Nog 5 dagen dan is Amy 5 maanden. Ze zit met shirtjes en jurkjes vaak al in maat 68, broeken zijn nog te groot. Alleen zijn bij maat 62 de pijpen te kort en dan heeft ze van die blote koude beentjes.
Leggen jullie vaak je baby op zijn/haar buik? Ik moest dat 3 keer per dag doen van het CB maar Amy gaat er dan zo van spugen en daarna met haar hoofd erin liggen. Voor de rest staat ze ook heel stevig, net als Leia en zitten kan ze ook goed. Gister zat ik op de grond en zat ze tussen mijn benen en dan hoef ik haar niet eens meer echt vast te houden, alleen opletten dat ze niet voorover kukelt

Maar ik hoef trouwens niet te proberen om haar zo op de grond te laten zitten hoor, dan zakt ze zo als een plumpudding in elkaar.
Vanochtend hebben we een heel snotterig en hoesterig meisje afgeleverd op het kdv. Ze voelde niet warm aan, dus ik hoop ook niet gebeld te worden vandaag dat ze koorts heeft of zo.
Sonnetje, je baby is alweer bijna een grote baby! Een hele vent. Ik moet steeds denken aan die foto's dat hij zit en dan zo voorover zakt
Orea, hoe ging het op het kdv? Je hebt lekker geshopt zag ik, altijd een goede tijdsbesteding.

Barba wat een bizarre kledingmaten ja! Toevallig hemaspul die maat 56?

Voor de rest lees ik allemaal goedgegroeide baby's! Ik ben benieuwd hoe zwaar Amy is. Wij moeten met 5,5 maand weer.