Jouw baby was al best lang geen kleine baby meer, dat was hij in oktober al niet meer, ik vond het toen al zo'n grote knul!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
hoe laat ga je dr weer ophalen orea?
en ik zat net te bedenken dat t over een week 11januari is...dan is ie gewoon een half jaar. net waarschijnlijk de laatste nummer 1 voeding opengemaakt. *snik* mn kleine baby
6 kilo!!! Damn! Dikke!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:30 schreef pessie het volgende:
Mijn baby wordt noooooit groot
* pessie-steekt-kop-in-het-zand-met-zoon-van-6325-gram
en toen was ie pas 3maandenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jouw baby was al best lang geen kleine baby meer, dat was hij in oktober al niet meer, ik vond het toen al zo'n grote knul!
Dat telt niet, Leyla heeft ook al een pakje maat 74 die ze pastquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
en toen was ie pas 3maandenhij gaat zo hard
maar hij wordt ook zo leuk
hij heeft nu een shirtje 74 aan (wat klein valt maar goed)
en pessie, mini nathan vergeleken met floris
Ze zeiden dat ie tot op haar rug wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:56 schreef Solagratia het volgende:
Kijk dat scheelt jou weer een poepluierWas het zo'n leuke, tot achter in haar nek? Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn
Fijn dat het zo goed ging! Weet je al wat je morgen allemaal gaat doen als ze naar het kdv is?
Ik kreeg gister ook een mooie romper terug in een zakje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:17 schreef Orea het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ie tot op haar rug was![]()
Morgen moet ik nog wat dingen kopen en dan ga ik eindelijk aan de Mei Tai beginnenzin in!
Das goud, ik zou mn kind 3 overhemden aan doen van M. op een poepdag, als ik ze dan gewassen en gestreken terugkrijgquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
mijn opvang wast rompers als ze vies zijn
oh en ik wil meer winkels in mijn dorp
tegen de tijd dat nummer 2 er is zal t winkel centrum wel klaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |