Hahaha nou terecht hoor, dat je gebeld hebt! Hoe ging het met Neve? Heeft ze het naar haar zin? Naakt door het huis rennenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef Hik het volgende:
Neve zat vanmorgen in de drager de hele tijd aan mijn jas te likken! Is dat ook orale fase?!
Nou, herkenbaar hoor Orea... Ik ben ook voor het eerst in maanden alleen thuis. Raar hoor. Vroeger vond ik dat heerlijk en nu... Tja. Wat zal ik eens gaan doen? (in mijn oude studentenhuis, waar ik met 18 man woonde en waar je dus nooit alleen was, zeiden we altijd dat ALS je ooit alleen thuis zou zijn, dat je dan naakt door het huis moest gaan rennen....)
Ik heb net het moment van thuiskomen een poosje uitgesteld en ben kroketten gaan eten bij de Bijenkorf. En ik heb het kdv gebeld. Ja, ik ben de eerste... So sue me!
Haar? Waar?! Het meeste is uitgevallen het was eerst inderdaad donkerbruin. Nu heeft hij bovenop wel weer een halve centimeter superblond haar. En dat icm zijn blauwe ogen denk ik dat ik kan verwachten dat ie over een jaar een exacte kopie van zn vader is op die leeftijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
bekende muts en sokken pessie
leuke foto's! wat is nathans haar licht, dat was toch donkerder?
Ik wel in ieder geval!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef Solagratia het volgende:
Dus jij hebt liever een plaatje van frikadellen?
Voor koorts hoef je geen paracetamol te geven.. als ze er goed naar van is mag het wel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef Solagratia het volgende:
He bah, kdv belde net dat Amy koorts heeft 38,5. Ik kan haar alleen niet ophalen want ik heb zelf ook koorts. Gek genoeg zijn we steeds tegelijk ziek. Gelukkig gaat J. over 10 minuutjes van zijn werk weg en dan haalt hij haar op. Ben blij dat het niet vanochtend al was.
Hoe zit het met paracetamol en koorts (ik schreef kerst) Wel geven of juist niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |