Herkenbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 11:23 schreef Orea het volgende:
Welkom Mrien en Jelle![]()
Hier vannacht 2 keer kind, aankleedkussenhoes, bed en al kunnen verschonenweer poep tot in den nek.. pfffff!
Daar ben ik ook nog benieuwd naar hoe dat straks gaat op de opvang.. Nu tankt ze zo 3 keer 150 cc weg in de tijd dat ik op werk ben.. En dat ga ik nooit kolven (2 x 150 haal ik wel.. dus wellicht dat ze maar 3 keer 100 geven en dan speentje..) vraag me af hoe het straks zal gaan...quote:Op woensdag 29 december 2010 12:59 schreef Ticootje het volgende:
Leyla drinkt op het kdv rond half 11 130cc (als we geluk hebben) en dan kan ze rustig pas om 16 uur pas echt wat willen en zelfs dan krijgen ze er geen hele fles in. Ik ben om half 6 dan thuis en dan valt ze mij aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier Merel
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ze gaat dinsdag en woensdag wennen, de week erop ga ik werken.. Ik blijf er niet bij en ook zij mogen gewoon het flesje geven. Geen enkel probleem, madammeke drinkt welquote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef Mereltje het volgende:
Mrien welkom met Jelle![]()
Orea ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt hoor de kdv en of het allemaal goed gaat. Ben je al langsgeweest met haar? hun het flesje geven terwijl je er bij bent? komt vast helemaal goed
euh jaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Hik het volgende:
Hahaha Orea, sorry, daar moest ik om lachen. Zat je er al in?
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef Orea het volgende:
Dag Djenneke en S, tot over een maandje!!![]()
Hier alles gelijk in de was, toch 2 witte rompers waar de vlekken nog op de rug staan.. En verknippen mag ie, dan krijg ik zijn bankpas om nieuwe rompers te kopen
Zo, ff Ayrton erbij geplaatst.quote:Op woensdag 29 december 2010 05:41 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 73
De kleine babietjes:
24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
06 augustus 2010: Yinthe, dochter van ChilllayD
***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
***17 september 2010: Anne: dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Ilse, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
25 december 2010: Ayrton zoon van Bolleke_666
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
Redelijke nachtrust dus! Naar he, verkouden kindjesquote:Op zondag 2 januari 2011 15:31 schreef Ticootje het volgende:
2x wakker van de snot.. Neusspray erin, ff naar de lamp kijken om te niezen, snot afvegen en doortukken.
geweldig! Leyla moet het doen met een hellokitty tasje van de h&m met daarop heel groot Leyla opgekalkt door moi.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef Orea het volgende:
Ik heb, heel cute, een meisjestrolley voor haar![]()
echt zo'n kleintje!
Ik ben inmiddels ook zo ver dat dat prima is als er nood is. Echter, ik heb wel liever dat ze me eerst bellen, dan kom ik. Ik werk op 10 minuten afstand! Maar als het echt niet anders kan lig ik er niet wakker van! Maar liever nietquote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef Ticootje het volgende:
Wat mij ook rustiger maakt is gewoon het feit dat als madam nog meer honger heeft dan de voedingen die ik heb meegegeven dat ze gewoon lekker een fles ha maken voor haar. Ik heb gewoon aangegeven dat ik dat geen probleem vind. Ik moet een half uur reizen voordat ik bij haar ben, als ze echt honger heeft vind ik het gewon zielig om haar een half uur te laten huilen omdat ze honger heeft terwijl er voeding aanwezig is.
Ik vind het heel herkenbaar, hoor. Toen ik na 3 maanden weer ging werken ben ik met tranen in mijn ogen de deur uitgegaan. Op mijn werk vond ik het daarentegen meteen weer heerlijk om met mezelf bezig te zijn, de ouderwetse kantoorhumor met collega's te hebben en er gewoon even echt helemaal uit te zijn. Er kwamen ook nieuwe dingen waar ik van ging genieten: het in orde maken van Ivans tas, in de trein naar huis foto's van Ivan op m'n iPhone bekijken, hem 's middags laat ophalen, nog even spelen voor het slapen gaan, onze dag samen, de weekeindes als gezinnetje. Kortom: het voelde gewoon weer als die eerste schooldag, iets waar je tegenop maar ook naaruit kijkt en niet zonder zou kunnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 03:36 schreef Hik het volgende:
Tegelijk: hoe ik weet dat het is, is nu even niet zoals ik het voel! Ook al weet ik dat dit op de langere duur beter en leuker is, vind ik het nu moeilijk en zwaar. En dan komen het slaapgebrek en de hormonen daar nog op en dan wordt het even traantjes.
Eng gezicht is dat hè?? leyla wordt af en toe wat grauwig/blauwig als ze slaapt.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zit met mijn ventje in het ziekenhuis. Hij liep steeds blauw/paars aan bij het hoesten. De dokter stuurde ons door.
Het is geen rs, hij moet wel een nacht blijven.
Jouw baby was al best lang geen kleine baby meer, dat was hij in oktober al niet meer, ik vond het toen al zo'n grote knul!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
hoe laat ga je dr weer ophalen orea?
en ik zat net te bedenken dat t over een week 11januari is...dan is ie gewoon een half jaar. net waarschijnlijk de laatste nummer 1 voeding opengemaakt. *snik* mn kleine baby
6 kilo!!! Damn! Dikke!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:30 schreef pessie het volgende:
Mijn baby wordt noooooit groot
* pessie-steekt-kop-in-het-zand-met-zoon-van-6325-gram
en toen was ie pas 3maandenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jouw baby was al best lang geen kleine baby meer, dat was hij in oktober al niet meer, ik vond het toen al zo'n grote knul!
Dat telt niet, Leyla heeft ook al een pakje maat 74 die ze pastquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
en toen was ie pas 3maandenhij gaat zo hard
maar hij wordt ook zo leuk
hij heeft nu een shirtje 74 aan (wat klein valt maar goed)
en pessie, mini nathan vergeleken met floris
Ze zeiden dat ie tot op haar rug wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:56 schreef Solagratia het volgende:
Kijk dat scheelt jou weer een poepluierWas het zo'n leuke, tot achter in haar nek? Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn
Fijn dat het zo goed ging! Weet je al wat je morgen allemaal gaat doen als ze naar het kdv is?
Ik kreeg gister ook een mooie romper terug in een zakje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:17 schreef Orea het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ie tot op haar rug was![]()
Morgen moet ik nog wat dingen kopen en dan ga ik eindelijk aan de Mei Tai beginnenzin in!
Das goud, ik zou mn kind 3 overhemden aan doen van M. op een poepdag, als ik ze dan gewassen en gestreken terugkrijgquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
mijn opvang wast rompers als ze vies zijn
oh en ik wil meer winkels in mijn dorp
tegen de tijd dat nummer 2 er is zal t winkel centrum wel klaar zijn
Hahaha nou terecht hoor, dat je gebeld hebt! Hoe ging het met Neve? Heeft ze het naar haar zin? Naakt door het huis rennenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef Hik het volgende:
Neve zat vanmorgen in de drager de hele tijd aan mijn jas te likken! Is dat ook orale fase?!
Nou, herkenbaar hoor Orea... Ik ben ook voor het eerst in maanden alleen thuis. Raar hoor. Vroeger vond ik dat heerlijk en nu... Tja. Wat zal ik eens gaan doen? (in mijn oude studentenhuis, waar ik met 18 man woonde en waar je dus nooit alleen was, zeiden we altijd dat ALS je ooit alleen thuis zou zijn, dat je dan naakt door het huis moest gaan rennen....)
Ik heb net het moment van thuiskomen een poosje uitgesteld en ben kroketten gaan eten bij de Bijenkorf. En ik heb het kdv gebeld. Ja, ik ben de eerste... So sue me!
Haar? Waar?! Het meeste is uitgevallen het was eerst inderdaad donkerbruin. Nu heeft hij bovenop wel weer een halve centimeter superblond haar. En dat icm zijn blauwe ogen denk ik dat ik kan verwachten dat ie over een jaar een exacte kopie van zn vader is op die leeftijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
bekende muts en sokken pessie
leuke foto's! wat is nathans haar licht, dat was toch donkerder?
Ik wel in ieder geval!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef Solagratia het volgende:
Dus jij hebt liever een plaatje van frikadellen?
Voor koorts hoef je geen paracetamol te geven.. als ze er goed naar van is mag het wel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef Solagratia het volgende:
He bah, kdv belde net dat Amy koorts heeft 38,5. Ik kan haar alleen niet ophalen want ik heb zelf ook koorts. Gek genoeg zijn we steeds tegelijk ziek. Gelukkig gaat J. over 10 minuutjes van zijn werk weg en dan haalt hij haar op. Ben blij dat het niet vanochtend al was.
Hoe zit het met paracetamol en koorts (ik schreef kerst) Wel geven of juist niet?
ja dat kan ook idd,vind t zo ongezelligquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:32 schreef Ticootje het volgende:
Son waarom zou je niet nu alvast z'n bed naar beneden doen.
Hij is net een week.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef Fannetje het volgende:
En hij is toch pas een paar dagen oud? Dan is het volgens mij heel normaal dat baby's dag en nacht verwisselen. Waar slaapt hij?
Hij kan misschien wat krampjes hebben in de avond of misschien gewoon behoefte aan bij mama hangen. Voor kindjes die borstvoeding krijgen zie je vaak clustergedrag in de avond, kindjes die kunstvoeding krijgen doen dat dus net zo goed, gewoon jengelen en willen hangen en misschien steeds een beetje drinken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Hij is net een week.
Hij ligt gewoon op z'n kamertje.
Maar daar slaapt hij s,middags ook en dan slaapt hij goed door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |