It always isquote:
Thats just the way it goesquote:
*hips* jij hier?quote:
Ik hier ja, *hips*quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*hips* jij hier?
en wat haat ik 3voor30euro blu-raybakken. ik wil ze allemaal! ga nu voor Dr. Parnassus, Moon en Identity
he lastfmvriendin!quote:
over over over over over over over...quote:
Hai!quote:
jij bent ook niet mijn enige hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hai!Je bent niet de enige hoor
Kan ik lekker lijstjes checken en inspiratie opdoen!
Noortje = mexicaantje. Mark = DaMook vermoed ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent ook niet mijn enige hoor![]()
nu nog ff ontdekken wie lastfm-noortje en twitter-mark zijnik vermoed dat ze hier vandaan komen...
thanks Sherlockquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Noortje = mexicaantje. Mark = DaMook vermoed ik
had je mij al? of andersomquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu nog ff ontdekken wie lastfm-noortje en twitter-mark zijnik vermoed dat ze hier vandaan komen...
ik heb je nu uitgenodigdquote:
1ste kloptquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, ik heb geen lastfmquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef CindieY het volgende:
Warmte? Check
Goede muziek? Check
Biertje? Check
Wat heb ik toch een fijn leven
En dan op een forum gaan postenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef CindieY het volgende:
Warmte? Check
Goede muziek? Check
Biertje? Check
Wat heb ik toch een fijn leven
Even een avond alleen, ben ik wel aan toe. Morgen poolenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En dan op een forum gaan posten
Mexicaantje = op last.fm Noortjeisleukquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ow als ie bedoelde mark op twitter dan zou dat kunnen kloppenquote:
Ah lange tijd niet gedaan poolen, terwijl we een grote in de buurt hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even een avond alleen, ben ik wel aan toe. Morgen poolen![]()
twitter-mark zei iequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow als ie bedoelde mark op twitter dan zou dat kunnen kloppen.
Doen wij toch ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En dan op een forum gaan posten
We hebben een grote in de buurt, maar wij gaan gewoon gezellig in de binnenstad van Zwolle poolen. Kan ik zo vanuit m'n werk doorrollen naar de kroegquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah lange tijd niet gedaan poolen, terwijl we een grote in de buurt hebben.
Ja dat las ikquote:
Ow, achzo. Kan ook hèquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat las ik, dacht dat ie een user op lastfm bedoelde die zich daar zo noemt
.
Wij zijn verslaafdquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doen wij toch ook. Dat is voor de gezelligheid erbij
.
nja, en toch vind ik "love a bad name" en "living on a prayer" best vetquote:
heb jij mij onlangs uitgenodigd voor twitter? dan bedoel ik jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat las ik, dacht dat ie een user op lastfm bedoelde die zich daar zo noemt
.
Maar in alle oprechtheid, ik kan echt genieten van alleen zijn, muziek luisteren en biertje of wijntje erbij. Zouden mensen meer moeten doenquote:
Ligt er maar net aan hoe je het leestquote:
Minthyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Jawohlquote:
Hlaf uurtje geleden ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, en toch vind ik "love a bad name" en "living on a prayer" best vet
[..]
heb jij mij onlangs uitgenodigd voor twitter? dan bedoel ik jou
alles van Anal Cuntquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand nog een paar leuke jazz-nummers?
dan ben jij het! hoppa!quote:
Ik dacht eerst inderdaad ook dat het een Last.FM-account was ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het leest.
presentquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar in alle oprechtheid, ik kan echt genieten van alleen zijn, muziek ekstra weekend/stenders luisteren en biertje of wijntje erbij. Zouden mensen meer moeten doen
Normaal ook niet, maar ben er wel voor in de stemming, ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry, niet mijn dingZoet gebler.
Gustavo Dal Farraquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand nog een paar leuke jazz-nummers?
natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeeeuuuiiii!!! Kerst ook weer overleefd??
Ekstra weekend moet je eens in de trein doenquote:
kon van de zomer nog in t goffertpark nijmegen. en dat was niet uitverkochtquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef CindieY het volgende:
EDITORSIk doe nog eens een moord om die gasten te kunnen zien.
Same here... Behalve dat Bon Jovi-gedoe en een mp3 spelerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
natuurlijk
ben me nu aan het opmaken voor een eenzame oudejaarsavond met mijn Fok!vrienden en -vriendinnen
en ik bne Bon Jovi op mn mp3speler aan het zetten
Pinkpop?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef CindieY het volgende:
EDITORSIk doe nog eens een moord om die gasten te kunnen zien.
Belachelijk wie koopt daar nou geen kaarten van?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kon van de zomer nog in t goffertpark nijmegen. en dat was niet uitverkocht
Dat hebben meer treiners , zoals broekie en jannekequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ekstra weekend moet je eens in de trein doenIk zit vaak op dat moment in de trein, doe verder niks, luister alleen maar naar het slap geouwehoer en dan zie je mij
of
doen en dan zie je al die mensen
kijken.
Briggyquote:
Nee, weet ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kon van de zomer nog in t goffertpark nijmegen. en dat was niet uitverkocht
nja, ik ging voor Muse. Dat Editors ervoor stond was mooi meegenomenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Belachelijk wie koopt daar nou geen kaarten van?
ach, t staat leuk tussen oa Spice Girls, Anal Cunt, Celine Dion en Peter Pan Speedrockquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Same here... Behalve dat Bon Jovi-gedoe en een mp3 speler
wat een penis!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, weet ikIk zat bij m'n ouders, belt een vriend van me op "Drie maal raden wat ik doe?" "Euh, ik heb geen idee, bier drinken?" (want dat doet ie nu eenmaal veel) "Nee, ik zit in de trein naar Nijmegen." "
![]()
![]()
![]()
![]()
" EDIT: en dat was like twee uur voor 't concert, dat had ik nooit meer kunnen redden.
Ik hoop het. Pinkpop is net na mijn examens, dus dan ga ik liever daar naar toe dan dat ik op vakantie naar Griekenland oid ga.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Komen ze, komen ze, komen ze? Ik sleep iemand mee dan
Ja, ik bedoel maarquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
ach, t staat leuk tussen oa Spice Girls, Anal Cunt, Celine Dion en Peter Pan Speedrock
Al vrienden gehosseld om mee te gaan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Pinkpop is net na mijn examens, dus dan ga ik liever daar naar toe dan dat ik op vakantie naar Griekenland oid ga.
mijn collega's kijken me vaak meewarig aan....quote:
ik las Satan....quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef hole1988 het volgende:
Bij de intro van dit nummer denk ik altijd aan seabert
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef hole1988 het volgende:
Bij de intro van dit nummer denk ik altijd aan seabert
Heb jij nog maar net een last.fm account ofzo?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn collega's kijken me vaak meewarig aan....
Heb niet zulks een festivalvrienden. Die gaan liever een week 24/7 bier zuipen op Texel, en daar pas ik voor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al vrienden gehosseld om mee te gaan?M'n zusje wil ook heen, maar die loopt altijd zo te miepen over drukte dat ze uiteindelijk toch maar niet gaat.
Als medewerkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel maarEn eigenlijk had ik nog geen geld ook, komt ie ook nog met dat dat heus geen probleem is
Mgoed, hij kreeg me wel als 'medewerker' op Lowlands
Die van mij zouden dat niet doen, hebben net zo'n wisselende muzieksmaak als dat ik hebquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn collega's kijken me vaak meewarig aan....
Die van mij willen alleen naar overhypete Lowlands.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb niet zulks een festivalvrienden. Die gaan liever een week 24/7 bier zuipen op Texel, en daar pas ik voor.
ik had er 1...maar die was jaren niet gebruikt en vervuild door mn ex. paar weken terug gereset. en ik luister vooral 3fmquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb jij nog maar net een last.fm account ofzo?Ik zie veel SR-nummers
Ik heb geen dag gewerktquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als medewerker? Dat zal wel cool zijn
.
arme jongen, beperk je aub niet alleen tot 3fmquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had er 1...maar die was jaren niet gebruikt en vervuild door mn ex. paar weken terug gereset. en ik luister vooral 3fm
Ja daar doelde ik dus opquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb geen dag gewerktMaar wel doodleuk overal backstage rondlopen enzo
Niet backstage-backstage hoor. Maar wel alle shortcuts enzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik dus op, dat backstage
.
Ach nog jaartje of wat dan kan ik met de jongste naar lowlands.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die van mij willen alleen naar overhypete Lowlands.
kxradio, 3voor12 draait... podcast en dat was het voor mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
arme jongen, beperk je aub niet alleen tot 3fm
neehoor, mijn mp3speler is breder gevuld (zie een paar posts terug). maar als ik thuis ben heb ik t wel vaak aanstaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
arme jongen, beperk je aub niet alleen tot 3fm
Lowlands is teringduur, niet normaalquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die van mij willen alleen naar overhypete Lowlands.
Amenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehoor, mijn mp3speler is breder gevuld (zie een paar posts terug). maar als ik thuis ben heb ik t wel altijd aanstaan.
Ook tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach nog jaartje of wat dan kan ik met de jongste naar lowlands.
En uitverkocht voordat er ook maar enigszins iets bekend is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lowlands is teringduur, niet normaal.
Pas ik dus ook voor.
Dus hopelijk komen er nog een aantal goede namen voor Pinkpop.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
En uitverkocht voordat er ook maar enigszins iets bekend is.
Ik ben 22 en ik heb geen rijbewijsquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus hopelijk komen er nog een aantal goede namen voor Pinkpop.
Sowieso is Coldplay en GBTTZ al helemaal
Maar ik ben dan ook nog geen 18 enzo, moet ik met de trein naar Limburg
idem, maar dan 28 en een voordeelurenkaart...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben 22 en ik heb geen rijbewijsMaar wel ov, dus korting en zulks
Ow ok, naja nog steeds relaxedquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet backstage-backstage hoor. Maar wel alle shortcuts enzo
als ze dan een andere naam gaan doen...doe dan maar Gouwestad of Goudaddinxveenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.deweekkrant.nl(...)siestad_een_naam_965
Als het kan ga ik naar Foo Fighters @ PPquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus hopelijk komen er nog een aantal goede namen voor Pinkpop.
Sowieso is Coldplay en GBTTZ al helemaal
Maar ik ben dan ook nog geen 18 enzo, moet ik met de trein naar Limburg
Die steden liggen echt in elkaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.deweekkrant.nl(...)siestad_een_naam_965
Die van mij is nu nog 4 , dus minimaal nog 6-8 jaar wachtenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook tofIk zou willen dat m'n pa nog de energie daarvoor had
Dat ie de muziek waardeert, dat weet ik zo ook wel.
Staat ie wel al rond te hupsen op muziek?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die van mij is nu nog 4 , dus minimaal nog 6-8 jaar wachten
Marrokkocityquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ze dan een andere naam gaan doen...doe dan maar Gouwestad of Goudaddinxveen
Dansen en soort van breakdancen wat niet helemaal luktquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Staat ie wel al rond te hupsen op muziek?Dat deed ik ook al toen ik nog 4 was.
Kjoewtquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dansen en soort van breakdancen wat niet helemaal lukt
Heb ik dan zelfs ook nog nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben 22 en ik heb geen rijbewijsMaar wel ov, dus korting en zulks
Pino! dat is een uitnodiging! fix die date man!quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pino! dat is een uitnodiging! fix die date man!
ow...niet?quote:
Joe!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is tegenwoordig vrij normal, ik had hem op mijn 18de al.
Gast, ik ben 5 jaar ouderquote:
3rdrock de womanizerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toyboy ftw!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gast, ik ben 5 jaar ouderMaar gezellig voor Pinkpop is altijd welkon
Gast, ik ben 5 jaar ouderquote:
nou...nee.....helaasquote:
tja, je wordt oud....;)quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef CindieY het volgende:
Ow, m'n quote kwam aardig vertraagd door. Beetje dubbel zo.
Je hebt hem gequote ipv. ge edit?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef CindieY het volgende:
Ow, m'n quote kwam aardig vertraagd door. Beetje dubbel zo.
Wat moet je verwerken? Ik las verkeerd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel dat als ik eenmaal moet werken als ik 17/18 ben, dat er niets van mijn geld overblijft...
Nee, ik zag em maar niet verschijnen, dus refresh en opnieuw gequotequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt hem gequote ipv. ge edit?
ik voel dat we iets gemeen hebben, want ik roep het al sinds mijn 14equote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gast, ik ben 5 jaar ouderMaar gezelligheid op Pinkpop is altijd gewenst, aangezien ik nou echt eens heen wil (en dat roep ik al sinds m'n 18de ofzo) en ik desnoods wel alleen ga.
Valt wel mee joh. Ik heb ook genoeg over in de maand en daar moet ik alles van betalen, behalve zorg. Ik werk 12 uur in de week + stufi en daar betaal ik huur incl., verzekeringen, boodschappen, telefoon enzo van. En er blijft genoeg over om voor mezelf leuke dingen te kopen en om te stappen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel dat als ik eenmaal moet werken als ik 17/18 ben, dat er niets van mijn geld overblijft...
Ik werk al 10 jaar en heb nog nooit geld over gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Die directe opmerkingen altijd..
Valt allemaal zwaar mee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
je doet nog steeds bijbaantje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Valt wel mee joh. Ik heb ook genoeg over in de maand en daar moet ik alles van betalen, behalve zorg. Ik werk 12 uur in de week + stufi en daar betaal ik huur incl., verzekeringen, boodschappen, telefoon enzo van. En er blijft genoeg over om voor mezelf leuke dingen te kopen en om te stappen.
graag gedaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joe, dank voor de sig bij gebrek aan beter
Ik geloof dat ik heel gauw een wasmachine moet fixen en dan 4 of 5 avonden werken of zaterdagmiddag. Alles boven de 12 uur wordt 125 % uitbetaald.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef DaMook het volgende:
Ik wil naar RockWerchter. Hoop dat ik het geregeld krijg
.
SPOILER: lijst 23-00Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
uhuh....zuipen en stappen zul je bedoelen!quote:
Dat is studeren toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
uhuh....zuipen en stappen zul je bedoelen!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef hole1988 het volgende:
mmmm, niet echt een topuurtje...SPOILER: lijst 23-00Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
uhuh....zuipen en stappen zul je bedoelen!
owja....ja, ik weet dat niet...ik zoop nooit en stapte, maar stond wel ingeschreven bij een hogeschooquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef hole1988 het volgende:
DE 2e, 3e en BotsSPOILER: lijst 23-00Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Weekje rust in dit topicquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik mis Mex nu al [ afbeelding ] Die directe opmerkingen altijd..
En je woonde nog thuis?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja....ja, ik weet dat niet...ik zoop nooit en stapte, maar stond wel ingeschreven bij een hogeschoo
Waarom geen studentenvereniging ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]Ik ben volgens mij een redelijk cliché student. Afgezien van studentenverenigingen dan.
jepperdepep. ging pas in mijn 2e jaar het huis uit.....en toen stopte ik ook meteenquote:
is ze op vakantie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik mis Mex nu al [ afbeelding ] Die directe opmerkingen altijd..
Weet niet eigenlijk. Nooit aan begonnenquote:
Wat doe je nu?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jepperdepep. ging pas in mijn 2e jaar het huis uit.....en toen stopte ik ook meteenanderhalf jaar naar mbo vertrokken om toch maar een opleiding te doen....ja, ik heb heb mijn leven vorgooid pa en ma, ik weet het.
Mij lijkt het wel geinig, maar meer ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk. Nooit aan begonnenMaar als ik de verhalen van klasgenootje hoor, lijkt het me best tof. Maar ach, ik heb mijn groep vrienden aka buren al om me heen, genoeg studentikoze lol hier
AHA, SACHERTORTE FRESSEN UND ROTWEIN SAUFEN!quote:
Vrouw , ik ben 9 ouderquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gast, ik ben 5 jaar ouderMaar gezellig voor Pinkpop is altijd welkon
Hier gaat het meeste geld ook gewoon op aan gadgets en aan het huis qua spullen kopen. Sparen gaat dan moeizaamquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik werk al 10 jaar en heb nog nooit geld over gehad, vooral sinds ik een appartement heb gaat er een hoop zo linea recta naar de bank en andere onzin
.
Mexicaantjequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Over wie hebben we het? ik ken naar mijn weten geen mex
ik werk als auditor in een customercontactcenter. oftewel...ik beluister en beoordeel helpdeskgesprekken. oh, en ik coach bellersquote:
Student zijn heeft me veel opgebracht. Ik ben mezelf keihard tegen gekomen, heb mezelf leren kennen en nu is het lang leve de lol. Jammer dat ik alweer derdejaars ben en masters straks te duur worden om nog te kunnen betalenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel geinig, maar meer ook niet. Maarja ik heb nooit echt gestudeerd (helaas achteraf
).
Lenen ftw.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Student zijn heeft me veel opgebracht. Ik ben mezelf keihard tegen gekomen, heb mezelf leren kennen en nu is het lang leve de lol. Jammer dat ik alweer derdejaars ben en masters straks te duur worden om nog te kunnen betalen
Ja die gadgets doe ik er dan ook nog weleens bijquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrouw , ik ben 9 ouder
[..]
Hier gaat het meeste geld ook gewoon op aan gadgets en aan het huis qua spullen kopen. Sparen gaat dan moeizaam
Nee, ze heeft niet voor niets een ander acc.quote:
Ik leen al. Ik ben al 5dejaarsstudent. Begonnen met journalistiek, na twee jaar mee gekapt en toen over gestapt naar de docentenopleiding Nederlands. Zou graag een master willen doen, maar ik fix dat tegen die tijd wel via een school waar ik ga werken.quote:
waarom zou je mexicaantje ook noor noemen? een noor komt toch uit Noorwegen???quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ze heeft niet voor niets een ander acc.
Ah. Dan wordt het wel heel duur inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik leen al. Ik ben al 5dejaarsstudent. Begonnen met journalistiek, na twee jaar mee gekapt en toen over gestapt naar de docentenopleiding Nederlands. Zou graag een master willen doen, maar ik fix dat tegen die tijd wel via een school waar ik ga werken.
hahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom zou je mexicaantje ook noor noemen? een noor komt toch uit Noorwegen???
Skunk en Nancy!quote:
Wel doen of iig proberen jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik leen al. Ik ben al 5dejaarsstudent. Begonnen met journalistiek, na twee jaar mee gekapt en toen over gestapt naar de docentenopleiding Nederlands. Zou graag een master willen doen, maar ik fix dat tegen die tijd wel via een school waar ik ga werken.
Daarom. Zeker gezien masters/tweede studies al duurder zijn geworden/gaan worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah. Dan wordt het wel heel duur inderdaad.
Hmhm. Ik hoop dat ik mijn huidige opleiding gewoon in 4 jaar afmaak, dan zou ik alleen nog 2 jaar een master moeten betalen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom. Zeker gezien masters/tweede studies al duurder zijn geworden/gaan worden.
Waarschijnlijk niet a 1600 euro collegegeld per jaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm. Ik hoop dat ik mijn huidige opleiding gewoon in 4 jaar afmaak, dan zou ik alleen nog 2 jaar een master moeten betalen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:23 schreef tleemhuis het volgende:
@hole1988 Dit was jouw idee zeker?
Haha, cool! Wij spreken elkaar op de nieuwjaarsreceptie nog wel;)
Dat bedrag zal wel iets hoger liggen iddquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet a 1600 euro collegegeld per jaar
klinkt leuk, voor iemand die niet gestudeerd heeft een prima baan lijkt me. Ik hink eigenlijk op 2 gedachten, radio gaan maken en daar op den duur de kost mee gaan verdienen (uiteraard wel middelbare afmaken), of toch aan het keiharde leven in de business van Econometrie en de weg daarnaartoe. Of beiden... Ik kan mij steeds minder motiveren voor school, maar zou het liefst een goedbetaalde baan doen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik werk als auditor in een customercontactcenter. oftewel...ik beluister en beoordeel helpdeskgesprekken. oh, en ik coach bellers
Huh. Hoe quote jij die zoquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef hole1988 het volgende:
Wordt nog een leuke nieuwjaarsreceptie
[..]
Wat een baan, heb zelf jaar in de callcentre business gelopen bij callcentre dienstverlener, wat een kutbaan zijn die callcentres ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik werk als auditor in een customercontactcenter. oftewel...ik beluister en beoordeel helpdeskgesprekken. oh, en ik coach bellers
Als ik terug zou kunnen naar 10 jaar terug zou ik voor de opleiding kiezenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klinkt leuk, voor iemand die niet gestudeerd heeft een prima baan lijkt me. Ik hink eigenlijk op 2 gedachten, radio gaan maken en daar op den duur de kost mee gaan verdienen (uiteraard wel middelbare afmaken), of toch aan het keiharde leven in de business van Econometrie en de weg daarnaartoe. Of beiden... Ik kan mij steeds minder motiveren voor school, maar zou het liefst een goedbetaalde baan doen...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef hole1988 het volgende:
Wordt nog een leuke nieuwjaarsreceptie
[..]
Niets zeggen ik kijk nog , vind hem tot nu toe nog niet erg sterk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef alors het volgende:
ooh ik heb geen zin meer om te kijken, het eind is zoo kut
ja, bevalt wel hoor....wel veel reorganisatie enzo op komst. moet maar afwachten of het ook leuk blijft....maar ach, dan maak je het zelf zo leuk mogelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klinkt leuk, voor iemand die niet gestudeerd heeft een prima baan lijkt me. Ik hink eigenlijk op 2 gedachten, radio gaan maken en daar op den duur de kost mee gaan verdienen (uiteraard wel middelbare afmaken), of toch aan het keiharde leven in de business van Econometrie en de weg daarnaartoe. Of beiden... Ik kan mij steeds minder motiveren voor school, maar zou het liefst een goedbetaalde baan doen...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat een baan, heb zelf jaar in de callcentre business gelopen bij callcentre dienstverlener, wat een kutbaan zijn die callcentres ook.
tooltje waarmee je extra functies aan een website kan toevoegen. Het heet Greasemonkey en is voor firefoxquote:
Als mijn wiskunde wat beter was was ik zo Econometrie gaan studeren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zal niks zeggen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niets zeggen ik kijk nog , vind hem tot nu toe nog niet erg sterk.
de butler heeft het gedaan!quote:
Omdat het kan maak ik hem: Firefoxquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
tooltje waarmee je extra functies aan een website kan toevoegen. Het heet Greasemonkey en is voor firefox
Ik zou echtecht gaan studeren. Radiomaken kan tijdens/daarna wel, maar dan heb je in ieder geval iets om op terug te vallen. Je zou ook journalistiek kunnen doen? Op Windesheim is het blok radio erg tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat het kan maak ik hem: Firefox
Gebruik Chrome man
Ah. Tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
tooltje waarmee je extra functies aan een website kan toevoegen. Het heet Greasemonkey en is voor firefox
Michiel heeft niet terug getwittert, maar het zou kunnen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Had hij hem echt door jou gebelt
quote:Op dinsdag 28 december 2010 07:49 schreef hole1988 het volgende:
@michielveenstra ga je @tleemhuis wakker bellen voor nr 1045 #durftevragen #tsr #3fm
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
chrome crasht bij mequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gebruik Chrome man
http://www.mychromeaddons(...)semonkey-for-chrome/quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gebruik Chrome man
Op een Apple wel ja.quote:
die start niet eensquote:
quote:
Ik vertrouw google niet zo goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lange tijd was die bij mij nr 1, maar ik ben toch overgestapt
dan ben je verder gekomen dan ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een keer alle webbrowser die ik kon vinden op mn pc geïnstalleerdstuk of 25
en toen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een keer alle webbrowser die ik kon vinden op mn pc geïnstalleerdstuk of 25
Win7 64Bit en dat laatste is denk ik de oorzaakquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WTF heb je voor computer als ik vragen mag?
Toen heb ik ze weer verwijderdquote:
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Win7 64Bit en dat laatste is denk ik de oorzaak
kon hij 25 keer stemmen op een pollquote:
kijk, daarvoor schakel ik nou safari in, cookies nooit bewaren, auto clicker aan en gaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kon hij 25 keer stemmen op een poll
Daar heb jij maar één browser voor nodig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kon hij 25 keer stemmen op een poll
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb trouwens ook een keer alle versies van MSN geïnstalleerd, de allereerste v.1 kreeg ik wel geïnstalleerd maar die werkte niet
Stemmen op pollsquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kijk, daarvoor schakel ik nou safari in, cookies nooit bewaren, auto clicker aan en gaan
nja, maar die kun je skinnen...jaren geleden draaide ik dit theme op mn firefox...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen heb ik ze weer verwijderdFirefox vond ik de lelijkste
Tja, iets met te veel tijd enzo.quote:
Doe iets nuttigs met je tijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, iets met te veel tijd enzo.
Zoals wat?quote:
zoals?quote:
en te weinig vrienden/behoefte voor vriendschapquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, iets met te veel tijd enzo.
quote:
gmtaquote:
Idd, ik vind 1 versie van msn al vervelendquote:
Dat ook, maar dan wordt een bericht zo langquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en te weinig vrienden/behoefte voor vriendschap
Vrienden is al 1 ding. Verder: hobby's. En nee, alle msn-versies installeren in geen hobby.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en te weinig vrienden/behoefte voor vriendschap
En mijn verzamelingen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vrienden is al 1 ding. Verder: hobby's. En nee, alle msn-versies installeren in geen hobby.
Je deed ook nog hardlopen en mountainbiken hè? En muziek luisteren mag van mij dan wel weer een hobby worden genoemdquote:
jij verzamelt browsers en prehistorische messengers?quote:
Ik weet het antwoordquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
In Lek (film) voor Eddie (Cas Jansen)
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij verzamelt browsers en prehistorische messengers?
quote:
vanaf nummer 2059 in de top serious request toevoegen in deze lijst: http://open.spotify.com/u(...)qTpS6Goe2xe5tV9vcRKP van 2059 naar 1 heh.quote:
En donald ducks & Bierviltjes, kroonkurken, munten, postzegels, Top Gear afleveringen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij verzamelt browsers en prehistorische messengers?
ik gebruik geen browser daarvoor, dat doe ik met behulp van php in command linequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar heb jij maar één browser voor nodig.
Nooooo, dat meen je nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
vanaf nummer 2059 in de top serious request toevoegen in deze lijst: http://open.spotify.com/u(...)qTpS6Goe2xe5tV9vcRKP van 2059 naar 1 heh.
Jim Carrey ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leuke Hoax aan de gang Eddy Murphy dood
ik had ooit het hele jaargang 1982 van DD en een pocket met Fantomerik!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En donald ducks & Bierviltjes, kroonkurken, munten, postzegels, Top Gear afleveringen.
das op zich nog wel nuttigquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
vanaf nummer 2059 in de top serious request toevoegen in deze lijst: http://open.spotify.com/u(...)qTpS6Goe2xe5tV9vcRKP van 2059 naar 1 heh.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Donaldquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En donald ducks & Bierviltjes, kroonkurken, munten, postzegels, Top Gear afleveringen.
Je kunt ook lijstjes van anderen afspeuren? Die KinkFM1500 ofzo op Spotify is wel fijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil nummers leren kennen, DE percfecte manier.
http://www.ivyishere.org/ivy veel makkelijkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil nummers leren kennen, DE percfecte manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |