abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90570026
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 73

De kleine babietjes:

24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
06 augustus 2010: Yinthe, dochter van ChilllayD
***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
***17 september 2010: Anne: dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Ilse, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door BarbaBientje01 op 29-12-2010 18:10:08 ]
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90570036
Zo, midden in de nacht sluit ik voor het eerst in mijn carrière een topic *) . Ik hoop dat ik het goed heb gedaan en anders hoor ik het wel!

Waar ik Kaatje succes wenste omdat Ilse de fokwet ook kent en nu niet zo lekker doorsliep. O-)

En ikzelf poste dat ik beneden op de bank zit te kolven omdat ik vermoedelijk een borstontsteking heb. Auw, werd wakker met een pijnlijke, rechterborst met een harde, rode schijf erin. Ook koorts.. Morgen maar vast de h.a bellen voor een eventueel a.b kuurtje. Ik heb nu gekolfd en opzich valt het mee met de pijn, nu maar weer slapen!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90570203
he balen zeg barbabientje....

Ilse is weer wakker. Ik maak nu maar wat kleinere flesjes, anders komen we zo boven de liter uit, als ze vandaag zovaak komt...
*poef* nu is het weg
  woensdag 29 december 2010 @ 07:30:39 #4
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90570287
Hè nee, BB! :(
Hopelijk gaat het snel beter.

Ik zeg hier trouwens ook nooit hardop dat het wel goed gaat. Ik kijk altijd met veel ontzag naar de babyfoon, want als je begint te zeggen "het lijkt wel op ze stil is" komt me daar toch een lawaai uit! :')

Neve was weer om 1 uur ontroostbaar, weer bij ons gelegd. Pfff... Ben gesloopt. Om 3 uur drinken en slaperig weer neergelegd, staat er hier ern half uur later iemand iets van strijkers af te knallen! :( :( :(
Heb toch al zo'n hekel aan vuurwerk! Ze begon even te jammeren, maar sliep toen zelf weer in.

Hopelijk gaat het vandaag beter qua schema. Ik vreesnamelijk anders dat mijn borsten het vroegtijdig opgeven omdat er geen touw aan vast te knopen is.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_90571167
Jelle en ik komen ons ook hier melden ;)
Mag hij in het lijstje? 28 dec
pi_90571188
Welkom mrien en Jelle!!!!!!
*poef* nu is het weg
  woensdag 29 december 2010 @ 10:25:19 #7
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90572562
Welkom en gefeliciteerd! :)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_90574416
Welkom Mrien en Jelle O+

Hier vannacht 2 keer kind, aankleedkussenhoes, bed en al kunnen verschonen :') weer poep tot in den nek.. pfffff!
pi_90574443
Oh Barba, that sucks! :(
  woensdag 29 december 2010 @ 12:12:03 #10
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90576149
Lekker dan Orea... Ik ben zelf ook altijd zo traag en onhandig 's nachts, dus dat soort dingen duren eindeloos dan... :P

Ik word hier zo langzamerhand een beetje moe van de strijd rond de kunstvoeding. Ik heb het schema aangepast, zodat ze nu om de 4 uur krijgt. Dan ga ik er vanuit dat ze dan echt honger heeft. Maar om 11 uur heeft ze weer maar 20 cc gedronken. :{
Ze ligt nu weer te slapen en de volgende voeding is om 15 uur dus en dat zou ook een kunstvoeding zijn. Maar ik weet het echt even niet meer. Het lijkt erop dat we het helemaal een beetje verpest hebben met de flesjes, want waar gekolfde melk anders zonder problemen ging heeft ze die gisteren ook maar half leeggedronken.

Hebben jullie nog tips? Zou het zin hebben een ander soort kunstvoeding te nemen (we hebben nu Nutrilon hypoallergeen)? Aanstaande maandag gaat ze voor het eerst een ochtendje naar het kdv, dus ik zou zooo graag willen dat het beter gaat...
pi_90577014
Barba, drinkt ze nog bij je? De pijnlijke borst laten leegdrinken door je kindje werkt beter dan kolven. Als het dan over is kun je voorzichtig weer afbouwen.

Hik. Veel meer dan aanbieden kun je niet doen. Misschien voelt ze zich niet lekker? Hoe is het plassen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90577152
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:23 schreef Orea het volgende:
Welkom Mrien en Jelle O+

Hier vannacht 2 keer kind, aankleedkussenhoes, bed en al kunnen verschonen :') weer poep tot in den nek.. pfffff!
Herkenbaar :')
pi_90577710
Hier ben ik al vaak blij geweest met de dikke slaapzak, dan hoefde in elk geval het bedje niet helemaal.
pi_90577779
Ik heb vanmorgen het bed ook al moeten verschonen... Hebben ze met z'n allen wat afgesproken??
*poef* nu is het weg
  woensdag 29 december 2010 @ 12:54:57 #15
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90577794
Plassen blijft nog goed gaan, dus ik maak me nog niet echt zorgen, maar balen is het wel.
Ik heb niet de indruk dat ze zich niet lekker voelt. Vanmorgen uitgebreid lachen in haar bedje enzo en spelen doet ze ook gewoon. Ze is wel wat sneller uit haar humeur misschien, maar ik neem ook aan dat ze gewoon een beetje honger heeft. Tja...
pi_90577848
misschien kan je een ander flesje of speen proberen? Ilse drinkt de kv ook met een ander speentje als dat ze de bv dronk.
*poef* nu is het weg
pi_90577956
Leyla drinkt op het kdv rond half 11 130cc (als we geluk hebben) en dan kan ze rustig pas om 16 uur pas echt wat willen en zelfs dan krijgen ze er geen hele fles in. Ik ben om half 6 dan thuis en dan valt ze mij aan.
pi_90578445
Wij doen overigens nu alles met de gewone difrax. Het duurde ff maar met deze speen drinkt ze netjes haar flesje in een minuutje of 10-15 leeg. Tussendoor wel boeren en ff op adem komen.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:23:05 #19
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90579048
Van een hele andere orde: ik heb net een hele berg zwangerschapsondergoed weggegooid! *O*
Zat me vanmorgen af te vragen: als je stopt met borstvoeding, hoe lang duurt het dan voor je je normale boobies weer terug hebt (if ever :{ )?
  woensdag 29 december 2010 @ 13:27:21 #20
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90579292
Ik heb hier nog een Avent 2 staan. Die dan maar eens proberen...
pi_90579839
Wij pauzeren ook halverwege de fles. Ilse krijgt dan wel een speentje, anders is het slecht voor mijn trommelvliezen.

Hik: Ik ben nu 3 weken ongeveer gestopt met de bv, en heb nu het idee dat mijn borsten weer "normaal" zijn. Ze hebben nog ongeveer een weekje gelekt, en nu is de vorm ook weer terug.
Ik heb 6,5 week bv gegeven.

en toch voelt het raar om zo te zeggen dat ik gestopt ben, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Dat is het nog niet echt voor mij. Ik ben wel blij dat het nu zo goed met Ilse en mij gaat. Maar het steekt nog wel een beetje
*poef* nu is het weg
pi_90579937
haha was je het zat die grote tenten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog lekker vind zitten,want pas mijn oude onderbroeken niet meer :@

Wat een nachtbrakertjes allemaal zeg!
pi_90581035
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:59 schreef Ticootje het volgende:
Leyla drinkt op het kdv rond half 11 130cc (als we geluk hebben) en dan kan ze rustig pas om 16 uur pas echt wat willen en zelfs dan krijgen ze er geen hele fles in. Ik ben om half 6 dan thuis en dan valt ze mij aan.
Daar ben ik ook nog benieuwd naar hoe dat straks gaat op de opvang.. Nu tankt ze zo 3 keer 150 cc weg in de tijd dat ik op werk ben.. En dat ga ik nooit kolven (2 x 150 haal ik wel.. dus wellicht dat ze maar 3 keer 100 geven en dan speentje..) vraag me af hoe het straks zal gaan...

Ze is namelijk gewend om na elk slaapje aangeplopt te worden! En thuis slaapt ze best veel overdag. En met 50 cc blijft ze krijsen, zelfs als ze er een speentje achteraan krijgt...

Kaatje, kan me voorstellen dat dat wringt.. ondanks dat het voor jou en Ilse de beste keuze was... :*
  woensdag 29 december 2010 @ 14:35:56 #24
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90582507
Welkom Mrien en Jelle O+

Orea, ik had (en heb nog regelmatig) 's ochtends een voeding 'over' in mijn ene borst. Die kolf ik dan helemaal leeg, daar zit tussen de 120 en 180 cc in en dat gaat in de vriezer. Na 3 uur moet ze dan ff werken wil ze genoeg krijgen en ook 2 borsten drinken, maar dat regelt ze wel op de dag. Op deze manier heb ik en hele mooie voorraad op kunnen bouwen. Het merendeel ligt overigens bij mijn ouders in de vriezer :D Ik kolf de ene keer (net) wel en de andere keer niet genoeg voor een voeding. Vanmorgen heeft ze 150cc op, een record trouwens, meestal is het niet meer dan 120/130 en ik heb 'maar' 80 gekolfd net. Ik maak me er niet druk om juist omdat ik zo'n voorraad heb staan.

Kaatje :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90582728
Ik heb ruim 1,5 liter in de vriezer ;) (was 2 liter maar ik heb met de kerst lekker een wijntje gedronken!) heb ik ook heel bewust opgebouwd zodat ik die stress straks niet heb.. Zal sowieso de eerste week wel wat minder kolven ivm weer wennen aan werken, mijn meisje missen etc.. Heb een syntocinon neusspray om de tsr sneller te krijgen, hopelijk helpt dat ook!

Het zal wel loslopen, hoop ik! Maar ben er wel 'mee bezig' momenteel..
  woensdag 29 december 2010 @ 14:50:19 #26
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90583216
Ylana ligt in bed, ze wilde niet gebakerd worden, ze werd heul heul boos. Nou prima, dan ga je niet gebakerd lekker slapen, probeer maar. Nu is ze furieus :') Echt, ver beyond boos is dit :') :X
Nu maar hopen dat ze in slaap kan komen.

2 liter is lekker Orea :Y
Ylana
pi_90583233
Mrien welkom met Jelle :W

Orea ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt hoor de kdv en of het allemaal goed gaat. Ben je al langsgeweest met haar? hun het flesje geven terwijl je er bij bent? komt vast helemaal goed :)
pi_90583618
Agosie Ylana :o :D

Vanavond ga ik lekker een vrouwenfilm kijken 'Motherhood' (komedie over de vreugde en stress die het moederschap met zich meebrengt) we hebben een nieuwe tv en dus gratis allemaal filmkanalen *O* vriend is gamen met vrienden (nerd :') )
  woensdag 29 december 2010 @ 15:14:08 #29
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90584376
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)

Veel plezier Merel :Y
Ylana
pi_90585208
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef Mereltje het volgende:
Mrien welkom met Jelle :W

Orea ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt hoor de kdv en of het allemaal goed gaat. Ben je al langsgeweest met haar? hun het flesje geven terwijl je er bij bent? komt vast helemaal goed :)
Ze gaat dinsdag en woensdag wennen, de week erop ga ik werken.. Ik blijf er niet bij en ook zij mogen gewoon het flesje geven. Geen enkel probleem, madammeke drinkt wel ;) punt is meer dat het een veelvraat is :P en thuis kan ze onbeperkt aan de borst natuurlijk!

Maar het zal wel loslopen..

Veel plezier vanaaf met je film!
En Saffier, niet jeej dan maar ;)
  woensdag 29 december 2010 @ 16:37:06 #31
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90588274
Ik pas ook nog niet (al) mijn oude ondergoed, maar heb een paar dingen bij de hema gekocht van de week en verder vind ik het mooi geweest nu. Ik ga zo meteen voor het eerst weer naar de sportschool. Lekker bodybalance (denk alleen dat ik in een coma zak als ze een relaxation gaan doen :') ). Nieuwe sportschool, nieuwe onderbroeken... yeah! :P
Ging trouwens net even mijn sportbh aanpassen. Dat was wel vrij hilarisch... ik leek wel een soort rollade. :')

Fijn, filmpjes kijken!

Wat hebben jullie veel in de vriezer zeg! :o
Ik ben daar nooit echt heel erg aan begonnen... vind het zo'n gedoe met opwarmen... (geen flessewarmer). Ben wel even een voorraadje aan het opbouwen voor vrijdag. :9

Neve ligt weer te slapen. Om 15 uur dronk ze 70cc. Nog steeds niet echt veel. :{
Om 19 uur krijgt ze weer de borst. Hopelijk gaat dat ok. Ze is nu ook een beetje schor van het huilen. Klinkt echt heel zielig. Al met al is ze niet helemaal in haar goede doen.
pi_90591671
haha ik lig in een deuk,Hik
Als een vriendin van mij terug is van vakantiegaan we weer zwemmen en aquarobicen, denk dat ik mijn zwangerschapsbadpak nog wel pas.
En we gaan 1x in de week naar zelfverdedigingscursus, daar moet ik ff een nieuw trainingspak voor kopen. En verder moet ik vanaf 1 januari maar weer aan de lijn gaan doen.
Ik had anderhalf jaar terug maatje 36 na jarenlang werk en nu maat 42 en het gekke is dat ik tijdens de zwangerschap maar 12 kilo ben aangekomen, het is meer mijn lijf wat uit vorm is en een blubberbuikje zonder buikspieren.
Achja, gelukkig heb ik al een vriend en een kind:P Succes met sporten straks!

Leia naar het KDV! Ahja, ik denk dat zij al die kindjes wel leuk vind daar eigenlijk,het is zo'n vrolijke dame.

Ik ben vandaag ook naar mijn werk geweest en krijg mijn oude baantje terug (Beetje verkeerde post tellen, aangetekenden in de computer zetten en meer van dat soort klusjes), dus we kunnen nu een planning gaan maken waar Mex heen moet en wanneer.
Mijn moeder wilde in principe geen vaste oppasdag,dus ik vroeg of hij 1x in de 4 weken kon blijven logeren, zegt ze, zo weinig! Dus nu is het 1x in de 2 weken logeren van vrijdag tot zaterdag als mijn vriend op zaterdag werkt. ik werk elke zaterdag.
Nu moeten we nog voor 2 daagjes doordeweeks een paar uurtjes en dan gaat hij waarschijnlijk naar mijn schoonouders. Moeten we nog vragen hoor,maar is denk ik geen probleem.
Voelt wel een beetje alsof het echte leven nu gaat beginnen hoor!
pi_90592299
Troeta, ik snap helemaal wat je bedoeld met dat het voelt alsof het echte leven nu gaat beginnen. Fijn dat je alles goed kan regelen! Dat scheelt een boel stress voor als je weer aan het werk gaat.
Ik ga 1 feb. beginnen met een nieuwe baan, dus ook bij mij gaat het echte leven weer beginnen. Spannend.

Orea, zo te horen komt dat best goed met het kdv! Ze zal best moeten wennen, maar de andere kinderen zal ze vast leuk vinden. komt ze op een verticale groep of een horizontale? heeft ze wel genoeg gehad na de 100 cc? Amy drinkt tegenwoordig zo 200cc weg en dan na 4 uur weer. Dan zit er zeker korter tussen bij Leia? Kun je ook bellen naar de groep als je even wil weten hoe het gaat?

Saffier, heeft Ylana nog lekker geslapen?
Hik, heeft Neve nog goed gedronken?

Gister lieten we Amy teletubbies luisteren, J. had het opgezet en Amy zat bij mij op schoot. Dus het liedje:
"TinkyWinky, Dipsy, Lala
Amy: "lala"
liedje: Po
....
:o Toeval? Neeee, gewoon een geniale baby :Y :D
pi_90592344
Ah Hik, arme Neve. Anne is ook niet helemaal in goede doen. Ze drinkt normaal gesproken heel makkelijk haar flesjes leeg, maar vandaag laat ze telkens 50 cc staan en we doen echt een half uur over de rest. En dat terwijl we gisteren hadden besloten die laatste fles te laten vallen. Dat hadden we trouwens ook gedaan, laatste fles om 19.45 en vanmorgen moest ik haar om 7.30 wakker maken. Ze slaapt ook heel veel vandaag en heeft al drie dagen enorm veel poepluiers, maar minder plas.

Ik moet ook op 10 januari weer beginnen. Wel een gek idee hoor, ik ben door de zomervakantie die voor mijn verlof viel in totaal 24 weken vrij geweest en straks heb ik opeens wel een klas met 24 kinderen voor mijn neus... zal wel weer wennen zijn!
pi_90596619
Jelle, wat een mooi menneke ben je! Ik zag net de foto's in z&g. Ik krijg er de rammels van :@
ik heb jullie trouwens erbij gezet in de OP!

Succes, hik met sporten! En ik kan me levendig voorstellen hoe je eruit ziet ;)

Wat hebben jullie een goede voorraad in de vriezer dames!

Er moeten een hoop dames weer bijna beginnen met werken! Ik vindt het ook spannend maar heb er wel zinan :Y) wel fijn dat jullie de opvang allemaal al hebben geregeld!

Amy :o intelligente baby

Hier gaat het iets beter met de borstontsteking, heb nog geen abkuurtje gevraagd, kijk morgen nog ff aan. Heb om 16.00 uur nog een keer gekolfd en toen kwam er maar 80cc voormelk uit. Bientje wil ook niet meer aan de borst drinken ;( Madammeke bliefde het ook niet uit de fles. Gelukkig drinkt ze de 5 flessen van 150/5 wel gewoon op.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90596779
Heerlijk met je dochter in bad, die een paar keer nnnnhhhggggg - kreun doet, mega tsunami aan lucht en gelijk het bad vol poept :X :')

Sola wat knap van Amy :D Leia komt op een horizontale groep met kindjes tot ongeveer 1.5 :) 3 x 100 cc zou ze moeten kunnen redden, de rest haalt ze bij mij in later. Bv is van andere samenstelling hè, ze komt overdag gemiddeld om de 3 uur, 's nachts tussen de 3 en 5 uur zoiets :) maar ik neem wel aan dat ze bij mij meer dan 100 cc per keer drinkt! (dat móet wel gezien haar piesluiers :X)
  woensdag 29 december 2010 @ 21:26:19 #37
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90601139
Hahaha Orea, sorry, daar moest ik om lachen. Zat je er al in? :D

Sporten ging aardig. Het is wel raar hoor, je hebt toch ineens een ander lijf. Buikspieren, wat zijn dat?!

Neve heeft vrij goed gedronken, maar had wel een droge luier. :{ Ik baal er echt van. Als het morgen nog zo is ga ik toch even advies vragen bij het cb. Het zit me echt niet lekker.

Ik begin ook de 10e Fannetje. Heel dubbel hoor! Ik ga met een nieuwe baan beginnen, heb een lang gehoopte promotie gekregen, dus daar heb ik heel veel zin in. Maar Neve naar het kdv lijkt me heel naar. Ik zit in dat opzicht nog niet zo te wachten op het echte leven... Ze is nog zo klein! Kans is groot dat ik in februari al voor werk op reis moet. Daar moet ik nog helemaal niet aan denken nu!
  woensdag 29 december 2010 @ 22:40:38 #38
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90605008
Welkom aan de nieuwkomers!

tvp-tje...
pi_90607250
Wat schrijven jullie veel!! Anyway, Leyla is al een paar dagen goed verkouden. Vannacht ook koorts en huilen niet willen drinken want de neus zat vol. Steeds rechtop houden enz. Vandaag heb ik haar maar wat meer flessen gegeven dan anders, dus 3 flessen en in totaal 350cc gedronken. Dat is toch de helft van een dag totaal en een fles kan ik rechtop geven. M'n meisje knapt al wel weer op, ik hoop echt op een betere nacht.
Ik heb ook een mega voorraad in de vriezer, maar bevroren melk smaakt anders, ik weet niet of ze dat pikt. Ik geef rond de 390 cc mee naar het kdv, dat is 3x 130. Meestal drinkt ze dat niet op, maar langzaam aan drinkt ze steeds meer en beter. Vorige week was het al 260cc. De rest hou ik dus over. Er wordt ook best veel weggegooid, ik heb geen stuwing in het weekend, dus Leyla drinkt uit de borst echt meer dan uit een fles.
pi_90607321
Hik, toen Leyla niet uit de fles wilde drinken hielp het hier door de fles lopend te geven. Beetje wiegen dus.
pi_90608816
Knap Sola,haha
Gister lag Mex in zijn blootje op de commode,dus ik deed Oehhhhhhhhhhh blote baby,oehhhhhh. En dat 100x,jullie kennen het wel:)
Toen deed hij ook een soort oehhhhh en ik vroeg me ook af of dat toeval was,maar in zijn schommel heeft hij nog een uur lang ge-oehd, dus het kan best wel denk ik.
Vandaag heb ik het niet meer gehoord, ga het morgen weer een paar keer zeggen tegen hem.

Ohoh,Leia,beetje je mamma onderpoepen _O-

Spannend dat jullie aan nieuwe banen beginnen, dat is helemaal een ander leven!

Heb alvast Mex zijn Nijntje-koffer ingepakt voor het logeren,moest toen al huilen :D
pi_90618225
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Hik het volgende:
Hahaha Orea, sorry, daar moest ik om lachen. Zat je er al in? :D

euh ja :D en net toen we dachten dat ze klaar was nóg een lading. Toen ben ik het bad opnieuw gaan vullen en zijn we opnieuw in bad geweest! Goddank is het nog mega dunne, waterig ;) dus het was zo weg!
pi_90620448
Mijn kleine ventje is ondertussen al weer een maand!
hij is zo lief en makkelijk tot nu toe O+
hij had moeite met in slaap komen op zijn rug, de oplossing was een speentje.
Dus als ik zijn speentje in plug en zijn zeepaardje aan doe dan is die zo weg O+ O+

Zo ligt hij naast me :D
pi_90620990
wat lief pvoesss,

Ilse heeft het zeepaardje ook. Inderdaad ideaal om bij in slaap te vallen.
*poef* nu is het weg
  donderdag 30 december 2010 @ 12:58:51 #45
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90624086
Wat lief!

De I love mama-speen heeft ook heel Nederland hè? :D
pi_90628371
Ja, dat krijg je als je dat ding in de blije doos doet... :')

Wij gaan zometeen even met Anne naar de huisarts. Ze drinkt slecht, heeft veel minder plasluiers, maar juist veel poepluiers (en dan van die dikke, groene drek), is suffig en slaapt zo'n beetje de hele dag. Tijdens het drinken valt ze ook in slaap en ze huilt ook tijdens het drinken. Het zat me gewoon niet helemaal lekker, dus de HA gebeld en we mochten vandaag nog komen.
  donderdag 30 december 2010 @ 15:10:04 #47
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90630109
Wat fijn dat je gelijk terecht kunt Fannetje! Hopelijk gaat het snel beter met Anne.

Ik kan het even niet laten...

Beertje... :)

Ik heb de indruk dat het iets beter gaat vandaag. Ze is minder schor en heeft vanmorgen 80cc fv gedronken en een flinke plasluier. Op dit moment drinkt ze zo te horen niet heel veel, maar ze heeft volgens mij voldoende binnen gekregen (ik blijf nog steeds een beetje onzeker over de stabiliteit van mijn bv).
pi_90636693
Fannetje hoe is het bij de huisarts gegaan? hopelijk valt het mee.

Ach wat een schattig berenpak O+

Wij blijven maar lekker binnen met dit weer. Femke heeft een dikke loopneus.
pi_90636953
Succes Fannetje!
Fijn dat het iets beter gaat Hik, hopelijk gaat het snel heel veel beter!

Vandaag lag Amy in de kinderwagenbak met een gebreid jurkje aan met capuchon. Komt ineens mijn man naar mij toe met de kinderwagen, dat ik moet kijken. Heeft Amy de capuchon over haar gezicht getrokken, in haar mond :') :D je zag alleen nog onderlip en kinnetje, zag er niet uit. Toen we hadden gekeken en gelachen hebben we haar snel bevrijd natuurlijk O-) Als ze gaat slapen in haar bedje doen we mooi dat ding uit, vind het toch wel een beetje eng als ik er niet bij ben.
pi_90637552
Een berenpak hoort erbij!

Beterschap met jullie schatjes!
pi_90639925
Leyla heeft een pakje aan daar staat in voor 12 maanden :D. Kabouterkindjes van 12 maanden denk ik.
pi_90641580
fannetje hoe is het bij de huisarts gegaan?

Hoe is het vandaag met het drinken gegaan Hik.

Maatvoering bij sommige kleertjes is ook raar Ticootje, ik snap er soms niks van.

Wat schattig al die berenpakjes, Ilse heeft ook een berenjasje en een pakje met oortjes. Alleen nou wordt de 56 te klein.. :'( Ik heb wat spul van Orea overgenomen, en Ilse past al een boel ervan. En het is gewoon maat 62.
Ik had ook zo'n born in 2010 shirtje van name-it, in maat 56. Ik vind hem zo leuk, dat ik er nog 2 heb bijgekocht op marktplaats maar dan maat 62. Lijkt me leuk als Ilse die nog aankan in 2011.

Ik zeg lekker niks over hoe Ilse geslapen heeft vannacht :P
*poef* nu is het weg
  donderdag 30 december 2010 @ 19:31:30 #53
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90642604
Tico: herkenbaar. Maatvoering voor kinderen is zo mogelijk nog beroerder dan voor vOlwassenen. Ik heb een jurkje voor 6 maanden dat Neve nu draagt. :)
  donderdag 30 december 2010 @ 19:35:08 #54
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90642758
Kj: Neve heeft best goed gedronken vandaag: twee keer 80cc (ze zou iets van 130 per voeding moeten, maar ze drinkt lang aan de borst nu). Heb haar eind vd middag wel eerder gevoed; ze had echt honger. Misschien is 4 uur ertussen toch wat ambitieus. Zit wel gelijk te puzzelen nu, want als ik weer aan de slag ga is 18 uur niet haalbaar; 19 uur wel. Lastig! Komende dagen maar eens kijken hoe het gaat.
pi_90642767
Anne heeft een maag-darmvirusje. We moeten het een paar dagen aanzien en als het dan niet beter gaat weer contact opnemen, want dan moet ze aan de ORS om uitdroging te voorkomen. Daar was nu nog geen sprake van gelukkig. We moeten nu om de 2 uur 100 cc voeding aanbieden ipv om de 4 uur 200 cc. Om 17.00 dronk ze 90 cc en die kwam ook meteen weer retour. Om 19.00 dronk ze 70 cc en dat zit er vooralsnog nog in.

Wel zielig hoor, ze voelt zich echt niet zo lekker, dat is echt wel sneu om te zien :{
  donderdag 30 december 2010 @ 19:36:33 #56
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90642817
Ach, arme Anne! Maar wat fijn dat je nu weet wat het is en dat jullie er zo vroeg bij waren! Hopelijk gaat het snel beter.
pi_90642966
Ik hoop het ook, want dit was toch niet echt wat ik had gehoopt voor de laatste week dat ik volledig thuis ben... :{

Ikzelf heb trouwens ineens enorm last van haaruitval... ik lijk wel in de rui. Overal vind ik lange blonde haren, en die kunnen alleen van mij zijn :')
pi_90644729
Oooh Neve O+ O+ wat supercute met dat pakje!
Anne een virus.. het heerst zo vreselijk! Hopelijk knap je snel op..

Hier was het vannacht weer redelijk knudde :P vandaag overdag ook en ik hou mijn hart vast voor vannacht.. Ze slaapt in de avond normaal echt prima, zo 5 uur aan het 1 stuk.. maar 's nachts is ze zo onrustig en om de haverklap haar speen kwijt.. En sinds een paar nachten ook wakker na de nachtvoeding :X terwijl ze normaal meteen doorsliep.. Wel heel cute want dan hou ik haar na het voeden nog even in mijn armen en dan gaat ze mijn gezicht zitten aaien O+ super lief maarja.. tis geen slaap... ;)
pi_90645409
Ach Fannetje, wat sneu! Gelukkig waren jullie er snel bij. Hopelijk gaat het snel beter!!
Orea, wat lief dat ze je gezicht gaat aaien! Jammer dat ze ;s nachts minder goed slaapt, ik herken het wel. Mevrouwtje komt steeds vroeger weer.

Hebben jullie kindjes al last van het vuurwerk? Het knalt hier af en toe echt al heel hard, en Isabelle is nu al 2x wakker geworden...ik denk van het vuurwerk.
pi_90645861
Hier valt het nog mee, ze steken hoofdzakelijk achter af en ze slaapt voor. Ben ook wel benieuwd hoe dat morgen gaat. De hele buurt steekt achter af, dus dat scheelt wel. Maar zo licht als dat ze af en toe slaapt de laatste tijd..

Doeken gereed, dus heb haar zo lekker bij me, kunnen we eventueel in de achtertuin kijken naar het vuurwerk.. Denk alleen wel dat dit mijn vroegste oud en nieuw ooit gaat worden ;)
pi_90645889
Aaah al die kleine beertjes, wat schattig!

Beterschap Anne! Hopelijk knap je snel op!

Hier een meisje die al 3keer in bad is geweest. Vanmorgen spuugde ze de hele voeding uit door haar neus, daarna allemaal scheetjes laten in de tummy en dan hard lachen. toen ze eenmaal op het aankleedkussen lag en was afgedroogd poepte ze de hele boel nogmaals onder. En net even bij de schoonouders op bezoek geweest en ik haal der uit de cosi en alles vies, de poep zo langs der benen afgelopen :9
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90646091
Haha lekker! 8)7
Ik heb wel eens dat het bijna tot in dr nek zit. De eerste keer dat me dat gebeurde zei mijn partner dat dat kwam doordat ik de luier vast niet goed had vastgemaakt. Uh jaa tuurlijk ;)
pi_90646207
Ohja dat zij manlief hier ook. Haha toen hij zelf eens had dat ze tot der nek onder zat piepte ie wel anders ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90646309
Bij Anne zat het eergisteren letterlijk in haar nek... ze is toen ook maar een extra keer in bad geweest... :')

Ik ga mijn mupke maar weer eens wakker maken om te proberen wat voeding erin te krijgen... zielig hoor, ze slaapt net zo lekker.
  donderdag 30 december 2010 @ 20:52:14 #65
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90646334
Kan je het niet slapend proberen Fannetje?
Ylana
pi_90646357
Dan drinkt ze echt geen druppel, dat heb ik vaker geprobeerd. Helaas... :{
  donderdag 30 december 2010 @ 20:53:11 #67
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90646380
Jammer :{
Ylana
pi_90647616
85 cc gedronken en die kwam niet meteen retour! *O*

En madam ligt alweer te slapen :)
pi_90648049
S. is vanaf vandaag kleine baby'tjes af. Dat wilde ik toch even komen melden :P

Verder beterschap voor alle zieke kleine kindjes. Dat is echt zo tergend zielig he!? Sterkte allemaal!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_90648224
Dat klinkt alsof het de goede kant opgaat Fannetje!
Ik ga madam ook maar eens uit bed halen voor een voeding. Daarna maar weer eens uitgebreid douchen, maskertje enz. Ik merk dat ik minder tijd aan mezelf en aan de relatie besteed sinds ze er is.
pi_90649159
Ahhh,Anne het virusje. Je hoort het echt overal. Ik probeer alle kinderen te vermijden deze maand :P
Gelukkig is ze niet uitgedroogd.

Een collega van me zat te vertellen dat hij de rompers openknipte als ze zo onder de poep zaten...en zijn vriendin zich mar afvragen waar al die rompers bleven,haha
pi_90649331
Da's zonde van die rompers... beetje uitspoelen, vlekkenspray erop en meteen in de was en je krijgt 'm weer goed schoon. Ik zou het mijn man niet in dank afnemen als hij de rompers zou verknippen... ;)
pi_90649609
Dag Djenneke en S, tot over een maandje!! :W ;)

Hier alles gelijk in de was, toch 2 witte rompers waar de vlekken nog op de rug staan.. En verknippen mag ie, dan krijg ik zijn bankpas om nieuwe rompers te kopen :+
pi_90649739
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef Orea het volgende:
Dag Djenneke en S, tot over een maandje!! :W ;)

Hier alles gelijk in de was, toch 2 witte rompers waar de vlekken nog op de rug staan.. En verknippen mag ie, dan krijg ik zijn bankpas om nieuwe rompers te kopen :+
:W

Rompers verknippen :D :N :D
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_90651125
haha nou het ging hem meer omdat d'r haartjes dan vies werden met uittrekken. Hij weet niks van poepvlekken joh,of het kan hem niks schelen,dat kan ook.

Hebben jullie ook van die leuke rompers? Ik vind het gewoon zonde dat bijna niemand ze ziet. Het staat zo schattig een bby in alleen een romper.
pi_90651129
Hahaha rompers verknippen :D ben blij dat mijn man daar nog niet op is gekomen. Nee, hij legt ze apart en vergeet ze dan. Lekkere vondst heb je dan :Y)

Fannetje, fijn dat die 85 er in zitten! Gelukkig is ze nog niet uitgedroogd en hopelijk is ze er snel over heen.

Dag, Djenneke en S. Tot over een dikke maand!

Orea, volgens mij heb jij niet echt een reden nodig om nieuwe rompers te kopen :P

Wij hebben gister kleertjes in maat 68 gekocht. We bleken vooral vestjes en shirtjes te hebben dus nog wat jurkjes en broeken gekocht. Ze had vandaag een jurk in maat 68 aan, ze wordt groot! Ineens zijn de pijpen van de broeken maat 62 te kort. Voor de rest is ze best onrustig 's avonds. Slaapt 's nachts op zich wel goed.

Troeta, daarom koop ik alleen nog maar lelijke rompers :P Nee, ik vind het ook wel jammer. Toen het nog warmer was deed ik wel eens alleen een broekje over de romper. Nu is dat te koud.
pi_90652212
Ik heb vrijwel alleen maar saaie effen witte rompers omdat toch niemand ze ziet. Af en toe kom ik in de verleiding om een mooie te kopen, maar dat vind ik achteraf altijd zonde.
pi_90653117
haha, ja die hoopjes poepkleren vind ik ook vaak,heerlijk.
Ik heb zelf nog geen rompers gekocht eigenlijk, behalve 1 met I love mama :P

Mt 68 al! Leuk hoor nieuwe kleertjes shoppen.
Ik heb ook heel veel vestjes gekregen, maar ik vind die rits altijd zo rot zitten bij het kinnetje,ook al zit er zo'n beschermstukje aan, hebben jullie daar ook last van? Vooral in de maxicosi is het erg.
En openritsen zit ook niet lekker met die harde stukken in z'n gezichtje.
Ging eergister dan ook op zoek naar gewone truien,maar die zijn nergens te vinden....
pi_90655105
Ja, ritsen vind ik ook vervelend. Lijkt mij niet lekker zitten. Ik koop zo veel mogelijk vestjes met knopen, dat zit een stuk beter. Vaak zijn dat gebreide vestjes en die zitten ook lekkerder heb ik het idee, dat rekt wel mee. Als je een vest met een rits hebt en je hebt hem dicht dan zit er meestal zo'n bobbel in, vind ik ook al vervelend :P
pi_90655415
Ja,die bobbel is ook stom, maar Mex probeert die steeds te pakken met zijn mond, dat is dan wel weer grappig om te zien.
Maar ja, stomme uitvinding ritsvestjes voor baby's!
  donderdag 30 december 2010 @ 23:31:28 #81
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90655841
Neve had vandaag een ritsafdruk in haar gezicht. Ze had bij lief in de Bondolino gezeten en was tegen de ritssluiting in slaap gevallen. :')
Haar eigen ritsen zijn heel verschillend. Paar pakjes waar het wel gaat, andere pakjes niet. Wat vooral raar zit zijn die jasjes met capuchon... Dat zit soms echt niet.

Vuurwerk. :(
Al een paar keer Neve zien schrikken ervan. Krijg echt de neiging de deur uit te stormen en die sukkels... :(
pi_90662409
Jullie gaan hard!

Beterschap voor alle snotterige, poeperige, zieke beebs :*
Wij zijn gister voor het eerst naar het cb geweest. Julian is al 56 cm en 4720 gram! Hij wordt zo snel groot.. :P En hij heeft geen kik gegeven, de cb arts vond hem helemaal geweldig, en ik glom van trotsheid O+ En hij heeft inderdaad spruw en vandaag medicijnen kunnen ophalen, dus hoop dat het snel over is, ziet er zo rottig uit.
Oh ja, volgens mij kreeg ik vandaag voor het eerst een echt lachje, dus geen stuip!

Dames, een fijne jaarwisseling, onze 1e met onze schatjes! Tot volgend jaar! ;)
Back in business.
pi_90664956
Dat was weer een nacht. Tjongejonge wat een nacht. M'n ogen doen gewoon zeer van de slaap. Ik ben voorbij moe.
pi_90665244
Aaii, sterkte ticoo! Ben je thuis vandaag? De mijne net maar wakker gemaakt om te drinken en ze slaapt nu alweer, denk dat ze vast voorslaapt zodat ze vanavond niks hoeft te missen.
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:18:49 #85
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90668702
Tico sterkte!
Beterschap voor alle zieke baby's.
Djenneke tot over een maand!

Fijne jaarwisseling iedereen!

Oh ja, we zijn sinds gisteravond weer thuis.
pi_90673361
Oei Tico, dat klinkt niet zo best...

Anne heeft gisterenavond echt alles ondergespuugd. Ik had haar een fles gegeven, tijdje rechtop gehouden en toen in bed gelegd. Toen ik wegliep hoorde ik kokhalsgeluiden en er kwam me toch een golf. En echt alles zat onder; Anne zelf, haar shirt, slaapzak, lakentje, dekentje, knuffel, hoeslaken, matrastopper, grond en mijn broek. Arm kind. We hebben dus alles verschoond, Anne even snel gewassen en toen weer in bed gelegd.

Vannacht heeft ze goed geslapen, maar toen ik haar om 7.00 wakker maakte had ze wel een droge luier (niet zo gek). Gelukkig heeft ze vandaag al wel wat gedronken, in totaal zitten we al op ruim 300 cc en er is nog niets uitgekomen. Ze heeft ook alweer twee keer geplast. Ik hoop dat het dus weer de goede kant opgaat.

Waar is Sonnetje eigenlijk gebleven? Die postte hier eerst zoveel! En van Silmarwen hebben we ook nog steeds niets gehoord sinds de ziekenhuisopname van Jasmin :{
pi_90674351
Oh Fannetje vervelend van de virus van Anne. Hopelijk is ze snel weer beter.

Ticootje sterkte, hopelijk kun je vandaag nog wat slaap pakken.

Djenneke tot over een dikke week :o

Shirley vervelend van de spruw :{

Ja Silmarwen.. hoe zal met met Jasmin gaan.. en Sonnetje komt hier normaal bijna elke dag :P misschien druk?

Heb ook van die leuke fleurige rompers, maar jammer dat je ze niet ziet :{
Heb ook een hekel aan jassen en vestjes met ritsen. Ze zitten zo vervelend aan het einde bij de kin, veel te strak, als ik de rits dan wat open doe dan zit Femke de hele tijd met haar tong aan de rits te likken :P

Fijne jaarwisseling iedereen :*
pi_90674793
Amy heeft een vestje en als ik dan het bovenste knoopje dicht wil doen dan krijgt ze echt zo'n vissenmond door dat de capuchon strak over haar wangen zit. Arm kind :D

Tico, heb je al wat bij kunnen slapen?
Mereltje, herkenbaar dat likken aan de rits.
Fannetje, al 300 cc binnengehouden dat gaat de goede kant op! Fijn!
Shirley, hopelijk is de spruw snel over! Vervelend is dat zeg.
Pessie, hoe was het bij je ouders? Leuk gehad?
Barba, Bientje is een slimme meid :D Alvast voorslapen haha. Zul je zien dat ze dan tot 5 uur wakker is of zo ;)

Hier in de buurt denkt iemand dat Oud en Nieuw 2 dagen geleden al is begonnen. Steekt al paar avonden heel mooi siervuurwerk af :D Prima, ik vind het wel mooi. Alleen die zoveelklapper is niet nodig :(
pi_90674818
Ja, ik ben ook erg benieuwd naar Jasmin.
Sonnetje komt vast wel weer terug.

Julians eerste lachje O+
Nog meer beterschap voor Anne en de rest wens ik een fijne jaarwisseling!

Mex zijn Nijntjekoffer staat al helemaal klaar, ben benieuwd....
pi_90674894
Son haar internet thuis doet het even niet ;)
pi_90676318
Mex, met z'n nijntjekoffer! Succes met logeren ;)

Anne, wat fijn dat je alweer wat meer drinkt! Dat ze maar snel opknapt!

Ach, son miste ik inderdaad ook ;) die post hier het meest samen met orea B-)

Shirley, succes met de spruw! Hopelijk zijn jullie er snel vanaf!

Mereltje, ik heb ook allemaal fleurige rompers en doe ze gewoon onder een jurkje aan of met een t-shirt erover! Staat super schattig!

Mijn meiske slaapt alweer :o om 13.00 uur ff de fles gegeven en ze ligt alweer 1.5 uur te tukken. Ze had wel een beetje verhoging 38.1en vuurrode wangen, voor de rest is ze gelukkig wel vrolijk!

Fijn uiteinde allemaal en een heel gezond 2011, dat onze ukkies maar groot mogen worden!
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:29:33 #92
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_90678916
Allemaal de beste wensen voor 2011.

Begrijp dat er veel kindjes ziek zijn. Hier al niet beter: spruw en heel erg snotterig en hoesten. Vanmorgen naar de huisarts geweest en een andere neusspray gekregen. Hij ligt nu heel onrustig te slapen.
pi_90680496
Neusspray en luuf gehaald. Ik moet echt slapen. En Miep ook want die wordt er ook niet gezelliger op.
pi_90680518
Oh en poep! Misschien had ze daar ook last van.
pi_90680732
Poep? Anne had vandaag al vier poepluiers, van donkergroen naar iets lichter groen via groen/geel naar gewoon geel zojuist... :')

Maar ze heeft wel heel aardig gedronken (vooralsnog zitten we op 460 cc) en niet gespuugd, dus volgens mij gaat het de goede kant op! *O*
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:53:57 #96
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90682390
Drukke dag vandaag: opgepast op de baby van mijn vriendun, die 7 masnden is leuk, maar ook ern heel circus en wat is zo'n baby groot dan zeg! :o

Meiden, heel veel plezier vanavond. Denk nog maar even terug aan vorig jaar en wat er het afgelopen jaar is gebeurd. En voor de bv dames: vergeet je kolfmelk niet! :P
pi_90684020
Ik drink gewoon 1 glaasje. Zoveel kwaad kan het niet als je er anderhalf uur tussenlaat.
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:42:36 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_90684546
Mrien, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon O+ *O*

Hier ook een berenpakje, zo te zien dezelfde als van Troeta, maar dan in het bruin... maatje 62, besteld toen we nog dachten dat het gewoon (weer) een 8-ponder zou worden :')
Enfin, hij verdrinkt er nog in, maar in de maxi cosi maakt dat weinig uit, hij kan het pakje voorlopig iig nog wel aan, ik gok zo ongeveer de rest van de winter :X

Woensdag even naar het weeguurtje van het CB geweest omdat onze eerste afspraak pas 11 januari is, en hij door de kraamhulp voor het laatst gewogen was, dat was dus toen hij een week oud was, dus ik vond dat hij met 4 weken wel eens gewogen mocht worden...

Geboorte: 3015 gram, 48 cm.
1w0d: 2980 gram.
4w1d: 3685 gram, 52 cm.
Hoewel het een stuk minder hard gaat dan met B. (geboorte: 4040 gram, 52 cm en met 4w6d: 5190 gram en 58 cm) zou ik volgens de dames op het CB uitstekende voeding hebben als hij op bv in 3 weken 700 gram gegroeid was.

Ik wens iedereen vast een goede jaarwisseling en een prachtig 2011 *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_90687517
Wat goed Leandra! Gaat het voor de rest ook goed? Al helemaal gewend om weer een kleintje te hebben?

Mex met zijn nijntjekoffertje, wat aandoenlijk! O+

Wij gaan op weg naar vrienden om Oud en Nieuw te vieren.

Alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal *O*
pi_90690268
Leandra, wat heerlijk! Slagroom! O+
Tico hoop dat je nog even hebt kunnen tukken? Leyla even aan M. gegeven?
Hik, groot is dat dan hè? Heb ik sowieso als ik toevallig een foto van Leia nu en van even terug zie.. Mijn hemel! Mijn baby!! ;( ;)
Anne gaat de goede kant op! Fijn!

Hier was het vanmiddag een beetje rommelen met muppetje, maar inmiddels slaapt ze heerlijk met het geknal :D ze was er net uit voor een voeding en toen stak mijn M. even een potje met wat siervuurwerk af.. Ze was het met open mond en grote ogen aan het bekijken...

Ze ligt er weer lekker in, maar ga haar wel iets voor 12-en wakker maken.. wil toch wel heel graag met zijn 3-en het nieuwe jaar in en dan krijgt ze gelijk nog een voeding (lekker gekolft, hoera voor prosecco :9 )

Fijne avond allemaal.. ik ben nooit zo van het gelukkig nieuwjaar vooraf, tijdens en achteraf zeggen :P , gun het iedereen uiteraard, maar het is morgen gewoon zaterdag (beetje nuchter :D)..

Wel vind ik het altijd een mooi moment voor overdenkingen en dames, wat een jaar hebben we achter de rug! We werden mama! Hoe bijzonder is dat.. Sommigen werden weer mama, de meesten voor het eerst. Bijzonder toch?We mogen die kleine donderstenen zien opgroeien en begeleiden naar volwassenschap (help! Ik ben zelf nog helemaal niet volwassen :D) Ik prijs me zo mega gelukkig daarmee! (en daarmee ben ik dan weer veel minder nuchter :D ik ben een apart persoon, geef het zelf maar toe..)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')