Ik zou zeggen op 60 graden met wasmiddel en een langer wasprogramma, maar vraag jezelf eerst af of het daadwerkelijk al nodig is. Hoe is je fading op dit moment?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:25 schreef MrSweets het volgende:
Hey,
Ik heb mn nudie dry nu 6 maanden gedragen.
Wat is het beste wasprogramma voor het mooiste resultaat ? 40 of 60 graden ?
tinypic bijvoorbeeld?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:39 schreef MrSweets het volgende:
[..]
:/ welke service kan ik dan gebruiken ?
yup Organic dry!quote:Op zondag 13 maart 2011 16:57 schreef bokkepoot het volgende:
Organic dry?
Ik zou persoonlijk wachten met wassen totdat je meer progress ziet.Als je nu gaat wassen zal het resultaat niet bijzonder zijn..
Ah oke, hmm niet zoveel, naar uni gaan beetje reizen niks bijzonders verder. maar wel ong elke dag aan dus...quote:Op zondag 13 maart 2011 17:36 schreef bokkepoot het volgende:
Organic denim is sowieso een stuk moeilijker te faden dan "normale" denim.
Wat heb je in die 6 maanden zoal gedaan ?..
Ik heb 2 Stfjes liggen met beiden ongeveer 1 maand aan draagtijd en die zien er net zo uit..
Niceeeh.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef BigSmurf het volgende:
RRDS besteld in 30/34.
STF staat voor Shrink To Fit, en met STF'jes bedoelt hij denk ik Levi's STF 501 jeans. Mijn Edwin heeft na anderhalve maand trouwens ook al evenveel whiskers/fades als jouw Organic Dry. Stugge denim hoor, maar wel leuk als lange termijn investering.
Tips voor een dry waar je wat sneller resultaat hebt misschien ?quote:
De website van Drytillyoudie is wel een beetje karig, geen mogelijkheid om je bestelling terug te zien en dergelijke. Krijg je vanzelf een mail met verzendbevestiging en trace-code ofzo?quote:
SJ Dry japan.. als je die nog kan vinden..Strekt wel als een gek en ript ook behoorlijk snel.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:27 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Tips voor een dry waar je wat sneller resultaat hebt misschien ?
Veel nudie dry's zijn organic zie ik...
Zoek een jeans met ong zelfde fit, en iets lichter...(maar drys zijn vaak donker of niet ?) heb nu de nudie slim fit...
Het wachten op een nieuwe dryquote:Op maandag 14 maart 2011 10:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
De website van Drytillyoudie is wel een beetje karig, geen mogelijkheid om je bestelling terug te zien en dergelijke. Krijg je vanzelf een mail met verzendbevestiging en trace-code ofzo?
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Brummi3_NL het volgende:
na een flinke verzameling op gespaart te hebben
[ afbeelding ]
VLNR
Thinn Finn Dry Greycoated, Slim Jim Dry Organic Ecru Embo, Slim Jim Dry Japan, Regular Alf Dry Greycast en een Destroyed Pre-Wash Regular Ralf
Deze vandaag binnengekregen van Nudie
Nudie Lab 16 Big Bengt
[ afbeelding ]
Cuffs + Cody Hudson x Chucks
[ afbeelding ]
Mooie collectie!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Brummi3_NL het volgende:
na een flinke verzameling op gespaart te hebben
[ afbeelding ]
VLNR
Thinn Finn Dry Greycoated, Slim Jim Dry Organic Ecru Embo, Slim Jim Dry Japan, Regular Alf Dry Greycast en een Destroyed Pre-Wash Regular Ralf
Deze vandaag binnengekregen van Nudie
Nudie Lab 16 Big Bengt
[ afbeelding ]
Cuffs + Cody Hudson x Chucks
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |