abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90830220
Ja en die 7 kilo was begin december hè :D maargoed, daarvoor was ze ook 'maar' 250 gram in 1 maand aangekomen.. gelukkig gaat het nu iets rustiger dan de 800 gram in 2 weken van het begin :P

Ik heb net even therapeutisch geshopt, natuurlijk weer voor mijn baby O+

pi_90830570
Leuk shirtje orea!

Nathan, die franse lucht heeft je goed gedaan ;)

Kledingmaten in kinderkleding klopt echt voor geen meter.. Hier vandaag een broekje mt 56 en een romper en shirtje mt 68 :o
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90830688
Dames, ik ga mijn meisje ophalen O+ O+
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:00:05 #229
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90830714
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:59 schreef Orea het volgende:
Dames, ik ga mijn meisje ophalen O+ O+
O+ O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90830803
floris had laatst ook een trui 74aan van noppies en een broekje 62 (dat doe k dan ook expres, gewoon omdat dat kan). verder zit ie precies in 68.
denk dat ie richting de 8kg gaat trouwens. begin december was ie 7200 gram. volgende week weet k meer :)
pi_90831223
Nog 5 dagen dan is Amy 5 maanden. Ze zit met shirtjes en jurkjes vaak al in maat 68, broeken zijn nog te groot. Alleen zijn bij maat 62 de pijpen te kort en dan heeft ze van die blote koude beentjes.

Leggen jullie vaak je baby op zijn/haar buik? Ik moest dat 3 keer per dag doen van het CB maar Amy gaat er dan zo van spugen en daarna met haar hoofd erin liggen. Voor de rest staat ze ook heel stevig, net als Leia en zitten kan ze ook goed. Gister zat ik op de grond en zat ze tussen mijn benen en dan hoef ik haar niet eens meer echt vast te houden, alleen opletten dat ze niet voorover kukelt :P Maar ik hoef trouwens niet te proberen om haar zo op de grond te laten zitten hoor, dan zakt ze zo als een plumpudding in elkaar.

Vanochtend hebben we een heel snotterig en hoesterig meisje afgeleverd op het kdv. Ze voelde niet warm aan, dus ik hoop ook niet gebeld te worden vandaag dat ze koorts heeft of zo.

Sonnetje, je baby is alweer bijna een grote baby! Een hele vent. Ik moet steeds denken aan die foto's dat hij zit en dan zo voorover zakt :D

Orea, hoe ging het op het kdv? Je hebt lekker geshopt zag ik, altijd een goede tijdsbesteding. ;)

Barba wat een bizarre kledingmaten ja! Toevallig hemaspul die maat 56? ;)

Voor de rest lees ik allemaal goedgegroeide baby's! Ik ben benieuwd hoe zwaar Amy is. Wij moeten met 5,5 maand weer.
pi_90832197
Ze wilden haar houden O+ :D ze lag alweer lekker te tukken toen ik aankwam.. en zat ik daar te vertellen dat ze maar 1 keer per week poept... nou precies in de tijd dat ze er was dus _O- :')

Maar ze deed het dus super! Mijn moppie *; morgen een hele dag...
pi_90832389
Nee, niet van de hema. Het broekje was van noppies en de romper en het shirtje zijn van lief. Over het algemeen zit ze gewoon netjes in 62 ook in de dingen van de hema.

Ik leg ze eigenlijk na elke verschoning even op der buik omdat ze een afplatting heeft en de fysio dit ons aanraad. Ze spuugt dan heel af en toe een klein beetje terug.

Hopelijk wordt Amy niet ziek en kan je straks weer een vrolijk meisje mee naar huis nemen!

Wij moeten donderdag ff gaan wegen, ben benieuwd nu we over zijn op flesvoeding!

Ahh Leia is weer thuis! En ze heeft meteen ff een statement gemaakt daar ^O^

Zo, ik ga ook even shoppen met dochterlief! Lekker met de kinderwagen want ik heb me toch spierpijn gisteren voor de eerste keer in lange tijd weer wezen hardlopen
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90832390
Kijk dat scheelt jou weer een poepluier :7 Was het zo'n leuke, tot achter in haar nek? Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn ;)
Fijn dat het zo goed ging! Weet je al wat je morgen allemaal gaat doen als ze naar het kdv is?
pi_90832448
Wat fijn dat Leia het zo goed gedaan heeft! O+

Sonnetje, Floris alweer bijna een half jaar, het gaat snel ja! :o

Rixtje, leuk dat je wat meer wil gaan meeposten, want onze mupkes zijn ongeveer even oud en er is hier bijna niemand van ongeveer dezelfde leeftijd als Anne :)

Sola, ik leg Anne altijd na het verschonen op haar buik en ook nog 1 a 2 keer per dag in de box. Maar ze vindt het nog steeds niet erg leuk en vlak na een voeding is het in ieder geval geen goed idee. Als haar arm nog onder haar lijfje ligt kan ze trouwens ook weer terugrollen ontdekte ik vandaag... Anne kan ook al best goed zitten vind ik, maar staan wil ze helemaal niet.

Ohja en kinderkledingmaten slaan vaak nergens op inderdaad. Anne heeft een broekje in maat 50 dat nog past, terwijl ze sommige shirtjes al in 68 draagt...
pi_90832521
Ohja, en Lief! valt qua shirtjes gewoon heel klein. Maat 62 past hier al niet meer, terwijl Hema spul in 62 nog gewoon goed zit.
pi_90833161
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:56 schreef Solagratia het volgende:
Kijk dat scheelt jou weer een poepluier :7 Was het zo'n leuke, tot achter in haar nek? Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn ;)
Fijn dat het zo goed ging! Weet je al wat je morgen allemaal gaat doen als ze naar het kdv is?
Ze zeiden dat ie tot op haar rug was :Y)

Morgen moet ik nog wat dingen kopen en dan ga ik eindelijk aan de Mei Tai beginnen ;) zin in!
pi_90833855
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:17 schreef Orea het volgende:

[..]

Ze zeiden dat ie tot op haar rug was :Y)

Morgen moet ik nog wat dingen kopen en dan ga ik eindelijk aan de Mei Tai beginnen ;) zin in!
Ik kreeg gister ook een mooie romper terug in een zakje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90834396
mijn opvang wast rompers als ze vies zijn :P

oh en ik wil meer winkels in mijn dorp :P
tegen de tijd dat nummer 2 er is zal t winkel centrum wel klaar zijn ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:02:51 #240
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90834910
Ik krijg de vieze kleding van Tobias niet mee naar huis, die wast mijn moeder dan even erbij, maar rompers wel, ik heb er nl niet zoveel :D

Ik heb net maar chamodent voor Ylana gekocht. Overal op kauwen, kwijlen, kapotte billen (heeft ze anders nooit) en nu 2 avonden ontroostbaar gillen/krijsen.... Ik gok op een tandje, kan best ook wat anders zijn natuurlijk, maar hier gokken we maar ff op.
Ylana
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:09:05 #241
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90835106
Saffier ik heb ook al dentinox in huis. Weet alleen niet waar ik het moet smeren omdat er nergens bulten zijn.

En de franse lucht heeft Nathan inderdaad goed gedaan :Y . En dat icm 2 keer per dag naar buiten de sneeuw in. Heb hele mooie foto's zal straks wel even spammen.
pi_90835409
Wij leggen Lotte overdag ook af en toe even op haar buik alleen op een gegeven moment wordt ze moe en gaat ze even lekker liggen krijsen :D

Fijn Orea dat je meisje het zo naar haar zin het op het KDV toch weer een hele geruststelling!

Hier qua maten ook heel verschillend maar toch beginnen veel dingen in maat 62 haar toch al te klein te worden en dan vooral in de lengte. Ze zit nu gewoon in een mix van 62/68.

Fannetje inderdaad erg leuk dat onze meiden ongeveer even oud zijn niet dat vergelijken moet maar je herkent toch meer dingen van ja dat kan die van mij ook 8-)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:19:33 #243
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90835521
Pessie, de eerste tandjes zijn de 2 ondertandjes. 99 van de 100 keer dan ;) Daarna de 2 boventandjes en daarna ben ik het ff kwijt :') I
Ylana
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:27:24 #244
259886 pessie
pi_90835801
Trouwens waar moeten die bulten zitten? Ik dacht bovenop het tandvlees? Nathan heeft aan de voorkant wel 2 bultjes...
pi_90835924
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
mijn opvang wast rompers als ze vies zijn :P

oh en ik wil meer winkels in mijn dorp :P
tegen de tijd dat nummer 2 er is zal t winkel centrum wel klaar zijn ;)
Das goud, ik zou mn kind 3 overhemden aan doen van M. op een poepdag, als ik ze dan gewassen en gestreken terugkrijg ;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90835942
Klinkt als een geslaagde eerste dag Orea! En ik vind het knap dat je niet gehuild hebt!

Wat een goed idee om na het verschonen even op de buik te leggen op de commode. Waarom kom ik daar zelf nou niet op. Ik heb er ook een spiegeltje hangen, dus dat zou best wel eens kunnen werken.
Op bed en in de box kan Mex het namelijk niet, hij wrijft zowat z'n neusje open dan en nu die verkouden is zitten er overal pulken,hihi
Zo half op het voedingskussen kan hij het wel heel goed.
Morgen eerste dagje werken en we krijgen een nieuwe keuken morgen, dus andere oma gaat nu oppassen.
pi_90836421
Dat op de buik op het aankleedkussen leggen was een tip van de cursusleidster van de babymassage, en sindsdien tilt Anne haar hoofd veel beter op.

Ze is vandaag echt overal naar aan het happen (?), vanmorgen naar mijn kussen toen ze bij mij in bed lag en nu naar het boxkleed. En omdat het niet lukt die dingen in haar mond te krijgen is ze nu op haar vuist aan het sabbelen en kauwen, je hoort echt van die smakgeluiden :')

pi_90836924
Jee Troeta, morgen ook weer aan het werk... zin in?

Haha Anne ook in de orale fase beland :P als ik hier Leia's knuffel konijn aangeef dan valt ze die aan :') armen en voeten eromheen en HAP :Y) (met lichtelijk gegrom, moet ik me zorgen maken?) Meneer zei gisteren al: we gaan haar maar nooit een echt konijn geven :') die eet ze op met huid en haar >:)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:43:21 #249
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90838561
Neve zat vanmorgen in de drager de hele tijd aan mijn jas te likken! Is dat ook orale fase?! :P

Nou, herkenbaar hoor Orea... Ik ben ook voor het eerst in maanden alleen thuis. Raar hoor. Vroeger vond ik dat heerlijk en nu... Tja. Wat zal ik eens gaan doen? (in mijn oude studentenhuis, waar ik met 18 man woonde en waar je dus nooit alleen was, zeiden we altijd dat ALS je ooit alleen thuis zou zijn, dat je dan naakt door het huis moest gaan rennen.... :+ )

Ik heb net het moment van thuiskomen een poosje uitgesteld en ben kroketten gaan eten bij de Bijenkorf. En ik heb het kdv gebeld. Ja, ik ben de eerste... So sue me! ;)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:45:47 #250
259886 pessie
pi_90838655

Op het strand in Normandië.

Sleetje rijden bij opa en oma over de heuvels.

Weer thuis in de kinderstoel! (We hebben het plankje nu een stand naar boven gezet en het kussentje zit er nu ook goed in. Oh ja, mn moeder heeft die trui gebreid!).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')