abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90841200
Tnx Orea, dan kijk ik het wel even aan als ze thuis is :)

Ik ben bang dat Pessie en Sonnetje aan het beeldscherm gaan likken dus ik post maar geen plaatje. :+

Hahahaa fannetje!

Vervelend is dat niet slapen overdag. Vooral als ze dan ook niet echt te genieten zijn. Hopelijk morgen weer beter!
pi_90841365
Anne heeft vandaag weer mijn favoriete jumpsuitje aan, maar hij is nu echt wel te klein, ze heeft een stukje blote beentjes. Zo jammer, ik kan er eigenlijk nog helemaal geen afscheid van nemen... :')

Dit pakje dus.. O+
pi_90841376
haha nee hoor, heb vandaag al een frikandelbroodje op :P

zo en de klamboe mag weg..meneer pakt m beet...hij lag net op zn buik met dat ding om m heen gewikkeld..
pi_90841780
Oh hoe cute Fan! Dan kan ie vast nog wel als pyjama :P (doe ik met jumpsuitjes die net te krap zijn :D)

Eng Son :o
pi_90842381
Nee, hij zit echt niet meer lekker, ook te strak in haar kruis enzo :{

Zei ik net dat mijn dochter gelukkig niet chagrijnig is vandaag? Nou, inmiddels wel. Ze ligt inmiddels al meer dan 20 minuten enorm te mopperen en weigert in alle toonaarden om te gaan slapen...
pi_90842693
orea niet echt een prettig idee nee :) ben benieuwd hoelang t duurt voor zn bed omlaag moet...met dat gedraai van mn..vanochtend was ie buikspieroefeningen aan t doen en hij gaat steeds hoger...
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:39:38 #282
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90843344
Fannetje die is echt leuk! Jammer zeg!

Son, dat is inderdaad eng.
pi_90845539
Son waarom zou je niet nu alvast z'n bed naar beneden doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90845635
Ik heb de box ook al een standje naar beneden gezet.. Niet dat madammeke nu al aanstalten maakt om zich op te trekken, maar zo heeft ze gewoon wat meer ruimte omdat de mobiel nu in verhouding wat hoger hangt :)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:48:24 #285
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90846181
Meneer vind de mobiel zo interessant dat hij eraan zit met zn vingers. Als hij de mobiel een mep geeft komt er zelfs een geluidje uit :D
pi_90846321
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 18:32 schreef Ticootje het volgende:
Son waarom zou je niet nu alvast z'n bed naar beneden doen.
ja dat kan ook idd,vind t zo ongezellig :')
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:07:47 #287
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90847150
Sorry dat ik iedereen lekker heb gemaakt met mijn kroketten. :'). Ook voor mij houd het volgende week op hoor. Althans, dat is de bedoeling. :P heb een jaar lang niet opgelet, maar het moet er nu toch maar weer van komen. (Misschien als ik deze week heel veel kroketten en snoep eet heb ik er daarna geen zin meer in! :) )

Met Neve is het helemaal goed gegaan vandaag. Ze was lekker aan het spelen en heeft heel lang geslapen. Ze keek me niet eens aan toen ik binnen kwam, dus ben ik maar een ander kindje met een enorme snottebel gaan troosten. En daarna weer gezellig naar huis. :)

Wat een suoerschattig pakje! Ik heb wel een zwak voor felle kleuren, helemaal als het een beetje retroprint is. Er zijn een aantal skandinavische merken die helemaal geweldig zijn. Kijk maar eens op www.blijblij.nl O+
Ow, en bij de V&D hier is de lama-collectie van Duckybeau in de aanbieding. Jeuk aan m'n portemonnee! :)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_90848238
Fijn dat het zo goed ging Hik!

Amy ligt alweer te slapen, wilde graag naar bed. De koorts valt wel mee volgens mij, maar ze hoest als een oude man en ademt heel moeilijk door haar neus. Vind dat maar een beetje eng. Straks maar weer een dosis neusspray en wat luuf. Ze is wel vrolijk, na het niezen moet ze lachen O+
pi_90849424
Orea fijn dat het allemaal zo goed is gegaan bij de kdv :) Hier was het weer even wennen bij de kdv na 2 weken vakantie..

Pessie wat een leuke foto's van je vakantie, ziet er gezellig uit. Pessie zo'n kinderstoel hebben wij ook.

Solagratia vervelend een snotterig kindje, fijn dat ze lekker aan het slapen is nu.

Oeps Floris in de klamboe :P dat grijpen gaat steeds makkelijker he.. mijn haar -O-

Anne is flink aan het groeien, jammer van de kleertjes die dan niet meer passen, het kan ineens heel snel gaan he :{

Femke vandaag aan een rijstwafel laten sabbelen, ze vond er niet veel aan :P
Ze doet nog geen poging om te rollen.. wel vandaag aan de opvolgmelk, ze is nog geen half jaar (nog paar dagen) maar de andere melk was op. Ze keek een beetje vreemd bij de eerste slokjes maar ging daarna gelukkig gewoon de fles leegdrinken.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:53:31 #290
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90849717
He, beetje slaapdilemma hier.
Overdags is Ayrton grotendeels onder zeil, maar s'avonds wil hij maar niet in slaap komen.
We hebben alles al geprobeerd, van wiegen, knuffelen, wel/geen lapje aan, muziek.
Maar hij blijft dan jammeren en jengelen.

Wat kunnen we er aan doen?
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_90849924
Beetje jengelen mag best, zo verwerken ze de indrukken van de dag. Echt huilen is anders.
pi_90850012
En hij is toch pas een paar dagen oud? Dan is het volgens mij heel normaal dat baby's dag en nacht verwisselen. Waar slaapt hij?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:02:04 #293
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90850187
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef Fannetje het volgende:
En hij is toch pas een paar dagen oud? Dan is het volgens mij heel normaal dat baby's dag en nacht verwisselen. Waar slaapt hij?
Hij is net een week.

Hij ligt gewoon op z'n kamertje.
Maar daar slaapt hij s,middags ook en dan slaapt hij goed door.
pi_90850213
Leyla slaapt nog altijd naast me. En toen ze nog mini was knuffelde we gewoon 's avonds en ging ze met mij mee naar bed. Nu ligt ze er om 7 uur in.
pi_90850334
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Bolleke_666 het volgende:

[..]

Hij is net een week.

Hij ligt gewoon op z'n kamertje.
Maar daar slaapt hij s,middags ook en dan slaapt hij goed door.
Hij kan misschien wat krampjes hebben in de avond of misschien gewoon behoefte aan bij mama hangen. Voor kindjes die borstvoeding krijgen zie je vaak clustergedrag in de avond, kindjes die kunstvoeding krijgen doen dat dus net zo goed, gewoon jengelen en willen hangen en misschien steeds een beetje drinken.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:14:18 #296
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90850848
Hij krijgt flesvoeding.

S,nachts heeft hij het ook wel eens, en dan neemt mijn vriendin hem ff in bed en kroelt ze met hem en dan valt ie in slaap, maar soms werkt dat gewoon niet.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:22:45 #297
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90851413
Je kan wel zien dat hij echt tegen z'n slaap vecht.
Moeten we hem dan tot s,avonds laat in de woonkamer laten slapen bij ons??

(in z,n wiegje hier in de woonkamer that is)
pi_90851594
Gewoon een kwestie van uitproberen totdat iets lijkt te werken vrees ik :)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:27:25 #299
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90851739
Komen er net achter dat meneertje wel net een flinke bolus in z'n luier heeft gedeponeerd.
Effies verschonen, kijken wat ie doet.
pi_90851865
Zo hang ik nu gewoon met baby op de arm op de bank ;)
Clusteren en knuffelen it is
Gisteren was hij alweer over z'n geboortegewicht heen, nu bijna 4,5 kg :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')