abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90838909
Blij om te lezen dat het happen normaal is... ;) En geef Leia inderdaad maar geen echt huisdier... :o

Hik, geeft toch niets dat je gebeld hebt? Ging het goed? En hoe smaakten de kroketten? Nu heb ik ook zin in kroketten,dat heb ik altijd als iemand het daar over heeft :')

Wat een leuke foto's van Nathan! Wat zit hij al goed in de kinderstoel! Wij hebben nog niet eens een kinderstoel, binnenkort maar eens kopen ;)
pi_90839104
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef Hik het volgende:
Neve zat vanmorgen in de drager de hele tijd aan mijn jas te likken! Is dat ook orale fase?! :P

Nou, herkenbaar hoor Orea... Ik ben ook voor het eerst in maanden alleen thuis. Raar hoor. Vroeger vond ik dat heerlijk en nu... Tja. Wat zal ik eens gaan doen? (in mijn oude studentenhuis, waar ik met 18 man woonde en waar je dus nooit alleen was, zeiden we altijd dat ALS je ooit alleen thuis zou zijn, dat je dan naakt door het huis moest gaan rennen.... :+ )

Ik heb net het moment van thuiskomen een poosje uitgesteld en ben kroketten gaan eten bij de Bijenkorf. En ik heb het kdv gebeld. Ja, ik ben de eerste... So sue me! ;)
Hahaha nou terecht hoor, dat je gebeld hebt! Hoe ging het met Neve? Heeft ze het naar haar zin? Naakt door het huis rennen :D euhm, dat doe ik maar niet (koud ook :P) en sssst over die kroketten! Ik ben sinds gisteren aan de 'lijn' (lees: stoppen met alles eetbaars wat ik tegenkom in mijn mond proppen.. en daar vallen kroketten ook onder!)

Nathan wordt groot!
pi_90839143
En nu heb ik dus echt zin in kroketten :(
pi_90839295
bekende muts en sokken pessie ;)
leuke foto's! wat is nathans haar licht, dat was toch donkerder?

zo floris is weer s in bad geweest :') was m banaan aan t geven toen hij ging poepen..dus verschoond zat er helemaal naast..dus hadm alleen zn luier aangedaan en verder met eten gegaan. toen was ie ook smerig, dus in bad gedaan. en nu ligt ie in bed :)

fannetje, wij hebben ook nog geen kinderstoel :) t weeken d maar even naar zo'n babyzaak :)
pi_90839298
Ja, ik ook... en ik begin pas volgende week met lijnen ;)
pi_90839377
Ik wilde nu al beginnen, dan ben ik een beetje gewend aan het minder eten als ik volgende week weer ga werken ;)
pi_90839428
Ik vond dat juist wel een mooie combinatie, als ik aan het werk ben heb ik toch geen tijd om aan eten te denken ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:14:04 #258
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90839753
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
bekende muts en sokken pessie ;)
leuke foto's! wat is nathans haar licht, dat was toch donkerder?
Haar? Waar?! Het meeste is uitgevallen het was eerst inderdaad donkerbruin. Nu heeft hij bovenop wel weer een halve centimeter superblond haar. En dat icm zijn blauwe ogen denk ik dat ik kan verwachten dat ie over een jaar een exacte kopie van zn vader is op die leeftijd.

Leuke muts he , heb er ook de handschoenen van :P .

Nathan wordt heus niet groot! Oef, mn eierstokken beginnen te rammelen. Maar ik wil in 2011 helemaal geen baby! Deze slaapt nog niet eens door.
Jullie hebben stiekem wel gelijk hoor. Het gaat zo ontzettend snel! Vooral 330 gram aankomen in 12 dagen maakt dat alles nog een standje harder gaat.

En wat betreft lijnen. Ik ben ook aan een offensief minder snoepen begonnen. Ik eet nu poffert tussendoor, heeeeeerlijk en niet vet ofzo (behalve een klein laagje boter dan, maar ja, ik geef borstvoeding he :P ).
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:16:26 #259
259886 pessie
pi_90839868
Oh ja, wij hebben de kinderstoel nu een week of in huis, kwam em al tegen op marktplaats. Ik vind het wel handig want Nathan vind het erg gezellig om aanwezig te zijn tijdens het eten. Hij blijft nu een minuut of 10 goed zitten, daarna gaat hij weer op schoot.
pi_90839893
Zei iemand kroketten?
pi_90839948
pi_90840078
Amy likt ook aan alles wat ze tegenkomt. Laatst maakte mijn man haar fles en zij zat te jammeren op schoot ("fles, fles, I want!") en toen deed ik zeg maar de zijkant van mijn wijsvinger zo gebogen in haar mond en toen ging ze daar op kauwen. Ach ze is zo leuk, maar ik ben blij dat ze groter wordt en een tweede iniminie hoef ik voorlopig niet.
pi_90840092
Als ik Amy was zou ik aan het beeldscherm likken
pi_90840199
haha pessie :P maar had k.t toch goed met t haar :)

ik heb muts, sjaal en handschoenenervan ;)
al heeft ie ze nog nooit aangehad. zn jas is maat 74, zn 68jas was een beetje onhandig om aan te doen en die mouwen zijn nog te lang :) werkt ook haha
pi_90840296
oh en floris kauwt/sabbelt ook overal op. wel komisch,laatst zat ie op schoot, ik zat in kleermakerszit en toen was ie op mn broek bezig :') vond k alleen niet zo'n goed plan
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:26:42 #266
259886 pessie
pi_90840317
Oh ja de sjaal heb ik ook (staat op de foto). De jas in maat 68 die ik heb heb ik via mp gekocht. Mexx dus ik dacht dat het klein zou vallen. Niet dus :') . Maar de jas heb ik ook meer voor wanneer hij straks in de wandelwagen gaat in de voetenzak.
pi_90840607
Sout op met die kroketten!!!

Mijn baby ging om 13:45 naar bed en heb haar er net maar uitgehaald :D ze ligt nu te drinken maar haar ogen vallen alweer dicht :D slaapkop :P
pi_90840742
He bah, kdv belde net dat Amy koorts heeft 38,5. Ik kan haar alleen niet ophalen want ik heb zelf ook koorts. Gek genoeg zijn we steeds tegelijk ziek. Gelukkig gaat J. over 10 minuutjes van zijn werk weg en dan haalt hij haar op. Ben blij dat het niet vanochtend al was.

Hoe zit het met paracetamol en koorts (ik schreef kerst :') ) Wel geven of juist niet?
pi_90840830
mijn baby is wakker...was eigenlijk ook te mooi om waar te zijn, 2uur slapen om deze tijd...kleine 3kwartier dus...
pi_90840882
oh en k ben immuun voor kroketten. das een van de weinige dingen waar ik niet zo dol op ben ;) ik eet ze wel, maar andere dingen vind k lekkerder
pi_90840918
Dus jij hebt liever een plaatje van frikadellen?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:42:26 #272
259886 pessie
pi_90840970
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef Solagratia het volgende:
Dus jij hebt liever een plaatje van frikadellen?
Ik wel in ieder geval!
pi_90841074
ja die zijn lekkerder ;)
pi_90841082
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef Solagratia het volgende:
He bah, kdv belde net dat Amy koorts heeft 38,5. Ik kan haar alleen niet ophalen want ik heb zelf ook koorts. Gek genoeg zijn we steeds tegelijk ziek. Gelukkig gaat J. over 10 minuutjes van zijn werk weg en dan haalt hij haar op. Ben blij dat het niet vanochtend al was.

Hoe zit het met paracetamol en koorts (ik schreef kerst :') ) Wel geven of juist niet?
Voor koorts hoef je geen paracetamol te geven.. als ze er goed naar van is mag het wel!
pi_90841183
U vraagt, wij draaien:

Sola, vervelend dat Amy ziek is! Paracetamol mag wel met koorts, maar alleen als ze er last van heeft.

Anne is de afgelopen twee dagen bezig met een "ik slaap niet overdag" offensief. Ze heeft vandaag alles bij elkaar 2 uurtjes geslapen. Dat is alweer meer dan gisteren, maar voor haar doen echt bijzonder weinig. Gelukkig is ze niet zo chagrijnig als gisteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')