Och Hik.. kan me je gevoel goed voorstellen!! Ik denk dat het wel los gaat lopen, maar daar heb je nu niet zoveel aan.. Heb je het bij je vriend al wel aangegeven? Want misschien gooide hij zijn 'zorgen' er gewoon uit ('wat als ik niet op tijd wegkom, hoe regelen we het dan met Neve?') hij zal namelijk ook een goede indruk willen achterlaten op zijn werk? Ik snap jou heel goed hoor! Ik zou ook denken WAAG het!
En wat vervelend dat mensen jou niet vragen naar je nieuwe baan.. Je bent naast mama natuurlijk ook gewoon Hik! (dat staat er grappig

) heb je er wel zin in?
Qua wegbrengen voel ik met je mee

dinsdag en woensdag gaat Leia wennen en volgende week begin ik weer na 10 maanden.. (eerst ziektewet in zwangerschap, toen verlof, vakantie en ouderschapsverlof) en ik begin in een ander team. Wel zelfde functie, maar voelt ook wel nieuw.. en ik ben er eigenlijk nog helemaal niet aan toe om mijn meisje weg te moeten brengen
Als ik thuis zou blijven zouden we het redden, maar dan zitten er geen extra's meer in. En we zijn toch ook wel een beetje luxe dieren. En 3 dagen werken vind ik een mooie balans. Meneer werkt er 4 en Leia gaat 2 dagen naar de opvang. Eigenlijk is het zo erg goed geregeld. Maar als we ooit de mogelijkheid hebben (qua financiën) dan weet ik het wel en stop ik direct!