Ja dat geeft enorm af...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef Chapelle het volgende:
Hoe zit het met ongewassen jeans en regen? Geeft dat niet hard af?
Dit dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja dat geeft enorm af...
Gewoon donkere schoenen aan doen als het regent of niet in de regen lopen/fietsen
QFT! Goed gelukt. Dat is de richting die ik op wil met m'n AJDRS, alleen geen haast dus lekker doordragen de komende tijd.quote:
Koop Momo'squote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:24 schreef Kasanova_ het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik die Lee van hierboven zal halen.
Niet iedereen heeft een 'geld-om-hele-mooie-en-dure-jeans-te-kopen'-boom in z'n achtertuin staan.quote:
Koel!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:03 schreef fokvragen het volgende:
Het wassen is goed gelukt al zeg ik het zelf. Voor het wassen had de broek een wat donkerblauw/groene tint. Dit is nu heel anders, hij oogt nu meer donker blauw met duidelijker de slijtplekken er in.
Ik heb wat detailfoto's gemaakt, hopelijk is het daarop een beetje te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de volgende foto is onderaan de broekspijp duidelijk te zien dat ik de broek eerst droeg met een kleine omslag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De honeycombs komen duidelijk naar voren:
[ afbeelding ]
Ik ook niet... Haha.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef BigSmurf het volgende:
Niet iedereen heeft een 'geld-om-hele-mooie-en-dure-jeans-te-kopen'-boom in z'n achtertuin staan.
Jij bent wel de laatste die ik van pochen beschuldig haha, zeker als het op jeans aankomt. Doelde er puur op dat veel mensen gewoon niet zoveel geld uit willen/kunnen geven aan een jeans.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik ook niet... Haha.
Maar desalniettemin, coole Nudies. Ik vind alleen de orange stitching en de backpockets niet mijn ding. En nee, ik koop geen dure jeans omdat ze duur zijn. Zeker niet om mee te pochen, maar ik geef wel toe dat ik bereid ben te betalen voor kwaliteit. Die Momo's gaan jaren mee en ze faden ook nog superdope.
Fits van Nudie zijn wel A+ trouwens.
Zal eerdaagd weer even een update van mijn Momo's posten bij goed licht. Flash sucks wat dat betreft,
Hangt bij een beetje van het model af. Ik heb skinny's meer TTS omdat het bij de kuiten anders te strak zit en straight 1 maatje kleiner.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:23 schreef M1stral het volgende:
True, maar de meeste Nudies zonder oranje stitching zijn pre-washes. En daar kijk ik niet eens meer na.
Trouwens, voor de Nudie kenners onder ons. Hoe te sizen? Niet dat ik direct interesse heb, maar zo'n Red Selvage modelletje voor erbij om te trashen misstaat wellicht niet in mijn garderobe.
Ik zit dan wel te denken aan een Grim Tim of iets dergelijke, straight cuts heb ik al voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |