abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90694735
Vorig jaar wist ik niet eens dat ik zwanger was, nu ligt er een wolk van een kind heerlijk te slapen.
Ik heb nog ff gelegen vanmiddag, het hele gezin had wat in te halen ;).
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90697951
Ze sliep overal doorheen. Lag heerlijk op haar bedje en is alleen wakker geweest toen ze in de maxi cosi werd gelegd. Heerlijk kind. Ik hoor wel dat de neus weer dicht zich ondanks de luuf, neusspray doe ik liever niet als ze slaapt of slaapdronken is, ik ben bang dat ze dan echt schrikt.
pi_90699374
Vorig jaar probeerden we zwanger te worden, en hoopten we dat het zou gaan lukken.
En nu is ze er gewoon. En ze heeft overal doorheen geslapen. Door de knallen, door het onverwachte lawaaierige dronken bezoek heen.
*poef* nu is het weg
pi_90703040
Goeiemorgen allen!!

Ik heb Leia om half 12 wakker gemaakt voor een flesje en om 12 uur hebben we met zijn 3-en geproost op een nieuw jaar vol geluk O+ (Leia vond de champagne glazen met inhoud errug interessant :') zoals alles tegenwoordig :P) toen is M. buiten vuurwerk gaan afsteken en hebben wij boven uit het raam staan kijken (de hele buurt steekt zowat hier achter in het hofje af :D super tof!)

Leia legde haar hoofdje helemaal in mijn nek en zat met open mond te kijken naar al het vuurwerk O+ ze vond het prachtig! Buuf en buuf-meisje kwamen nog even! Leia vond het super gezellig.. Om 1 uur hebben we haar in bed gelegd en zijn zelf rond half 2 gaan slapen..

En om 8 uur zijn we maar eens gaan kijken of ze het nog deed :D gewoon heerlijk liggen tukken (ik had me een stuwing :o had rond 22:00 nog even gekolft en dacht die komt rond 4 uur zelf wel weer.. niet dus :D) heerlijk begin van het nieuwe jaar!!
pi_90703173
Dat is een mooi begin Orea. Ilse heeft door alles heen geslapen. Om 3.15 gingen we zelf naar bed, maar om 4.45 kwam Ilse. Daarna om 8.30 weer. En nu wil ze niet meer slapen. :O Ik liever wel, ik zit nu bij dr op, en N slaapt. Hopelijk kan ik vanmiddag nog wat slaap pakken.
*poef* nu is het weg
pi_90705687
Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar! Vorig jaar was ik net zwanger, maar wist ik het nog niet en moet je nu kijken, een wolk van een baby van alweer 3,5 maand! O+

Orea, ik denk dat Leia het voornemen had om vanaf 2011 de nachten door te slapen! Dat zou toch mooi zijn? :D

Kaatje, jammer dat Ilse om 4.45 kwam.

Anne lijkt gelukkig alweer helemaal beter. Gisteren nog niet veel gedronken, maar alles bleef er wel in. En vanmorgen werd ze om half acht wakker met honger! We hadden die hongersignalen al een dag of vijf niet meer gehoord! :o
En ze heeft heel goed gedronken, en om kwart voor twaalf weer. Dus ik denk dat het virusje alweer overwonnen is! *O*
En ze sliep trouwens gewoon door het vuurwerk heen, nergens last van! Ik heb haar om twaalf uur wel even gelukkig nieuwjaar gekust, ze keek me even aan en sliep toen gewoon weer verder :D
pi_90714729
En beetje bijgeslapen Kaatje?
Anne weer beter! *O* fijn!! :Y
pi_90715913
fijn dat Anne beter is Fannetje :)

Niet bijgeslapen, net nadat Ilse besloot om weer te slapen werd het bezoek wakker, en kwam uit bed. Vanmiddag nog lekker gewandeld, nu dus voldaan moe. N heeft gezegd dat hij de flesjes vannacht doet, dus ik doe de oordoppen in vannacht.
*poef* nu is het weg
pi_90715945
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Vandaag precies een jaar geleden met de pil gestopt, en nu is m'n mannetje al bijna 6 weken! Wij zijn op visite geweest bij familie en meneertje sliep prima door al het vuurwerk heen, en was zelfs even helder wakker vanaf half 12 tot 1 uur! Dus heerlijk om m'n alle 2 m'n mannen om 12 uur te kunnen zoenen. En de spruw is ook al een stukje minder *O*
Back in business.
pi_90717110
Ik ging net weer eens met Amy douchen en toen probeerde ze de waterstralen te pakken O+
En ze wiebelde op mijn arm en toen zocht ze steun bij mijn tepel :X
  zaterdag 1 januari 2011 @ 20:15:16 #111
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90719595
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 05:41 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 73

De kleine babietjes:

24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
06 augustus 2010: Yinthe, dochter van ChilllayD
***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
***17 september 2010: Anne: dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Ilse, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
25 december 2010: Ayrton zoon van Bolleke_666
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
Zo, ff Ayrton erbij geplaatst.
Arme kereltje had vannacht om half 4 vreselijke krampjes.
Maar de warmte van mama en wat wrijven op z'n buikje hielpen hem al een heel eind.
En als snel viel hij weer lekker in slaap.
Om een uur of 6 werd hij weer wakker, hij had een poepje geaan en had trek (het was dan ook weer flestijd).
De rest van de dag verliep lekker soepel, en vanmiddag kwam er nog een flinke poep bij hem uit.
Hij begint ook nu af en toe wat meer pruttel geluidjes te maken, en vind het leuk om in je vingers te knijpen.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_90721325
Zo, ik ga ook proberen mee te praten ;) Heb wel wat meegelezen maar ben nog niet bijgelezen.

Hier gaat alles goed. Jelle is een rustig en tevreden mannetje. Meldt zich goed voor de voedingen en drinkt ook erg goed. Hij heeft wel wat moeite met de stuwing die hij weg moet drinken, wat dat betreft zijn de hoeveelheden die hij te verwerken krijgt wel erg sneu (flinke productie).

Ook heeft hij veel last van krampjes :( Gelukkig lijkt de infacol nu goed te helpen want dit is wel heel sneu

We genieten in ieder geval enorm van ons kleine ventje!

Vandaag heb ik al een demonstratie boogplassen gehad, hij had zichzelf al mooi ondergeplast tijdens het verschonen. Dat is wel even wennen t.o.v. een meisje ;)
pi_90722871
Krampjes zijn heel vervelend! Ik liep met Leyla dan maar heen en weer met de buikje op m'n arm, dan werd ze rustig.

M'n flesjes in de koelkast zijn weer op peil, er was door een foutje in de kerk 100cc verloren gegaan en ik kolfde een paar dagen steeds precies wat ze dronk en 1 dagje zelfs wat minder, Leyla wilde toen heel veel drinken. En vandaag kolfde ik opeens 100cc meer dan ze dronk uit de fles, dus productie blijkbaar weer op peil. Ik heb nu ook door dat ze de fles graag in 3x leegdrinkt. Eerst 50-60cc en dan even boeren. Dan nog een paar slokjes, dan uitbuiken ongeveer een half uurtje en dan de rest. En dan is ze vet tevreden en laat ze makkelijk 4 uur ertussen.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:44:06 #114
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90722983
Gelukkig nieuwjaar!

Hier vermoeid. Nathan werd wakker toen wij naar bed gingen om 2 uur en is de rest van de nacht aan het spoken geweest. Hoop op een betere nacht nu. Gisternacht was ook al niet relaxed.
pi_90723188
Ja Leyla werd ook elk uur even wakker. 3 uur, 4 uur en 5 uur. Toen 8 uur en heb ik de luier gedaan en zat ze weer vol snot. Dus weer ingesmeerd met luuf en neusspray gedaan ( dat vond ze niet eens heel erg) toen het grote licht aan gedaan dan gaat ze altijd niezen, dus alle snot uit dr neus en toen kon ze drinken en weer gaan slapen nadat ze haar stemoefeningen had gedaan en toen werd jen wakker om 10 uur.
pi_90724777
Gefeliciteerd mrien en iedereen een gelukkig nieuwjaar!
Mex is weer terug, wat heb ik hem gemist zeg en ik moest echt janken toen we wegreden bij mijn moeder,haha
Maar het is wel even goed geweest, heb het heel leuk gehad met mijn vriend en we hebben lekker gefeest bij het vuur in duindorp en allemaal mensen gezien die we lang niet gezien hadden.
Raar hoor om van zwanger naar moeder en alleen maar bezig met luiers,flesjes,lachjes,krampjes enz. even weer dronken te dansen bij een vuurtje,haha

En mijn moeder is gesloopt, hij heeft lekker zitten spoken en hij heeft d'r helemaal ondergepoept,en toen hij eindelijk sliep kreeg ze zelf een buikgriepaanval en toen zij eindelijk weer sliep kwam hij weer, arme oma....
  zondag 2 januari 2011 @ 10:48:25 #117
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90737566
Mrien ik wil je van harte feliciteren met de geboorte van jullie zoon Jelle, leuke naam :)
Geniet er maar fijn van :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90738661
Troeta, dat klinkt fijn!! Even lekker los!
Mrien :W welkom
  zondag 2 januari 2011 @ 13:26:55 #119
259886 pessie
pi_90742003
Tico, ook Leyla aan het spoken dus. Hoe ging het afgelopen nacht? Hier opeens weer goed! Kwam alleen om 3 uur, en vanochtend om 7.15 en daarna ging hij weer slapen!
Nathan heeft vlekjes in zn nek en op zn borst. Even in de gaten houden, ben benieuwd wat het is. Vorige week wel zn nichtes en neefjes gezien maar volgens mn schoonzus hebben haar kids nergens last van.

Ik ga even eten.
  zondag 2 januari 2011 @ 15:31:16 #120
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_90746543
2x wakker van de snot.. Neusspray erin, ff naar de lamp kijken om te niezen, snot afvegen en doortukken.
  zondag 2 januari 2011 @ 16:50:01 #121
259886 pessie
pi_90750264
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:31 schreef Ticootje het volgende:
2x wakker van de snot.. Neusspray erin, ff naar de lamp kijken om te niezen, snot afvegen en doortukken.
Redelijke nachtrust dus! Naar he, verkouden kindjes -O- .
  zondag 2 januari 2011 @ 18:27:39 #122
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_90755017
Stom is het ja.
  zondag 2 januari 2011 @ 20:04:41 #123
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90759245
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Mag ik even klagen? :{
Morgen gaat lief voor het eerst weer werken en beginnen in een nieuwe baan. Ik begin volgende week in een nieuwe baan en Neve gaat morgen voor het eerst wennen op het kdv en volgende week "voor het echie". Allemaal spannend, maar ik vind het even helemaaaaal niet leuk. Vriendlief is voornamelijk bezig met de nieuwe baan en alle praktische dingen die daarbij horen. Begrijpelijk misschien, maar ik ben voorlopig nog helemaal niet zo blij om ons kleine frummeltje zo veel te missen. Hij heeft het over nog extra oppassen die moeten gaan helpen als hij misschien te laat is om haar op te halen (en ik denk alleen maar "wáág het eens" :( ).
En tegelijk voelt het heel dubbel.. want ik ben ook benieuwd naar mijn nieuwe baan en eigenlijk ook een beetje pissed dat al wekenlang iedereen aan hem vraagt over zijn nieuwe baan en dat ik alleen maar vragen over Neve krijg, terwijl ik óók een andere baan heb straks.

Pfffffft. Hormonen enzo. :( :'(
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_90759907
Ach Hik, begrijpelijk dat je er tegen op ziet! Dat zijn heel veel veranderingen in een keer. Kun je niets met hem afspreken dat over het ophalen dat hij dan eerder van zijn werk gaat? Als dat kan natuurlijk. Of dat hij eerder begint of iets dergelijks, als dat mogelijk is op zijn werk. Ik snap ook wel dat je bij een nieuwe baan niet gelijk eerder weg wil en alles, maar het lijkt me vervelend als je dan ook nog iemand moet regelen die Neve ophaalt terwijl je dat liefst gewoon in eigen hand houdt. En dat van die vragen is hier ook. Allebei een nieuwe baan en ik krijg alleen vragen over Amy :{ Vervelend is dat ja!

Heb je wel zin in je nieuwe baan? Of overheerst het nare gevoel van Neve wegbrengen? Wel fijn dat ze deze wel al even kan wennen dan heb je dat niet tegelijk met je nieuwe baan.

En voor de rest heb ik geen tips maar wilde toch even reageren. Komende weken moet je er even doorheen en doorbijten en dat is rot maar waarschijnlijk als je eenmaal aan het werk bent en je merkt dat Neve het naar haar zin heeft op het kdv en dat ophalen e.d. ook goed gaat dan kun je weer opgelucht ademhalen en wordt het weer wat relaxer. Succes! :)
  zondag 2 januari 2011 @ 20:46:33 #125
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_90762044
Ik heb net alweer een weekje vrij gehad. Maandag weer werken. Nu bekruipt me het gevoel steeds vaker dat of ik eigenlijk nog wel wil werken. Ik werk 4 dagen, minder is geen optie in deze functie. Als ik op m'n werk ben heb ik het heerlijk druk en vind ik het heerlijk om m'n collega's tot last te zijn. Maar nu heb ik ook steeds vaker dat ik eigenlijk toch graag thuis wil zijn. Ik twijfel dus eigenlijk heel erg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')