ik hou ook van jouquote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal hartstikke mesjogge
telepathiequote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Orea het volgende:
Hardnekkig op 70 zegt ze danik blijf hangen op 80
Op 62 zie ik eruit alsof ik jaren niet gegeten heb, maar 65 is mijn streven en prima.
Leuke typo Djennekeik zag hem voor de edit
Son, praat jouw kind nu óók alwat kan ie niet?
Ik ook hoorquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Solagratia het volgende:
Ik lees over burkini's en kloosters, en even zonder dollen vind ik seksuele opvoeding heel belangrijk. Ik hoop dat ik mijn meisje op een goede manier daarin kan voorlichten. Ik wil haar graag weerbaar maken, dat ze weet dat ze nee kan/mag zeggen en haar eigen grenzen kent. En dat ze prachtig is zoals ze is, dat ze niet hoeft te voldoen aan het heersende schoonheidsideaal, wat niet echt een normale standaard is. Ik ben bezig met een scriptie hierover dus het houd mij erg bezig op dit moment.
Over die geheimpjes, ja dat vind ik ook een hele belangrijke. Ik heb voornamelijk ervaring met pubers maar seksuele voorlichting begint natuurlijk al vroeg. Het dan gaat het mij voornamelijk om de relationele en emotionele kant ervan.quote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik ook hooren met het gebeuren in het nieuws was het me ook weer duidelijk dat ik nu al moet beginnen te vertellen (en niet de nadruk er teveel op, maar gewoon zo nu en dan.. Wie weet wat ze al meekrijgt) dat geheimpjes alleen geheimpjes zijn als ze leuk zijn. En dat je voor mama/papa geen geheimpjes hoeft te hebben..
En haar straks proberen duidelijk te maken dat haar lichaam van háár is. En dat mensen daar niet zomaar aan mogen zitten..
Wat dat betreft kijk ik maar amper nieuws nu, alles grijpt me zo aan.. denk dat ik dat het lastigste vind van het ouderschap.. het ídee alleen al! Die angst maakt je kwetsbaar (en nee, ik laat me er niet door leiden, maar het speelt wel geregeld door mijn gedachten...)
En inderdaad een positief zeflbeeld vind ik heel belangrijk!
Maar... dat heb ik welquote:Op maandag 13 december 2010 21:55 schreef Orea het volgende:
Djenneke heeft geen borstvoeding gegeten(sorry Djen!
)
Inderdaad, want op elk KDV in Nederland vinden gijzelingen en zedenmisdrijven plaatsquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:00 schreef pessie het volgende:
Ik was weer heel blij dat Nathan niet naar een KDV gaat.
Weet ik wel, maar toch is het nu even heel duidelijk dat het op een KDV gebeurt, een plaats waar veel ouders hun kids met een gerust hart achter (willen) laten. En dat het binnen de familie gebeurt is eigenlijk nog erger, familie ben je namelijk de rest van je leven, een KDV-leider hoor je na afloop niets meer van.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:13 schreef Orea het volgende:
[..]
Inderdaad, want op elk KDV in Nederland vinden gijzelingen en zedenmisdrijven plaats![]()
Beetje misplaatste opmerking, er was in het dreumestopic ook al een discussie over. De kans dat het in je familie gebeurd in honderden malen groter dan op het KDV waar je kindje zou zitten.
Zo hebben wij een spelletje "daar komt de olifant...." Bij het muisje dat Prrrtttt doet schatert Nathan al bij het muisjequote:Op dinsdag 14 december 2010 09:26 schreef Orea het volgende:
Sola, wat heerlijk! Hier gaat het op zich prima, moet wel een keer of 2/3 per nacht voor een speentje lopen, maar daarna slaapt ze ook weer! Dus voeden hoeft dan niet.. Ineens komt ze ook rond 23:00/00:00 weer voor een voeding. En dan rond 06:00!
Gisterenavond gaf ik haar een, hoe zeg je datkusjesdood? (ipv de kieteldood van vroeger?
) en ze was aan het schateren
![]()
echt heel erg! Zo tof is dat.. En als ik dan mijn ogen alweer groter maakte en een kusgeluid maakte begon ze alweer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |