Ja, van boven tot aan de knie zijn ze gelijk zeg maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:37 schreef BigSmurf het volgende:
Dat is dus toch echt het enige verschil?
Ik zou zeggen, doe geen moeite.. Het model is er bijna uit. Steeds minder verkrijgbaar. Het is heel spijtig, ik ben ook nog fan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:48 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Kan er op internet geen eentje vinden in maat 30/34...
Mijn ralf kromp wel behoorlijk na het wassen..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:55 schreef BigSmurf het volgende:
Wat een onzin, waarom verkopen ze die niet meer dan?
EDIT: De RADRS is er nog in een 31/36, dan zou ik een enorme omslag kunnen maken (zoals hier), op zich ook wel heel tof. Ben alleen bang dat een 31W alsnog te ruim gaat vallen, heb nu een 32W AJ en die is echt overduidelijk te ruim...
Waarom is er zoveel keus?
Nudie is qua cuts/denim de slechte kant op aan het gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:05 schreef don-diablo het volgende:
Wat een Nudie representative me vertelde een tijd terug is dat er gewoon te weinig vraag naar is. Het viel hem op dat Nederland nog wel 'relatief' veel afnam, maar voor de rest is die grotendeels verdrongen door de AJ.
De ES was echt een TF on steroids. Heerlijke fit. Ik heb er nog eentje liggen. Die heeft 7 maanden veel meegemaakt en toen voor het eerst gewassen. Daarna nog 2 keer gewassen telkens na 3 maanden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mijn ralf kromp wel behoorlijk na het wassen..
Ik zou zeggen ga gewoon voor die 31 en dan gewoon dragen met een riem dan rekt ie ook niet zo veel uit..
[..]
Nudie is qua cuts/denim de slechte kant op aan het gaan.
De Even steven hebben ze er al uit gemikt en nu gaat de Ralf er waarschijnlijk ook uit..
Qua wassingen hebben ze de Ultra indigo coated, Black blue en Dry Japan eruit geknikkerd.
Stuk voor stuk goeie denims/cuts.
Haha ik heb pas een TF on steriods.. zal morgen even een foto van maken...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De ES was echt een TF on steroids. Heerlijke fit. Ik heb er nog eentje liggen. Die heeft 7 maanden veel meegemaakt en toen voor het eerst gewassen. Daarna nog 2 keer gewassen telkens na 3 maanden.
Zeker. Was de eerste organic dry van Nudie als ik het me goed herinner en ook erg stug destijds bij aanschaf. Kan nog steeds met enige moeite op een fiets stappen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Haha ik heb pas een TF on steriods.. zal morgen even een foto van maken...
Organic dry zekers..
Ik heb 3 TF's en 1 GT en ben net weer een beetje afgestapt van de slim/skinny fit. Wou weer een straight model dus (zucht..) een AJ genomen.quote:
hehequote:
Ik heb totaal geen ervaring met Acne dus zou niet weten hoe ze zijn. Details?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Seam het volgende:
[..]
heheNee ik vind de straight fits van Nudie niet zo geweldig, RR nooit geprobeerd, maar AJ en RA bevielen me niet. Voor straight jeans pak ik Acne.
Niet zoveel modellen, op het moment zijn er maar vijf. Maar de Mic is precies de juiste straight fit icm mijn benenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ervaring met Acne dus zou niet weten hoe ze zijn. Details?
Post een keer fitpics in het jeanstopic.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Niet zoveel modellen, op het moment zijn er maar vijf. Maar de Mic is precies de juiste straight fit icm mijn benenHeb smalle kuiten en grote bovenbeenspieren.
Zit er hard over te denken om dat inderdaad te doen. Morgen op m'n werk maar eens over nadenken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mijn ralf kromp wel behoorlijk na het wassen..
Ik zou zeggen ga gewoon voor die 31 en dan gewoon dragen met een riem dan rekt ie ook niet zo veel uit..
Gewoon mijn normale maat.(was mijn eerste dry)quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:01 schreef BigSmurf het volgende:
Bokkepoot, heb jij je RR TTS genomen of gedownsized? En hoeveel stretchte en kromp jouw RR in de waist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |