abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89894483
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 72

De kleine babietjes:

17 juni 2010: Elin, dochter van DeLiedje
24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
06 augustus 2010: Yinthe, dochter van ChilllayD
***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
***17 september 2010: Anne: dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Ilse, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: Bientje, dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 15-12-2010 23:32:57 ]
pi_89894535
Tuurlijk sloot ik hem weer :')

Hallo Modje(s) :W
Zouden jullie ons lijstje willen opschonen? Iedereen t/m Borizz mag over naar de grote babies! Dank! :* O+
pi_89894887
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef djenneke het volgende:

[..]

_O- Jullie zijn allemaal hartstikke mesjogge :D
ik hou ook van jou *;

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Orea het volgende:
Hardnekkig op 70 zegt ze dan :') ik blijf hangen op 80 -O- Op 62 zie ik eruit alsof ik jaren niet gegeten heb, maar 65 is mijn streven en prima.

Leuke typo Djenneke :D ik zag hem voor de edit _O-

Son, praat jouw kind nu óók al :{w wat kan ie niet?
telepathie *; :Y O-)

En ben benieuwd naar de typo :D
pi_89894925
Djenneke heeft geen borstvoeding gegeten :P (sorry Djen! :D)
pi_89895046
oh die had ik ook gelezen :D
had niet gezien dat t veranderd was
pi_89895068
Zo net weer hard gesport om het babybuikje eraf te krijgen :P Ik zit op zich wel weer op mijn startgewicht, maar wil er nog 5 af voor het mooie. Maar ik wil er alleen geen moeite voor doen :P Dus hopelijk word ik morgen wakker en is het weg :Y

We hebben Amy in haar wiegje gelegd en nu slaapt ze al een paar uur. We gaan maar gewoon langzaamaan wennen aan het ledikant. Hopelijk redt ze het tot die tijd met de wieg, en ander gewoon beentjes over de rand.

Ik heb vooral streepjes op mijn bovenbenen en billen en een paar vuurrode op mijn zij en dan nog wat kleintjes aan de onderkant van mijn buik. Ik had een positietankini en die blijf ik maar dragen denk ik :P

Ik lees over burkini's en kloosters, en even zonder dollen vind ik seksuele opvoeding heel belangrijk. Ik hoop dat ik mijn meisje op een goede manier daarin kan voorlichten. Ik wil haar graag weerbaar maken, dat ze weet dat ze nee kan/mag zeggen en haar eigen grenzen kent. En dat ze prachtig is zoals ze is, dat ze niet hoeft te voldoen aan het heersende schoonheidsideaal, wat niet echt een normale standaard is. Ik ben bezig met een scriptie hierover dus het houd mij erg bezig op dit moment.
pi_89895278
Seks?? Daar wil ik helemaal nog niet aan denken, dat duurt nog heeeeeeeeel lang.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89895502
Ik hoef er ook niet over na te denken dat ze seks gaat hebben, want dat gaat mooi niet door, maar ja voorlichten is toch goed om te doen :P
pi_89895526
Mijn kind gaat nooit aan seks doen...echt daar wil ik niet overna denken :X
pi_89895625
Ik ga vanaf 1 januari wel lijnen, dan moet ik ook weer aan het werk, dus zal ik ook wel wat meer bewegen en ik ga op zelfverdedingscursus, dat lijkt me zo leuk.
Maar ik ben nog nooit zo dik geweest, wat wel raar is, want tijdens mijn zwangerschap viel het reuze mee.

Ik zie mex wel achter de meisjes aan gaan hoor, lijkt me zo leuk O+
pi_89895789
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Solagratia het volgende:

Ik lees over burkini's en kloosters, en even zonder dollen vind ik seksuele opvoeding heel belangrijk. Ik hoop dat ik mijn meisje op een goede manier daarin kan voorlichten. Ik wil haar graag weerbaar maken, dat ze weet dat ze nee kan/mag zeggen en haar eigen grenzen kent. En dat ze prachtig is zoals ze is, dat ze niet hoeft te voldoen aan het heersende schoonheidsideaal, wat niet echt een normale standaard is. Ik ben bezig met een scriptie hierover dus het houd mij erg bezig op dit moment.
Ik ook hoor ;) en met het gebeuren in het nieuws was het me ook weer duidelijk dat ik nu al moet beginnen te vertellen (en niet de nadruk er teveel op, maar gewoon zo nu en dan.. Wie weet wat ze al meekrijgt) dat geheimpjes alleen geheimpjes zijn als ze leuk zijn. En dat je voor mama/papa geen geheimpjes hoeft te hebben..

En haar straks proberen duidelijk te maken dat haar lichaam van háár is. En dat mensen daar niet zomaar aan mogen zitten..

Wat dat betreft kijk ik maar amper nieuws nu, alles grijpt me zo aan.. denk dat ik dat het lastigste vind van het ouderschap.. het ídee alleen al! Die angst maakt je kwetsbaar (en nee, ik laat me er niet door leiden, maar het speelt wel geregeld door mijn gedachten...)

En inderdaad een positief zeflbeeld vind ik heel belangrijk!
pi_89896050
ik word al bang van dingen als terrorische aanslagen enzo..,iig als ik dat soort dingen hoor heb ik heel erg t gevoel m niet alleen te willen laten en t idee dat er iets met mij gebeurd en dat hij zonder mij moet enzo.
Of andersom..dat hem iets gebeurd en mij niet...
moet er niet aan denken..ik steek graag mn kop in t zand met vervelende dingen :D
pi_89896775
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik ook hoor ;) en met het gebeuren in het nieuws was het me ook weer duidelijk dat ik nu al moet beginnen te vertellen (en niet de nadruk er teveel op, maar gewoon zo nu en dan.. Wie weet wat ze al meekrijgt) dat geheimpjes alleen geheimpjes zijn als ze leuk zijn. En dat je voor mama/papa geen geheimpjes hoeft te hebben..

En haar straks proberen duidelijk te maken dat haar lichaam van háár is. En dat mensen daar niet zomaar aan mogen zitten..

Wat dat betreft kijk ik maar amper nieuws nu, alles grijpt me zo aan.. denk dat ik dat het lastigste vind van het ouderschap.. het ídee alleen al! Die angst maakt je kwetsbaar (en nee, ik laat me er niet door leiden, maar het speelt wel geregeld door mijn gedachten...)

En inderdaad een positief zeflbeeld vind ik heel belangrijk!
Over die geheimpjes, ja dat vind ik ook een hele belangrijke. Ik heb voornamelijk ervaring met pubers maar seksuele voorlichting begint natuurlijk al vroeg. Het dan gaat het mij voornamelijk om de relationele en emotionele kant ervan.

En blegh ik moet er ook niet teveel aan denken over misbruik op dat kdv. Zo bizar. Het doet je wel even stilstaan bij het feit dat je je kind uit handen geeft. Nu ben ik niet gelijk wantrouwend geworden, maar heeft wel impact.

En Son, dat heb ik ook, dat ik erover denk wat er zou gebeuren als ik wegval. Ik denk ook soms als ik van de trap afloop dat ik voorzichtig moet zijn, want wat als ik eraf val en dan onder aan de trap lig. Dan is ze alleen. We hebben dan ook een stijle rottrap. Klinkt heel zwaar allemaal, eigenlijk ben ik heel relax maar het zijn wel dingen die door mijn hoofd schieten af en toe.

Nou na al deze overpeinzingen lekker even Amy knuffelen en dan slapen!
Weltrusten!

[ Bericht 2% gewijzigd door Solagratia op 13-12-2010 22:29:04 ]
pi_89897044
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:55 schreef Orea het volgende:
Djenneke heeft geen borstvoeding gegeten :P (sorry Djen! :D)
Maar... dat heb ik wel :P (no problemo, ik pak je nog wel een keer terug :D hahaha)

Sjee, de gevaren van de samenleving. Daar wil ik nog helemaal niet over na denken. Dat is zo mooi aan kinderen he. Die onschuld. Mijn hart breekt al omdat ik weet dat daar in de niet al te verre toekomst een einde aan moet komen. Maar je kunt je kind nu eenmaal onmogelijk voor het leven naïef houden.

Ik ben wel heel blij met onze gastmama (die ik echt wel vertrouw) aan de overkant van onze straat eigenlijk. Zeker als je dit soort nieuws hoort.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 13 december 2010 @ 22:51:42 #15
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_89898311
Oeh streepjes, laten we het daar maar niet over hebben.... Had de vorige keer alleen strepen opgelopen die onder mijn bikinibroekje zaten. Dit keer zitten ze ook hoger helaas. Maar echt een bikinifiguur heb ik nooit gehad.
Morgen begint de nagym, dan kan ik gaan werken aan een wat strakkere buik (wie weet lukt het me dit keer wel)!
  maandag 13 december 2010 @ 22:52:27 #16
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_89898346
Mag ik in de lijst??

02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
pi_89899391
Ik heb echt lol om V.
Hij heeft van de sint een zeepaardje gekregen met lichtje en zee geluidjes en muziekjes..
Hij aait dat ding, gaat er heel dicht tegen aan liggen en hij is heel lief stil.. tot het zeepaardje stopt.
Ik drukte het zeepaardje aan en hij was weer tevreden O+ O+

Dat ding is magisch :+
pi_89906698
Ahh Pvoess wat lief! O+

Hier een goede nacht! We hebben haar in haar wieg gelegd en ze werd maar 1 keer wakker. Dat was even lekker *O*
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:00:10 #19
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89906902
Pvoess die hebben wij ook! Nathan reikt er tegenwoordig echt naar, hij is alleen nog een beetje zwaar voor em maar ook Nathan vind em geweldig!

Zo, ik heb echt het idee dat ik vroeg mn bed uit ben. Een vriendin komt koffiedrinken nadat ze haar zoontje bij de PSZ heeft gebracht. Ik heb speciaal de wekker gezet. Wel lekker, ontbijten terwijl Nathan nog slaapt.

En van dat KDV greep me echt aan, en dat terwijl in dezelfde nieuwsuitzending een bericht kwam van een gijzelig op een frans KDV. Ik was weer heel blij dat Nathan niet naar een KDV gaat.

Ik weet niet hoe ik met Nathan over seks moet praten. Ik hoop dat hij daarin ons voorbeeld volgt, dat zou ik heel mooi vinden.

En wat betreft dat "als er iets gebeut met je terwijl je alleen bent", dat vind ik ook wel eens eng. Dan stoot ik me en dan bedenk ik me dat als er echt iets gebeurt zou zijn dat Nathan dan alleen ligt zonder voedsel. Nu heeft de buurman een kat die bij rare geluiden kei hard bij de deur gaat piepen en Nathan kun je horen in het portiek als hij flink schreeuwt dus heel lang zal hij dan niet alleen liggen maar toch wel spannend...
pi_89907162
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:00 schreef pessie het volgende:
Ik was weer heel blij dat Nathan niet naar een KDV gaat.

Inderdaad, want op elk KDV in Nederland vinden gijzelingen en zedenmisdrijven plaats ^O^
Beetje misplaatste opmerking, er was in het dreumestopic ook al een discussie over. De kans dat het in je familie gebeurd in honderden malen groter dan op het KDV waar je kindje zou zitten.
pi_89907406
Sola, wat heerlijk! Hier gaat het op zich prima, moet wel een keer of 2/3 per nacht voor een speentje lopen, maar daarna slaapt ze ook weer! Dus voeden hoeft dan niet.. Ineens komt ze ook rond 23:00/00:00 weer voor een voeding. En dan rond 06:00!

Gisterenavond gaf ik haar een, hoe zeg je dat :D kusjesdood? (ipv de kieteldood van vroeger? :D) en ze was aan het schateren O+ O+ echt heel erg! Zo tof is dat.. En als ik dan mijn ogen alweer groter maakte en een kusgeluid maakte begon ze alweer..
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:36:52 #22
259886 pessie
pi_89907643
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:13 schreef Orea het volgende:

[..]

Inderdaad, want op elk KDV in Nederland vinden gijzelingen en zedenmisdrijven plaats ^O^
Beetje misplaatste opmerking, er was in het dreumestopic ook al een discussie over. De kans dat het in je familie gebeurd in honderden malen groter dan op het KDV waar je kindje zou zitten.
Weet ik wel, maar toch is het nu even heel duidelijk dat het op een KDV gebeurt, een plaats waar veel ouders hun kids met een gerust hart achter (willen) laten. En dat het binnen de familie gebeurt is eigenlijk nog erger, familie ben je namelijk de rest van je leven, een KDV-leider hoor je na afloop niets meer van.
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:38:21 #23
259886 pessie
pi_89907666
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:26 schreef Orea het volgende:
Sola, wat heerlijk! Hier gaat het op zich prima, moet wel een keer of 2/3 per nacht voor een speentje lopen, maar daarna slaapt ze ook weer! Dus voeden hoeft dan niet.. Ineens komt ze ook rond 23:00/00:00 weer voor een voeding. En dan rond 06:00!

Gisterenavond gaf ik haar een, hoe zeg je dat :D kusjesdood? (ipv de kieteldood van vroeger? :D) en ze was aan het schateren O+ O+ echt heel erg! Zo tof is dat.. En als ik dan mijn ogen alweer groter maakte en een kusgeluid maakte begon ze alweer..
Zo hebben wij een spelletje "daar komt de olifant...." Bij het muisje dat Prrrtttt doet schatert Nathan al bij het muisje O+
pi_89909239
Nou, wat een verschrikkelijk iets op dat kdv. Bah en eigenlijk gewoon te triest voor worden dat er in 2008 al over gesproken is, alleen "kinderen hebben een levendige fantasie"

Hier is de fysio weer geweest. Madam is erg sterk voor der leeftijd *trotse mama* voorkeur is nog steeds aanwezig maar met de aandachtspunten gaat het goed. Hoofdje wordt in iedergeval niet platter. Dus mevrouw ligt weer op haar troon.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89909815
Ja en daarmee kreeg hij een vrijbrief om er gewoon mee door te gaan :r las toevallig net ook de reactie van de pedopartij :r echt zum kotsen! Wanneer gaat Nederland eens ingrijpen en dit soort partijen verbieden? Wat dat betreft mogen ze van mij dat soort mensen, gewoon op de ouderwetse manier, castreren met 2 stenen en bloedend en wel op straat flikkeren. We zijn te lief geworden en de straffen in Nederland zijn te mild. Dan kunnen ze wel zeggen het is een ziekte, maar ze maken zelf de keuze om iets met die ziekte te doen :r

Maargoed, zo zijn er ook wel meer dingen waar ik me heel erg kwaad over kan maken (niet dat het zin heeft.. mjah)

Barba, wat fijn dat het stabiliseert!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')