 maanden 3 gaten (zonder wassen)
Jammer dat bijna alle nudies die je ziet prewashes zijn.quote:
Want ik draag broeken niet normaal?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Draag ze dan ook gewoon normaal..
QFT.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:22 schreef bokkepoot het volgende:
Als je binnen 3 maanden 3 gaten hebt dan doe je iets niet goed.
Nudie is zelf qua prewashes beter dan g-star, diesel en de meeste andere merken
Hij was niet prewashed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:22 schreef bokkepoot het volgende:
Als je binnen 3 maanden 3 gaten hebt dan doe je iets niet goed.
Nudie is zelf qua prewashes beter dan g-star, diesel en de meeste andere merken
Zelfs in dat geval wil ik niet weten wat hij allemaal met die broek uitspookt, dat er na 3 maanden al 3 gaten in zitten.quote:
Hoe draag je hem dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
AJ Dry Dirt Organic, hij was 120 euro, foutje.
Maar ik weet niet wat jullie nou gaar doen omdat ik 1 ding verkeerd zeg over 'jullie merk' Nudie.
Ik heb nu ruim tweeënhalve maand een AJDDO, toch zeker wel vier dagen in de week gedragen, soms meer, en ik heb nog nergens enige slijtage, laat staan (bijna) gaten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
AJ Dry Dirt Organic, hij was 120 euro, foutje.
Maar ik weet niet wat jullie nou gaar doen omdat ik 1 ding verkeerd zeg over 'jullie merk' Nudie.
En hoe meer ruiger je levenstijl is hoe sneller je broeken slijtenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:39 schreef Ethanolic het volgende:
Wat heeft mijn levensstijl ermee te maken.
Ik draag broeken van levi's en boss en daar heb ik geen problemen mee.
Zitten overigens onder mn kruis en één bij mn enkel aan de binnenkant, die naat zegmaar.
Naar de kleermaker brengen?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef stef040 het volgende:
Krijg maar geen repair kit binnen..
Morgen dan maar iets verzinnen om de crotch rip te repareren, iemand tips?
Heb vandaag een laptje stof uit Zweden binnen gekregen!quote:
Wegbrengen? Vast wel...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Kan je moeder vast toch ook wel?
quote:
Die zouden m'n vriendin misschien passen na wat uit te lopen. Zij heeft 26. Zal het wel even voorleggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
![]()
Voor de slanke Dames
http://www.menatwork.nl/N(...)ink&utm_campaign=aff
http://www.menatwork.nl/N(...)ink&utm_campaign=aff
In dat geval eis ik wel updates na een jaar ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]p
Die zouden m'n vriendin misschien passen na wat uit te lopen. Zij heeft 26. Zal het wel even voorleggen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
In dat geval eis ik wel updates na een jaar ofzo
En fitpics natuurlijk
Waar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef stFz het volgende:
mijn 2 lievelings nudies zitten nu grote gaten in:( wel na 2 jaar intensief dragen
Nope.. schijnt niet te kunnen door de outseam..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:04 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.cultizm.com/index.php
heeft een behoorlijke nudie sale.
Eeennnnnn zijn er ook Selvedge Slim Jims?
Die tweede is nicequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef bokkepoot het volgende:
http://mynudies.com/showt(...)iewfull=1#post301410
2 enorm mooie GT's
Mooi voorbeeld hoe organic denim van nudie kan faden..
Hoe verschilt de fit met de AJ als je hem aan hebt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vind de fit zelfs nog wat beter dan die van de AJ.
Ik heb er 1 met alleen 'nudie'quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Berend. het volgende:
Heb laatst een nieuwe Nudie gekocht. Bij je ass zit staat altijd "Nudie jeans co''. Ik vond nog een oudere Nudie in de kast met erop ''Nudie jeans''.
Is die oude nep? Of gewoon oud, en de tekst veranderd? Sinds wanneer is het veranderd btw?
Weet iemand dit?
Hm, bij de broeken staat RA wel in de inhoudsopgave maar collectie wordt niet getoond. Foutje?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:35 schreef bokkepoot het volgende:
Nieuwe collectieboek van nudie is uit..
http://www.nudiejeans.com(...)k-springsummer-2011/
Die dry organic AJ met blauwe swongs lijkt mij wel wat
Neigt iets meer naar een SJ vind ik, zit net even wat losser bij m'n bovenbenen met dezelfde maat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:44 schreef bear87 het volgende:
[..]
Hoe verschilt de fit met de AJ als je hem aan hebt?
Deze broek begint na twee weken te scheuren, precies in het verlengde van de 'seamlines' (zo heet dat toch?)... Wel erg snel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Klik voor grotere afbeelding.
Vandaag deze gekocht, Grim Tim Used Blackcoated.
Rode Winkel in Utrecht.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:27 schreef BigSmurf het volgende:
Welke winkel ben je geweest? Zeker goeie service.
Don't blame Nudie for choosing the wrong fit.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:28 schreef 24updv het volgende:
Boris hier. Fijn jòh, nudie jeans. Ik krijg mijn kuiten er niet in
Wat voor wash is die AJ eigenlijk?quote:
Een Dry Grey Coated.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:13 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wat voor wash is die AJ eigenlijk?
Niet dat ik ze wil kopen..ben alleen geinteresseerd in de wash
Ben benieuwd hoe die is na het wassen en als die is opgedroogd. Pre wash zag er zeker oké uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:11 schreef fokvragen het volgende:
Hij zit er in! 40 graden met vloeibaar wasmiddel voor witte was.
Ik zou zeggen.. Lees je eens in, in wat de bedoeling van dry's zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef 24updv het volgende:
Is dat normaal? een broek pas na anderhalf jaar wassen?of trek je hem nooit aan ofzo?
In die 1,5 jaar heb ik hem sowieso het 1e jaar 5/7 dagen per week gedragen, vies he!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef 24updv het volgende:
Is dat normaal? een broek pas na anderhalf jaar wassen?of trek je hem nooit aan ofzo?
Ff gelezen. Knap ranzig imo. Beetje domme vraag misschien maar wat doe je als je tijdens het uitgaan bier over je broek krijgt? Gaat lekker stinken. Was je hem dan ook niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.. Lees je eens in, in wat de bedoeling van dry's zijn.
Ik weet niet wat jij allemaal met je broek doet dat je het ranzig vind, maar je kunt prima een broek lange tijd dragen zonder problemen en om vieze geurtjes e.d. eruit te krijgen kun je het veel luchten, stomen, in de vriezer doen, of even soaken indien echt ranzig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef 24updv het volgende:
[..]
Ff gelezen. Knap ranzig imo. Beetje domme vraag misschien maar wat doe je als je tijdens het uitgaan bier over je broek krijgt? Gaat lekker stinken. Was je hem dan ook niet?
Vind ik niet zo gek. Ik zie er niets in. Heb liever een schone broek. Succes ermee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef Seam het volgende:
Haha, iedere paar maanden komt er weer zo eentje langs he
QFTquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef Seam het volgende:
Haha, iedere paar maanden komt er weer zo eentje langs he
Doei he!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:47 schreef 24updv het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek. Ik zie er niets in. Heb liever een schone broek. Succes ermee.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef fokvragen het volgende:
De broek is net uit de wasmachine en de lengte lijkt perfect. Ik heb hem nat gelijk aangetrokken en rond de middel zit hij wat strakker maar dat rekte al uit. Hij valt nu precies op de schoenen, dus zo'n 3cm gekrompen. Heb er nog wel even aan getrokken met mijn huisgenoot![]()
Omdat de broek nog nat is is het resultaat qua fading moeilijk te zien maar je ziet wel duidelijk de honeycombs in de knieholtes en bij de zakken. Morgen het gedroogde resultaat!
Mijn broek die niet is gewassen sinds ik em heb is misschien wel schoner dan de jouwe. Op het gebied van bacteriën is er geen verschil tussen 1 die eens in de zoveel tijd wordt gewassen en een gemiddelde dry, maar aangezien je dit niet zult snappen en dry's maar vies vind wens ik je veel succes met je prewashes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:47 schreef 24updv het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek. Ik zie er niets in. Heb liever een schone broek. Succes ermee.
Ze doen alleen alsof het een unicum is dat die gast het zolang heeft volgehouden. Ik heb nog geen enkele dry jeans gewassen en ik heb er van 2 en 1,5 jaar en negen maandenquote:
Inderdaad wel wat overdreven, ik heb die van mij 18 maanden niet gewassen waarvan ik de broek de eerste 15 maanden dagelijks heb gedragen. (ik had destijds maar 1 broek, om mezelf te verplichten)quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze doen alleen alsof het een unicum is dat die gast het zolang heeft volgehouden. Ik heb nog geen enkele dry jeans gewassen en ik heb er van 2 en 1,5 jaar en negen maanden(maar ik draag ze ook niet iedere dag)
Ik kan me nog een draadje herinneren op superfuture waar iemand sperma op zijn broek had gekregen en die ook een jaar niet gewast hadquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze doen alleen alsof het een unicum is dat die gast het zolang heeft volgehouden. Ik heb nog geen enkele dry jeans gewassen en ik heb er van 2 en 1,5 jaar en negen maanden(maar ik draag ze ook niet iedere dag)
Sommige broeken moeten uiteindelijk gewassen worden omdat ze anders letterlijk uit elkaar vallen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik kan me nog een draadje herinneren op superfuture waar iemand sperma op zijn broek had gekregen en die ook een jaar niet gewast had
Wassen is zelfs slecht voor broeken...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik kan me nog een draadje herinneren op superfuture waar iemand sperma op zijn broek had gekregen en die ook een jaar niet gewast had
Wassen is zelfs slecht voor broeken...
Jeans #17 With whiskers, honeycombs, soaks and more!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Sommige broeken moeten uiteindelijk gewassen worden omdat ze anders letterlijk uit elkaar vallen.
(what happened to the jeans topic?)
Overdye's van Iron heart staan er inderdaad om bekend dat ze gewassen moet worden omdat anders alle draadjes los laten idd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Sommige broeken moeten uiteindelijk gewassen worden omdat ze anders letterlijk uit elkaar vallen.
(what happened to the jeans topic?)
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=25175quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Zoiets zou ik er dan wel uitwassen
Ik weet niet wat er allemaal overheen is gekomen afgelopen 1,5 jaar geleden maar het zal niet bij alleen bier gebleven zijn. Mijn ervaring is dat alles opdroogt, afbrokkelt en reukloos wordt, ook sperma.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Zoiets zou ik er dan wel uitwassen
quote:originally posted by rh3522 view post
ohh thanks guys... i didnt want to innitially just scrub it out because i read in the nudie website that this could cause white spots on the jeans which i wanted to avoid.. thanks and im on it
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef bokkepoot het volgende:
Nog even over de cumvlekken.. dit schreef de eigenaar erover
[..]
![]()
![]()
En een snelle crosspost:quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:37 schreef don-diablo het volgende:
Laatst zag ik eindelijk voortgang bij mn AJDRS en nu beginnen de whiskers langzaam meer kleurverschil tonen. Alleen als er echt licht op staat zie je het verschil goed. Over 2 maanden post ik denk ik wel een voortgang pic.
Ook geheel logisch wat hij daar zegt. Geloof mij, je wil geen plekje schoonmaken waarna er een witte fade ontstaat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef bokkepoot het volgende:
Nog even over de cumvlekken.. dit schreef de eigenaar erover
[..]
![]()
![]()
Ja dat geeft enorm af...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef Chapelle het volgende:
Hoe zit het met ongewassen jeans en regen? Geeft dat niet hard af?
Dit dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja dat geeft enorm af...
Gewoon donkere schoenen aan doen als het regent of niet in de regen lopen/fietsen
QFT! Goed gelukt. Dat is de richting die ik op wil met m'n AJDRS, alleen geen haast dus lekker doordragen de komende tijd.quote:
Koop Momo'squote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:24 schreef Kasanova_ het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik die Lee van hierboven zal halen.
Niet iedereen heeft een 'geld-om-hele-mooie-en-dure-jeans-te-kopen'-boom in z'n achtertuin staan.quote:
Koel!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:03 schreef fokvragen het volgende:
Het wassen is goed gelukt al zeg ik het zelf. Voor het wassen had de broek een wat donkerblauw/groene tint. Dit is nu heel anders, hij oogt nu meer donker blauw met duidelijker de slijtplekken er in.
Ik heb wat detailfoto's gemaakt, hopelijk is het daarop een beetje te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de volgende foto is onderaan de broekspijp duidelijk te zien dat ik de broek eerst droeg met een kleine omslag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De honeycombs komen duidelijk naar voren:
[ afbeelding ]
Ik ook niet... Haha.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef BigSmurf het volgende:
Niet iedereen heeft een 'geld-om-hele-mooie-en-dure-jeans-te-kopen'-boom in z'n achtertuin staan.
Jij bent wel de laatste die ik van pochen beschuldig haha, zeker als het op jeans aankomt. Doelde er puur op dat veel mensen gewoon niet zoveel geld uit willen/kunnen geven aan een jeans.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik ook niet... Haha.
Maar desalniettemin, coole Nudies. Ik vind alleen de orange stitching en de backpockets niet mijn ding. En nee, ik koop geen dure jeans omdat ze duur zijn. Zeker niet om mee te pochen, maar ik geef wel toe dat ik bereid ben te betalen voor kwaliteit. Die Momo's gaan jaren mee en ze faden ook nog superdope.
Fits van Nudie zijn wel A+ trouwens.
Zal eerdaagd weer even een update van mijn Momo's posten bij goed licht. Flash sucks wat dat betreft,
Hangt bij een beetje van het model af. Ik heb skinny's meer TTS omdat het bij de kuiten anders te strak zit en straight 1 maatje kleiner.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:23 schreef M1stral het volgende:
True, maar de meeste Nudies zonder oranje stitching zijn pre-washes. En daar kijk ik niet eens meer na.
Trouwens, voor de Nudie kenners onder ons. Hoe te sizen? Niet dat ik direct interesse heb, maar zo'n Red Selvage modelletje voor erbij om te trashen misstaat wellicht niet in mijn garderobe.
Ik zit dan wel te denken aan een Grim Tim of iets dergelijke, straight cuts heb ik al voldoende.
Correct tevens juistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef One_conundrum het volgende:
schoonmaken en terugkrimpen richting originele maat.
Bijkomend voordeel is dat de eerste fades al duidelijk worden, omdat er indigo verloren gaat.
Denk ik
Kan je beter even in het algemene jeans-topic posten, dit gaat puur over Nudies.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef Chapelle het volgende:
Ga maar eens mijn eerste dry aanschaffen, kijken of het wat is. Heb een vette Edwin gezien.
Video: http://www.digitaljournal.com/article/302761quote:En met een opmerkelijke uitslag: er bleek geen verschil te zijn tussen een spijkerbroek die twee weken was gedragen en de broek die vijftien maanden ongewassen bleef.
Oud nieuws....quote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef crossover het volgende:
Voor de mensen die hier altijd komen zeiken hoe vies het wel niet is om je broek niet te wassen:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)15-maanden-niet.html
[..]
Video: http://www.digitaljournal.com/article/302761
Dat het allang bekend was... Ik geloof zelfs dat het in het jeans topic gepost is..quote:
quote:Here 2 more pics of some other quite heavy used pants:
Nudies Regular Ralf, about 5 years old, G-Star US-Lumber about 15 years old, Edwin ED 47 about 4 years old, all never washed:
Of de bacterien gingen dood in de vriezerquote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef fokvragen het volgende:
Student wast broek 15 maanden niet Uitgegeven: 28 februari 2011 16:15
Laatst gewijzigd: 28 februari 2011 16:17
BAARN - Een Canadese student van Alberta University heeft zijn spijkerbroek vijftien maanden niet gewassen. De jongen wilde kijken wat dat voor een effect had op het aantal bacteriën op de broek.
© Gezondheidsnet
De student onderzocht samen met zijn professor wat er zou gebeuren als je een spijkerbroek vijftien maanden niet wast.
Hij keek daarbij niet naar het aantal vlekken of naar hoe de broek rook, maar telde het aantal bacteriën.
En met een opmerkelijke uitslag: er bleek geen verschil te zijn tussen een spijkerbroek die twee weken was gedragen en de broek die vijftien maanden ongewassen bleef. Om vieze geurtjes te voorkomen, legde de student de broek af en toe een nacht in de diepvries.
Bron: http://www.nu.nl/opmerkel(...)15-maanden-niet.html
Lol, wassen is zo overrated!
Pics?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:04 schreef Brembo het volgende:
Mijn eerste nudie is nu zeven jaar oud. Deze begint toch wel wat slijtagegaatjes te tonen, maar goed respect voor de jeans
. Aangezien ik echt wel alles heb mee gedaan wat god verboden heeft
.
Ja, van boven tot aan de knie zijn ze gelijk zeg maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:37 schreef BigSmurf het volgende:
Dat is dus toch echt het enige verschil?
Ik zou zeggen, doe geen moeite.. Het model is er bijna uit. Steeds minder verkrijgbaar. Het is heel spijtig, ik ben ook nog fan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:48 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Kan er op internet geen eentje vinden in maat 30/34...
Mijn ralf kromp wel behoorlijk na het wassen..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:55 schreef BigSmurf het volgende:
Wat een onzin, waarom verkopen ze die niet meer dan?
EDIT: De RADRS is er nog in een 31/36, dan zou ik een enorme omslag kunnen maken (zoals hier), op zich ook wel heel tof. Ben alleen bang dat een 31W alsnog te ruim gaat vallen, heb nu een 32W AJ en die is echt overduidelijk te ruim...
Waarom is er zoveel keus?
Nudie is qua cuts/denim de slechte kant op aan het gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:05 schreef don-diablo het volgende:
Wat een Nudie representative me vertelde een tijd terug is dat er gewoon te weinig vraag naar is. Het viel hem op dat Nederland nog wel 'relatief' veel afnam, maar voor de rest is die grotendeels verdrongen door de AJ.
De ES was echt een TF on steroids. Heerlijke fit. Ik heb er nog eentje liggen. Die heeft 7 maanden veel meegemaakt en toen voor het eerst gewassen. Daarna nog 2 keer gewassen telkens na 3 maanden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mijn ralf kromp wel behoorlijk na het wassen..
Ik zou zeggen ga gewoon voor die 31 en dan gewoon dragen met een riem dan rekt ie ook niet zo veel uit..
[..]
Nudie is qua cuts/denim de slechte kant op aan het gaan.
De Even steven hebben ze er al uit gemikt en nu gaat de Ralf er waarschijnlijk ook uit..
Qua wassingen hebben ze de Ultra indigo coated, Black blue en Dry Japan eruit geknikkerd.
Stuk voor stuk goeie denims/cuts.
Haha ik heb pas een TF on steriods.. zal morgen even een foto van maken...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De ES was echt een TF on steroids. Heerlijke fit. Ik heb er nog eentje liggen. Die heeft 7 maanden veel meegemaakt en toen voor het eerst gewassen. Daarna nog 2 keer gewassen telkens na 3 maanden.
Zeker. Was de eerste organic dry van Nudie als ik het me goed herinner en ook erg stug destijds bij aanschaf. Kan nog steeds met enige moeite op een fiets stappen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Haha ik heb pas een TF on steriods.. zal morgen even een foto van maken...
Organic dry zekers..
Ik heb 3 TF's en 1 GT en ben net weer een beetje afgestapt van de slim/skinny fit. Wou weer een straight model dus (zucht..) een AJ genomen.quote:
hehequote:
Ik heb totaal geen ervaring met Acne dus zou niet weten hoe ze zijn. Details?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Seam het volgende:
[..]
heheNee ik vind de straight fits van Nudie niet zo geweldig, RR nooit geprobeerd, maar AJ en RA bevielen me niet. Voor straight jeans pak ik Acne.
Niet zoveel modellen, op het moment zijn er maar vijf. Maar de Mic is precies de juiste straight fit icm mijn benenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ervaring met Acne dus zou niet weten hoe ze zijn. Details?
Post een keer fitpics in het jeanstopic.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Niet zoveel modellen, op het moment zijn er maar vijf. Maar de Mic is precies de juiste straight fit icm mijn benenHeb smalle kuiten en grote bovenbeenspieren.
Zit er hard over te denken om dat inderdaad te doen. Morgen op m'n werk maar eens over nadenken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mijn ralf kromp wel behoorlijk na het wassen..
Ik zou zeggen ga gewoon voor die 31 en dan gewoon dragen met een riem dan rekt ie ook niet zo veel uit..
Gewoon mijn normale maat.(was mijn eerste dry)quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:01 schreef BigSmurf het volgende:
Bokkepoot, heb jij je RR TTS genomen of gedownsized? En hoeveel stretchte en kromp jouw RR in de waist?
Conclusie:quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef bokkepoot het volgende:
Hier mijn RRDS.
Hij is wel net lang/kort genoeg...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets vollere TF(de even steven fit dus)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TF on steriods(Baggy Bjorn)
Die heeft een laag kruis en een lichte taper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt..Is ook echt mijn favoriet..Al moet ik zeggen dat de RR daar heel dicht achter zit...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Conclusie:
De ES staat je het beste
Hij is echt ook enorm baggy..Dat echt jammer want daar zit op mijn ES(Masa) na de interessanste denim op zitten.Left hand twill en orange selvage.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:24 schreef BigSmurf het volgende:
Als die RR TTS gekocht is, dan ga ik denk ik toch maar die 31/36 bestellen, want de fit is prima als ik de foto's zo bekijk.
Die ES staat je inderdaad het beste, vind die BB een beetje raar.
Cuff regelmatig 1/2 cm verplaatsen..Ik draag zonder cuffs..omdat ik de schade meestal niet kan uitstaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:24 schreef BigSmurf het volgende:
Als die RR TTS gekocht is, dan ga ik denk ik toch maar die 31/36 bestellen, want de fit is prima als ik de foto's zo bekijk. Dan moet ik hem wel gaan cuffen, want 36 inseam is duidelijk te lang, maar dat geeft denk ik juist wel een tof effect. Vraag is alleen, hoe voorkom je schade bij de omvouw op de lange termijn? Of doe je daar niks aan?
Die ES staat je inderdaad het beste, vind die BB een beetje raar.
Maar daar hebben ze dan weer geen RR/RA..quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:57 schreef BigSmurf het volgende:
Hmm, ik zit echt te twijfelen of ik hem ga aanschaffen. Vind 160 euro toch een hoop geld voor een jeans waarvan ik niet zeker ben over de maat...
Denk toch dat ik binnenkort eens Tilburg weer induik naar de Rode Winkel, daar hadden ze vorige keer stapels Nudies liggen.
en je hebt dunne benenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Conclusie:
De ES staat je het beste
Jij bent echt een baas, zelfs nog in 30/34.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
http://www.drytillyoudie.nl/nudie/02b84699070710842.php
Met meer maten..
Die site was helemaal uit zicht verdwenen bij mij. Zie dat ze beduidend minder hebben als een tijd geleden. Jammer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij bent echt een baas, zelfs nog in 30/34.
Heb zelf een uur gezocht, kon niks vinden, en ook don-diablo zei dat het weinig zin had om te zoeken.
En besteld?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij bent echt een baas, zelfs nog in 30/34.
Heb zelf een uur gezocht, kon niks vinden, en ook don-diablo zei dat het weinig zin had om te zoeken.
Student zijn is idd niet altijd leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef BigSmurf het volgende:
Wilde ik doen, maar je kan alleen met PayPal betalen en niet met Creditcard. Normaal geen probleem, maar ik heb op dit moment niet genoeg geld op m'n bankrekening (of eigenlijk wel, maar dan hou ik welgeteld 1 euro en 84 cent over), en m'n Creditcard nog niet aan m'n PayPal gekoppeld...
Haha, vanmiddag was dat anders wel het geval hoor, lekker zitten lunchen met flink wat bier en later wijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Student zijn is idd niet altijd leuk
Ik zou willen dat ik weer student was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Haha, vanmiddag was dat anders wel het geval hoor, lekker zitten lunchen met flink wat bier en later wijn.
Bestel hem morgen wel, heb net m'n CC aan PayPal gekoppeld, dus morgen kan ik online de 4-cijferige code zien die ik moet invoeren om 'm te bevestigen.
Bij Men@Work ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik weer student was.![]()
Mensen bekend met verkooppunten van Nudie in Rotterdam? Ik weet zo 1,2,3 alleen dat de Bijenkorf Nudie in het assortiment heeft.
(vandaag sowieso even kijken voor een Edwin)
Daar ben ik net geweest en het aanbod daar is hetzelfde als bij mij in het dorp.quote:
En vooral studentesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:17 schreef BigSmurf het volgende:
Haha, geen beter leven dan een studentenleven!
Kan zo één, twee, drie ook geen winkel verzinnen behalve de Bijenkorf. Kom eigenlijk nooit meer in Rotterdam.
Wat een prutsers lopen er toch ook bij nudie rond..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:24 schreef BigSmurf het volgende:
De Regular Alf is uit het assortiment op de website van Nudie zelf, R.I.P...![]()
Haha, ja dat ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En vooral studentes
[..]
Wat een prutsers lopen er toch ook bij nudie rond..
Ik zou zeggen op 60 graden met wasmiddel en een langer wasprogramma, maar vraag jezelf eerst af of het daadwerkelijk al nodig is. Hoe is je fading op dit moment?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:25 schreef MrSweets het volgende:
Hey,
Ik heb mn nudie dry nu 6 maanden gedragen.
Wat is het beste wasprogramma voor het mooiste resultaat ? 40 of 60 graden ?
tinypic bijvoorbeeld?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:39 schreef MrSweets het volgende:
[..]
:/ welke service kan ik dan gebruiken ?
yup Organic dry!quote:Op zondag 13 maart 2011 16:57 schreef bokkepoot het volgende:
Organic dry?
Ik zou persoonlijk wachten met wassen totdat je meer progress ziet.Als je nu gaat wassen zal het resultaat niet bijzonder zijn..
Ah oke, hmm niet zoveel, naar uni gaan beetje reizen niks bijzonders verder. maar wel ong elke dag aan dus...quote:Op zondag 13 maart 2011 17:36 schreef bokkepoot het volgende:
Organic denim is sowieso een stuk moeilijker te faden dan "normale" denim.
Wat heb je in die 6 maanden zoal gedaan ?..
Ik heb 2 Stfjes liggen met beiden ongeveer 1 maand aan draagtijd en die zien er net zo uit..
Niceeeh.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef BigSmurf het volgende:
RRDS besteld in 30/34.
STF staat voor Shrink To Fit, en met STF'jes bedoelt hij denk ik Levi's STF 501 jeans. Mijn Edwin heeft na anderhalve maand trouwens ook al evenveel whiskers/fades als jouw Organic Dry. Stugge denim hoor, maar wel leuk als lange termijn investering.
Tips voor een dry waar je wat sneller resultaat hebt misschien ?quote:
De website van Drytillyoudie is wel een beetje karig, geen mogelijkheid om je bestelling terug te zien en dergelijke. Krijg je vanzelf een mail met verzendbevestiging en trace-code ofzo?quote:
SJ Dry japan.. als je die nog kan vinden..Strekt wel als een gek en ript ook behoorlijk snel.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:27 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Tips voor een dry waar je wat sneller resultaat hebt misschien ?
Veel nudie dry's zijn organic zie ik...
Zoek een jeans met ong zelfde fit, en iets lichter...(maar drys zijn vaak donker of niet ?) heb nu de nudie slim fit...
Het wachten op een nieuwe dryquote:Op maandag 14 maart 2011 10:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
De website van Drytillyoudie is wel een beetje karig, geen mogelijkheid om je bestelling terug te zien en dergelijke. Krijg je vanzelf een mail met verzendbevestiging en trace-code ofzo?
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Brummi3_NL het volgende:
na een flinke verzameling op gespaart te hebben
[ afbeelding ]
VLNR
Thinn Finn Dry Greycoated, Slim Jim Dry Organic Ecru Embo, Slim Jim Dry Japan, Regular Alf Dry Greycast en een Destroyed Pre-Wash Regular Ralf
Deze vandaag binnengekregen van Nudie
Nudie Lab 16 Big Bengt
[ afbeelding ]
Cuffs + Cody Hudson x Chucks
[ afbeelding ]
Mooie collectie!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Brummi3_NL het volgende:
[ afbeelding ]
VLNR
Thinn Finn Dry Greycoated, Slim Jim Dry Organic Ecru Embo, Slim Jim Dry Japan, Regular Alf Dry Greycast en een Destroyed Pre-Wash Regular Ralf
Nudie Lab 16 Big Bengt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie collectie met ook redelijk wat "klassiekers"...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Brummi3_NL het volgende:
[ afbeelding ]
VLNR
Nudie Lab 16 Big Bengt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef One_conundrum het volgende:
schoonmaken en terugkrimpen richting originele maat.
Bijkomend voordeel is dat de eerste fades al duidelijk worden, omdat er indigo verloren gaat.
Denk ik
Bruut, een ander woord heb ik er niet voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef Brummi3_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier een paar pics van het model.
Aangeschaft begin 2008.
Dik 1 jaar gedragen met dan inderdaad een cold soak in zeewater
daarna afgewisseld gedragen met de SJDOEE en ALD Frontier BB
meerdere crotch rips, en hier en daar zijn er wiskers en honeycombs die bijna door zijn gesleten.
Dus ja word een pracht exemplaar.
hoop ik
deze periode ga ik hem op me werk dragen (nogal te intensief om altijd met Dry's te werken).
kijken wat er van word
Heb gezocht maar kan een SJ dry japan zo ff niet vinden, zelfs op de site van nudie niet..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
SJ Dry japan.. als je die nog kan vinden..Strekt wel als een gek en ript ook behoorlijk snel.
Maar het is van de snelst te faden stofjes die er op de markt te vinden.
Wat is je maat?
Of je kun voor APC, of Flathead die zijn ook redelijk mooi en snel...
Ik heb wel een site gevonden waar ze meerdere maten SJDJ hebben, weet niet of je egt op zoek ben naar specifiek dit model.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:14 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Heb gezocht maar kan een SJ dry japan zo ff niet vinden, zelfs op de site van nudie niet..
Draag nu een 31/32 SJ Org. Dry Dark.
Welke ik wel kan vinden op nudie site is een SJ broken twill, weet je daar iets over ?
En wat is een APC en Flathead ? ook nudies of ander merk ?
Dit is volgens mij de enige website die de SJDJ nog echt in de verkooplijst heeft staan. Ze hebben bijvoorbeeld ook nog de RRDS, die heb ik zondag besteld, is ook nergens meer verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:14 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Heb gezocht maar kan een SJ dry japan zo ff niet vinden, zelfs op de site van nudie niet..
Draag nu een 31/32 SJ Org. Dry Dark.
Welke ik wel kan vinden op nudie site is een SJ broken twill, weet je daar iets over ?
En wat is een APC en Flathead ? ook nudies of ander merk ?
dat was inderdaad de website die ik bedoeldequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de enige website die de SJDJ nog echt in de verkooplijst heeft staan. Ze hebben bijvoorbeeld ook nog de RRDS, die heb ik zondag besteld, is ook nergens meer verkrijgbaar.
Dit is broken twill.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:17 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
En als ik het goed heb is Broken Twill een andere manier waarop de denim gewoven is, dus slijten op een andere manier.
Ik weet op de nudie site blog een prachtexemplaar te vinden van een broken twill.
http://tiny.cc/e143kquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dit is broken twill.[ afbeelding ]
Dit is right hand twill, dat zijn de meeste broeken
[ afbeelding ]
En left hand twill..
[ afbeelding ]
Broken twill is qua fabric wel intersant.
Wordt namelijk anders geweven dan de right hand twill en ook een stuk zachter.
Maar daarom ook moeilijker te faden...
Hier is die van de blog..http://www.nudiejeans.com/blog/2011/01/20/the-proof-is-out-there/
Oke thx, dat is wel jammer omdat ik er een zoek die een beetje sneller fade...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dit is broken twill.[ afbeelding ]
Dit is right hand twill, dat zijn de meeste broeken
[ afbeelding ]
En left hand twill..
[ afbeelding ]
Broken twill is qua fabric wel intersant.
Wordt namelijk anders geweven dan de right hand twill en ook een stuk zachter.
Maar daarom ook moeilijker te faden...
Hier is die van de blog..http://www.nudiejeans.com/blog/2011/01/20/the-proof-is-out-there/
Ligt een beetje aan het model..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:41 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Oke thx, dat is wel jammer omdat ik er een zoek die een beetje sneller fade...
En zoek er een die iets lichter is dan die ik nu heb..
Heb nu dus een 31/32, is het safe om een ander model van nudie in deze maat te bestellen ?
Ik heb nog wel een 30/34 liggen maar die is te klein voor jou geloof ik ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:40 schreef santiagojwz het volgende:
ik zit eigenlijk te wachten op een mooie aanbieding voor een TFDBC, of de superused grey. Onlangs de Superused grey aan m'n neus voorbij zien gaan voor een spotprijsje, jammer maar helaas. De DBC wil ik eigenlijk ook wel. dat shiny kotste ik eerst uit, maar ik ben 't gaan waarderen merk ik.
Broken twill is echt supertof..Mijn ALD heeft het ook en die begint echt naar een echt enorme mooie blauw te fadenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:40 schreef don-diablo het volgende:
Ik zag die SJDBT in de Bijenkorf liggen en was zowaar een beetje aan het twijfelen gebracht als wederom een paar 'voor erbij'. Nu maar even niet.m'n AJDRS begint nu steeds meer te faden. Work in progress.
yes, eerder een 34/32 (Superused Grey) of een 33/32 (DBC).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 30/34 liggen maar die is te klein voor jou geloof ik ?
Geen RRDS dus in maat 30/34, en ondertussen is de 31/36 ook niet meer te bestellen bij Nudie zelf...quote:Hoi Rick,
ik zie je betaling net binnenkomen en je krijgt je geld direct terug!
Onze shop word momenteel vernieuwd en er zou dus eigenlijk niets besteld kunnen worden!
over 3 wkn is de nieuwe shop online!
Gr. Roger
----- Original Message -----
From: ************
To: info@jeanspaleis.nl
Sent: Thursday, March 17, 2011 1:21 PM
Subject: Bestelling
Beste meneer/mevrouw,
Afgelopen zondag heb ik via uw webshop (www.drytillyoudie.nl) een bestelling gedaan voor een Nudie Regular Ralf Dry Selvage maat 30/34.
Het gaat om ordernummer xxxxxx t.n.v. Rick xxxxxx.
Kunt u mij aangeven hoe ik het pakket kan traceren en wanneer het ongeveer binnen zou moeten komen?
Ik kan namelijk nergens een orderhistorie terugvinden op uw website en ook geen levertijdsindicatie.
In afwachting op een reactie uwerzijds,
Met vriendelijke groeten,
Rick xxxxxx
Uiteraard teruggemaild dat ik het zeer slordig vind, en met een uitleg van de situatie. Even afwachten wat voor reactie ze geven...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:32 schreef don-diablo het volgende:
Mail terug sturen.. Want wat is dat nou? Je gaat er van uit dat het nog aanwezig is aangezien nergens een melding of wat dan ook staat dat de site gaat veranderen.
Eerst maar hopen dat ze de RRDS nog steeds verkopen in hun nieuwe webshop...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:36 schreef don-diablo het volgende:
En terecht.. 20% korting wil je op z'n minst zien!
Dat heb ik met m'n SS. Vriend van me heeft dezelfde en die van hem is helemaal licht geworden door het wassen en die van mij is nog relatief donker en zitten een tweetal vlekken op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef TC03 het volgende:
Ik heb anderhalf jaar geleden een Nudie AJ Used Seagreen gekocht en deze veel gedragen. Nu was deze versleten en kocht ik via Marktplaats een nieuwe (ongedragen). Ik wist niet dat mijn broek zó erg was veranderd t.o.v. het begin.
[ afbeelding ]
Hier zie je dat het toch echt dezelfde broeken zijn:
[ afbeelding ]
Ik heb zelf trouwens de SJ een maatje groter zodat het wat beter om m'n bovenbenen zit. Verschil per persoon. Weet niet of je grote benen hebt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef Merkie het volgende:
Als ik altijd 31/34 voor een AJ heb, zal een 31/34 Slim Jim dan ook gewoon goed qua maat zijn?
Nog geen reactie terug gehad, denk dat ze alleen antwoorden op ma-vr tussen 09:00 en 17:00.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Uiteraard teruggemaild dat ik het zeer slordig vind, en met een uitleg van de situatie. Even afwachten wat voor reactie ze geven...
www.mynudies.comquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:18 schreef LSDreamer het volgende:
na een tijd alleen maar in een Atelier LaDurance Prescott Selvage te hebben gelopen word het weer eens tijd voor een nieuw Nudie project en ik zat vooral te kijken naar de Average Joe Dry Organic Selvage, zijn er hier al mensen die deze broek hebben?
ik weet dat organic langzamer fade maar hoe is het resultaat uiteindelijk?
Nope.. zijn nog geen resultaten van bekend..quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:18 schreef LSDreamer het volgende:
na een tijd alleen maar in een Atelier LaDurance Prescott Selvage te hebben gelopen word het weer eens tijd voor een nieuw Nudie project en ik zat vooral te kijken naar de Average Joe Dry Organic Selvage, zijn er hier al mensen die deze broek hebben?
ik weet dat organic langzamer fade maar hoe is het resultaat uiteindelijk?
Pre-wash? Da's klote. Dry's? Gewoon lekker gaan dragen, rekt vanzelf verder uit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef LSDreamer het volgende:
had een aantal broeken al een tijd niet gedragen, kom ik er zojuist achter dat ik er een aantal niet meer pas, wtf
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:20 schreef BigSmurf het volgende:
Aangezien ik hem toch niet meer draag.
[TK] Nudie Average Joe Dry Dirt Organic (tagged 32/32)
hehequote:Zeker een leuke broek voor een beginnende jeansliefhebber!
Nee sorry, AJ is mijn model niet en 32 is mij te grootquote:
Helaas.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee sorry, AJ is mijn model niet en 32 is mij te groot![]()
Doe mij maar SJ of GT
Tight Long John, is net zo skinny als de Thin Finn, alleen niet die lage rise. In dat geval kan je een maatje groter nemen dat ie niet zo strak valt. Wie weet is het een optie.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb een vraagje over mijn toekomstige tweede dryIk zoek iets meer slimfit/tapered dan de Slim Jim met ongeveer dezelfde rise. De Grim Tim lijkt me wel wat, maar de rise is 4 cm langer en dat vind ik niet zo mooi. Zijn er nog andere modellen die ik kan proberen? De Thin Finn vind ik te skinny en naar andere heb ik niet zo gekeken.
Nee, jij bent gewoon dik!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
Zo zo toe maar weer, meer dan 29!! PAPZAK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |