Neigt iets meer naar een SJ vind ik, zit net even wat losser bij m'n bovenbenen met dezelfde maat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:44 schreef bear87 het volgende:
[..]
Hoe verschilt de fit met de AJ als je hem aan hebt?
Deze broek begint na twee weken te scheuren, precies in het verlengde van de 'seamlines' (zo heet dat toch?)... Wel erg snel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Klik voor grotere afbeelding.
Vandaag deze gekocht, Grim Tim Used Blackcoated.
Rode Winkel in Utrecht.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:27 schreef BigSmurf het volgende:
Welke winkel ben je geweest? Zeker goeie service.
Don't blame Nudie for choosing the wrong fit.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:28 schreef 24updv het volgende:
Boris hier. Fijn jòh, nudie jeans. Ik krijg mijn kuiten er niet in
Wat voor wash is die AJ eigenlijk?quote:
Een Dry Grey Coated.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:13 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wat voor wash is die AJ eigenlijk?
Niet dat ik ze wil kopen..ben alleen geinteresseerd in de wash
Ben benieuwd hoe die is na het wassen en als die is opgedroogd. Pre wash zag er zeker oké uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:11 schreef fokvragen het volgende:
Hij zit er in! 40 graden met vloeibaar wasmiddel voor witte was.
Ik zou zeggen.. Lees je eens in, in wat de bedoeling van dry's zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef 24updv het volgende:
Is dat normaal? een broek pas na anderhalf jaar wassen?of trek je hem nooit aan ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |