Conclusie:quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef bokkepoot het volgende:
Hier mijn RRDS.
Hij is wel net lang/kort genoeg...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets vollere TF(de even steven fit dus)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TF on steriods(Baggy Bjorn)
Die heeft een laag kruis en een lichte taper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt..Is ook echt mijn favoriet..Al moet ik zeggen dat de RR daar heel dicht achter zit...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Conclusie:
De ES staat je het beste
Hij is echt ook enorm baggy..Dat echt jammer want daar zit op mijn ES(Masa) na de interessanste denim op zitten.Left hand twill en orange selvage.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:24 schreef BigSmurf het volgende:
Als die RR TTS gekocht is, dan ga ik denk ik toch maar die 31/36 bestellen, want de fit is prima als ik de foto's zo bekijk.
Die ES staat je inderdaad het beste, vind die BB een beetje raar.
Cuff regelmatig 1/2 cm verplaatsen..Ik draag zonder cuffs..omdat ik de schade meestal niet kan uitstaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:24 schreef BigSmurf het volgende:
Als die RR TTS gekocht is, dan ga ik denk ik toch maar die 31/36 bestellen, want de fit is prima als ik de foto's zo bekijk. Dan moet ik hem wel gaan cuffen, want 36 inseam is duidelijk te lang, maar dat geeft denk ik juist wel een tof effect. Vraag is alleen, hoe voorkom je schade bij de omvouw op de lange termijn? Of doe je daar niks aan?
Die ES staat je inderdaad het beste, vind die BB een beetje raar.
Maar daar hebben ze dan weer geen RR/RA..quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:57 schreef BigSmurf het volgende:
Hmm, ik zit echt te twijfelen of ik hem ga aanschaffen. Vind 160 euro toch een hoop geld voor een jeans waarvan ik niet zeker ben over de maat...
Denk toch dat ik binnenkort eens Tilburg weer induik naar de Rode Winkel, daar hadden ze vorige keer stapels Nudies liggen.
en je hebt dunne benenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Conclusie:
De ES staat je het beste
Jij bent echt een baas, zelfs nog in 30/34.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
http://www.drytillyoudie.nl/nudie/02b84699070710842.php
Met meer maten..
Die site was helemaal uit zicht verdwenen bij mij. Zie dat ze beduidend minder hebben als een tijd geleden. Jammer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij bent echt een baas, zelfs nog in 30/34.
Heb zelf een uur gezocht, kon niks vinden, en ook don-diablo zei dat het weinig zin had om te zoeken.
En besteld?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij bent echt een baas, zelfs nog in 30/34.
Heb zelf een uur gezocht, kon niks vinden, en ook don-diablo zei dat het weinig zin had om te zoeken.
Student zijn is idd niet altijd leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef BigSmurf het volgende:
Wilde ik doen, maar je kan alleen met PayPal betalen en niet met Creditcard. Normaal geen probleem, maar ik heb op dit moment niet genoeg geld op m'n bankrekening (of eigenlijk wel, maar dan hou ik welgeteld 1 euro en 84 cent over), en m'n Creditcard nog niet aan m'n PayPal gekoppeld...
Haha, vanmiddag was dat anders wel het geval hoor, lekker zitten lunchen met flink wat bier en later wijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Student zijn is idd niet altijd leuk
Ik zou willen dat ik weer student was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Haha, vanmiddag was dat anders wel het geval hoor, lekker zitten lunchen met flink wat bier en later wijn.
Bestel hem morgen wel, heb net m'n CC aan PayPal gekoppeld, dus morgen kan ik online de 4-cijferige code zien die ik moet invoeren om 'm te bevestigen.
Bij Men@Work ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik weer student was.![]()
Mensen bekend met verkooppunten van Nudie in Rotterdam? Ik weet zo 1,2,3 alleen dat de Bijenkorf Nudie in het assortiment heeft.
(vandaag sowieso even kijken voor een Edwin)
Daar ben ik net geweest en het aanbod daar is hetzelfde als bij mij in het dorp.quote:
En vooral studentesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:17 schreef BigSmurf het volgende:
Haha, geen beter leven dan een studentenleven!
Kan zo één, twee, drie ook geen winkel verzinnen behalve de Bijenkorf. Kom eigenlijk nooit meer in Rotterdam.
Wat een prutsers lopen er toch ook bij nudie rond..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:24 schreef BigSmurf het volgende:
De Regular Alf is uit het assortiment op de website van Nudie zelf, R.I.P...![]()
Haha, ja dat ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En vooral studentes
[..]
Wat een prutsers lopen er toch ook bij nudie rond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |