abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 december 2010 @ 14:50:19 #26
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90583216
Ylana ligt in bed, ze wilde niet gebakerd worden, ze werd heul heul boos. Nou prima, dan ga je niet gebakerd lekker slapen, probeer maar. Nu is ze furieus :') Echt, ver beyond boos is dit :') :X
Nu maar hopen dat ze in slaap kan komen.

2 liter is lekker Orea :Y
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90583233
Mrien welkom met Jelle :W

Orea ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt hoor de kdv en of het allemaal goed gaat. Ben je al langsgeweest met haar? hun het flesje geven terwijl je er bij bent? komt vast helemaal goed :)
pi_90583618
Agosie Ylana :o :D

Vanavond ga ik lekker een vrouwenfilm kijken 'Motherhood' (komedie over de vreugde en stress die het moederschap met zich meebrengt) we hebben een nieuwe tv en dus gratis allemaal filmkanalen *O* vriend is gamen met vrienden (nerd :') )
  woensdag 29 december 2010 @ 15:14:08 #29
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90584376
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)

Veel plezier Merel :Y
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90585208
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef Mereltje het volgende:
Mrien welkom met Jelle :W

Orea ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt hoor de kdv en of het allemaal goed gaat. Ben je al langsgeweest met haar? hun het flesje geven terwijl je er bij bent? komt vast helemaal goed :)
Ze gaat dinsdag en woensdag wennen, de week erop ga ik werken.. Ik blijf er niet bij en ook zij mogen gewoon het flesje geven. Geen enkel probleem, madammeke drinkt wel ;) punt is meer dat het een veelvraat is :P en thuis kan ze onbeperkt aan de borst natuurlijk!

Maar het zal wel loslopen..

Veel plezier vanaaf met je film!
En Saffier, niet jeej dan maar ;)
  woensdag 29 december 2010 @ 16:37:06 #31
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90588274
Ik pas ook nog niet (al) mijn oude ondergoed, maar heb een paar dingen bij de hema gekocht van de week en verder vind ik het mooi geweest nu. Ik ga zo meteen voor het eerst weer naar de sportschool. Lekker bodybalance (denk alleen dat ik in een coma zak als ze een relaxation gaan doen :') ). Nieuwe sportschool, nieuwe onderbroeken... yeah! :P
Ging trouwens net even mijn sportbh aanpassen. Dat was wel vrij hilarisch... ik leek wel een soort rollade. :')

Fijn, filmpjes kijken!

Wat hebben jullie veel in de vriezer zeg! :o
Ik ben daar nooit echt heel erg aan begonnen... vind het zo'n gedoe met opwarmen... (geen flessewarmer). Ben wel even een voorraadje aan het opbouwen voor vrijdag. :9

Neve ligt weer te slapen. Om 15 uur dronk ze 70cc. Nog steeds niet echt veel. :{
Om 19 uur krijgt ze weer de borst. Hopelijk gaat dat ok. Ze is nu ook een beetje schor van het huilen. Klinkt echt heel zielig. Al met al is ze niet helemaal in haar goede doen.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_90591671
haha ik lig in een deuk,Hik
Als een vriendin van mij terug is van vakantiegaan we weer zwemmen en aquarobicen, denk dat ik mijn zwangerschapsbadpak nog wel pas.
En we gaan 1x in de week naar zelfverdedigingscursus, daar moet ik ff een nieuw trainingspak voor kopen. En verder moet ik vanaf 1 januari maar weer aan de lijn gaan doen.
Ik had anderhalf jaar terug maatje 36 na jarenlang werk en nu maat 42 en het gekke is dat ik tijdens de zwangerschap maar 12 kilo ben aangekomen, het is meer mijn lijf wat uit vorm is en een blubberbuikje zonder buikspieren.
Achja, gelukkig heb ik al een vriend en een kind:P Succes met sporten straks!

Leia naar het KDV! Ahja, ik denk dat zij al die kindjes wel leuk vind daar eigenlijk,het is zo'n vrolijke dame.

Ik ben vandaag ook naar mijn werk geweest en krijg mijn oude baantje terug (Beetje verkeerde post tellen, aangetekenden in de computer zetten en meer van dat soort klusjes), dus we kunnen nu een planning gaan maken waar Mex heen moet en wanneer.
Mijn moeder wilde in principe geen vaste oppasdag,dus ik vroeg of hij 1x in de 4 weken kon blijven logeren, zegt ze, zo weinig! Dus nu is het 1x in de 2 weken logeren van vrijdag tot zaterdag als mijn vriend op zaterdag werkt. ik werk elke zaterdag.
Nu moeten we nog voor 2 daagjes doordeweeks een paar uurtjes en dan gaat hij waarschijnlijk naar mijn schoonouders. Moeten we nog vragen hoor,maar is denk ik geen probleem.
Voelt wel een beetje alsof het echte leven nu gaat beginnen hoor!
pi_90592299
Troeta, ik snap helemaal wat je bedoeld met dat het voelt alsof het echte leven nu gaat beginnen. Fijn dat je alles goed kan regelen! Dat scheelt een boel stress voor als je weer aan het werk gaat.
Ik ga 1 feb. beginnen met een nieuwe baan, dus ook bij mij gaat het echte leven weer beginnen. Spannend.

Orea, zo te horen komt dat best goed met het kdv! Ze zal best moeten wennen, maar de andere kinderen zal ze vast leuk vinden. komt ze op een verticale groep of een horizontale? heeft ze wel genoeg gehad na de 100 cc? Amy drinkt tegenwoordig zo 200cc weg en dan na 4 uur weer. Dan zit er zeker korter tussen bij Leia? Kun je ook bellen naar de groep als je even wil weten hoe het gaat?

Saffier, heeft Ylana nog lekker geslapen?
Hik, heeft Neve nog goed gedronken?

Gister lieten we Amy teletubbies luisteren, J. had het opgezet en Amy zat bij mij op schoot. Dus het liedje:
"TinkyWinky, Dipsy, Lala
Amy: "lala"
liedje: Po
....
:o Toeval? Neeee, gewoon een geniale baby :Y :D
pi_90592344
Ah Hik, arme Neve. Anne is ook niet helemaal in goede doen. Ze drinkt normaal gesproken heel makkelijk haar flesjes leeg, maar vandaag laat ze telkens 50 cc staan en we doen echt een half uur over de rest. En dat terwijl we gisteren hadden besloten die laatste fles te laten vallen. Dat hadden we trouwens ook gedaan, laatste fles om 19.45 en vanmorgen moest ik haar om 7.30 wakker maken. Ze slaapt ook heel veel vandaag en heeft al drie dagen enorm veel poepluiers, maar minder plas.

Ik moet ook op 10 januari weer beginnen. Wel een gek idee hoor, ik ben door de zomervakantie die voor mijn verlof viel in totaal 24 weken vrij geweest en straks heb ik opeens wel een klas met 24 kinderen voor mijn neus... zal wel weer wennen zijn!
pi_90596619
Jelle, wat een mooi menneke ben je! Ik zag net de foto's in z&g. Ik krijg er de rammels van :@
ik heb jullie trouwens erbij gezet in de OP!

Succes, hik met sporten! En ik kan me levendig voorstellen hoe je eruit ziet ;)

Wat hebben jullie een goede voorraad in de vriezer dames!

Er moeten een hoop dames weer bijna beginnen met werken! Ik vindt het ook spannend maar heb er wel zinan :Y) wel fijn dat jullie de opvang allemaal al hebben geregeld!

Amy :o intelligente baby

Hier gaat het iets beter met de borstontsteking, heb nog geen abkuurtje gevraagd, kijk morgen nog ff aan. Heb om 16.00 uur nog een keer gekolfd en toen kwam er maar 80cc voormelk uit. Bientje wil ook niet meer aan de borst drinken ;( Madammeke bliefde het ook niet uit de fles. Gelukkig drinkt ze de 5 flessen van 150/5 wel gewoon op.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90596779
Heerlijk met je dochter in bad, die een paar keer nnnnhhhggggg - kreun doet, mega tsunami aan lucht en gelijk het bad vol poept :X :')

Sola wat knap van Amy :D Leia komt op een horizontale groep met kindjes tot ongeveer 1.5 :) 3 x 100 cc zou ze moeten kunnen redden, de rest haalt ze bij mij in later. Bv is van andere samenstelling hè, ze komt overdag gemiddeld om de 3 uur, 's nachts tussen de 3 en 5 uur zoiets :) maar ik neem wel aan dat ze bij mij meer dan 100 cc per keer drinkt! (dat móet wel gezien haar piesluiers :X)
  woensdag 29 december 2010 @ 21:26:19 #37
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90601139
Hahaha Orea, sorry, daar moest ik om lachen. Zat je er al in? :D

Sporten ging aardig. Het is wel raar hoor, je hebt toch ineens een ander lijf. Buikspieren, wat zijn dat?!

Neve heeft vrij goed gedronken, maar had wel een droge luier. :{ Ik baal er echt van. Als het morgen nog zo is ga ik toch even advies vragen bij het cb. Het zit me echt niet lekker.

Ik begin ook de 10e Fannetje. Heel dubbel hoor! Ik ga met een nieuwe baan beginnen, heb een lang gehoopte promotie gekregen, dus daar heb ik heel veel zin in. Maar Neve naar het kdv lijkt me heel naar. Ik zit in dat opzicht nog niet zo te wachten op het echte leven... Ze is nog zo klein! Kans is groot dat ik in februari al voor werk op reis moet. Daar moet ik nog helemaal niet aan denken nu!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:40:38 #38
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90605008
Welkom aan de nieuwkomers!

tvp-tje...
pi_90607250
Wat schrijven jullie veel!! Anyway, Leyla is al een paar dagen goed verkouden. Vannacht ook koorts en huilen niet willen drinken want de neus zat vol. Steeds rechtop houden enz. Vandaag heb ik haar maar wat meer flessen gegeven dan anders, dus 3 flessen en in totaal 350cc gedronken. Dat is toch de helft van een dag totaal en een fles kan ik rechtop geven. M'n meisje knapt al wel weer op, ik hoop echt op een betere nacht.
Ik heb ook een mega voorraad in de vriezer, maar bevroren melk smaakt anders, ik weet niet of ze dat pikt. Ik geef rond de 390 cc mee naar het kdv, dat is 3x 130. Meestal drinkt ze dat niet op, maar langzaam aan drinkt ze steeds meer en beter. Vorige week was het al 260cc. De rest hou ik dus over. Er wordt ook best veel weggegooid, ik heb geen stuwing in het weekend, dus Leyla drinkt uit de borst echt meer dan uit een fles.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90607321
Hik, toen Leyla niet uit de fles wilde drinken hielp het hier door de fles lopend te geven. Beetje wiegen dus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90608816
Knap Sola,haha
Gister lag Mex in zijn blootje op de commode,dus ik deed Oehhhhhhhhhhh blote baby,oehhhhhh. En dat 100x,jullie kennen het wel:)
Toen deed hij ook een soort oehhhhh en ik vroeg me ook af of dat toeval was,maar in zijn schommel heeft hij nog een uur lang ge-oehd, dus het kan best wel denk ik.
Vandaag heb ik het niet meer gehoord, ga het morgen weer een paar keer zeggen tegen hem.

Ohoh,Leia,beetje je mamma onderpoepen _O-

Spannend dat jullie aan nieuwe banen beginnen, dat is helemaal een ander leven!

Heb alvast Mex zijn Nijntje-koffer ingepakt voor het logeren,moest toen al huilen :D
pi_90618225
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Hik het volgende:
Hahaha Orea, sorry, daar moest ik om lachen. Zat je er al in? :D

euh ja :D en net toen we dachten dat ze klaar was nóg een lading. Toen ben ik het bad opnieuw gaan vullen en zijn we opnieuw in bad geweest! Goddank is het nog mega dunne, waterig ;) dus het was zo weg!
pi_90620448
Mijn kleine ventje is ondertussen al weer een maand!
hij is zo lief en makkelijk tot nu toe O+
hij had moeite met in slaap komen op zijn rug, de oplossing was een speentje.
Dus als ik zijn speentje in plug en zijn zeepaardje aan doe dan is die zo weg O+ O+

Zo ligt hij naast me :D
pi_90620990
wat lief pvoesss,

Ilse heeft het zeepaardje ook. Inderdaad ideaal om bij in slaap te vallen.
*poef* nu is het weg
  donderdag 30 december 2010 @ 12:58:51 #45
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90624086
Wat lief!

De I love mama-speen heeft ook heel Nederland hè? :D
pi_90628371
Ja, dat krijg je als je dat ding in de blije doos doet... :')

Wij gaan zometeen even met Anne naar de huisarts. Ze drinkt slecht, heeft veel minder plasluiers, maar juist veel poepluiers (en dan van die dikke, groene drek), is suffig en slaapt zo'n beetje de hele dag. Tijdens het drinken valt ze ook in slaap en ze huilt ook tijdens het drinken. Het zat me gewoon niet helemaal lekker, dus de HA gebeld en we mochten vandaag nog komen.
  donderdag 30 december 2010 @ 15:10:04 #47
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90630109
Wat fijn dat je gelijk terecht kunt Fannetje! Hopelijk gaat het snel beter met Anne.

Ik kan het even niet laten...

Beertje... :)

Ik heb de indruk dat het iets beter gaat vandaag. Ze is minder schor en heeft vanmorgen 80cc fv gedronken en een flinke plasluier. Op dit moment drinkt ze zo te horen niet heel veel, maar ze heeft volgens mij voldoende binnen gekregen (ik blijf nog steeds een beetje onzeker over de stabiliteit van mijn bv).
pi_90636693
Fannetje hoe is het bij de huisarts gegaan? hopelijk valt het mee.

Ach wat een schattig berenpak O+

Wij blijven maar lekker binnen met dit weer. Femke heeft een dikke loopneus.
pi_90636953
Succes Fannetje!
Fijn dat het iets beter gaat Hik, hopelijk gaat het snel heel veel beter!

Vandaag lag Amy in de kinderwagenbak met een gebreid jurkje aan met capuchon. Komt ineens mijn man naar mij toe met de kinderwagen, dat ik moet kijken. Heeft Amy de capuchon over haar gezicht getrokken, in haar mond :') :D je zag alleen nog onderlip en kinnetje, zag er niet uit. Toen we hadden gekeken en gelachen hebben we haar snel bevrijd natuurlijk O-) Als ze gaat slapen in haar bedje doen we mooi dat ding uit, vind het toch wel een beetje eng als ik er niet bij ben.
pi_90637552
Een berenpak hoort erbij!

Beterschap met jullie schatjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')