Herkenbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 11:23 schreef Orea het volgende:
Welkom Mrien en Jelle![]()
Hier vannacht 2 keer kind, aankleedkussenhoes, bed en al kunnen verschonenweer poep tot in den nek.. pfffff!
Daar ben ik ook nog benieuwd naar hoe dat straks gaat op de opvang.. Nu tankt ze zo 3 keer 150 cc weg in de tijd dat ik op werk ben.. En dat ga ik nooit kolven (2 x 150 haal ik wel.. dus wellicht dat ze maar 3 keer 100 geven en dan speentje..) vraag me af hoe het straks zal gaan...quote:Op woensdag 29 december 2010 12:59 schreef Ticootje het volgende:
Leyla drinkt op het kdv rond half 11 130cc (als we geluk hebben) en dan kan ze rustig pas om 16 uur pas echt wat willen en zelfs dan krijgen ze er geen hele fles in. Ik ben om half 6 dan thuis en dan valt ze mij aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier Merel
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ze gaat dinsdag en woensdag wennen, de week erop ga ik werken.. Ik blijf er niet bij en ook zij mogen gewoon het flesje geven. Geen enkel probleem, madammeke drinkt welquote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef Mereltje het volgende:
Mrien welkom met Jelle![]()
Orea ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt hoor de kdv en of het allemaal goed gaat. Ben je al langsgeweest met haar? hun het flesje geven terwijl je er bij bent? komt vast helemaal goed
euh jaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Hik het volgende:
Hahaha Orea, sorry, daar moest ik om lachen. Zat je er al in?
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef Orea het volgende:
Dag Djenneke en S, tot over een maandje!!![]()
Hier alles gelijk in de was, toch 2 witte rompers waar de vlekken nog op de rug staan.. En verknippen mag ie, dan krijg ik zijn bankpas om nieuwe rompers te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |