Gast, ik ben 5 jaar ouderquote:
nou...nee.....helaasquote:
tja, je wordt oud....;)quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef CindieY het volgende:
Ow, m'n quote kwam aardig vertraagd door. Beetje dubbel zo.
Je hebt hem gequote ipv. ge edit?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef CindieY het volgende:
Ow, m'n quote kwam aardig vertraagd door. Beetje dubbel zo.
Wat moet je verwerken? Ik las verkeerd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel dat als ik eenmaal moet werken als ik 17/18 ben, dat er niets van mijn geld overblijft...
Nee, ik zag em maar niet verschijnen, dus refresh en opnieuw gequotequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt hem gequote ipv. ge edit?
ik voel dat we iets gemeen hebben, want ik roep het al sinds mijn 14equote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gast, ik ben 5 jaar ouderMaar gezelligheid op Pinkpop is altijd gewenst, aangezien ik nou echt eens heen wil (en dat roep ik al sinds m'n 18de ofzo) en ik desnoods wel alleen ga.
Valt wel mee joh. Ik heb ook genoeg over in de maand en daar moet ik alles van betalen, behalve zorg. Ik werk 12 uur in de week + stufi en daar betaal ik huur incl., verzekeringen, boodschappen, telefoon enzo van. En er blijft genoeg over om voor mezelf leuke dingen te kopen en om te stappen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel dat als ik eenmaal moet werken als ik 17/18 ben, dat er niets van mijn geld overblijft...
Ik werk al 10 jaar en heb nog nooit geld over gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Die directe opmerkingen altijd..
Valt allemaal zwaar mee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
je doet nog steeds bijbaantje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Valt wel mee joh. Ik heb ook genoeg over in de maand en daar moet ik alles van betalen, behalve zorg. Ik werk 12 uur in de week + stufi en daar betaal ik huur incl., verzekeringen, boodschappen, telefoon enzo van. En er blijft genoeg over om voor mezelf leuke dingen te kopen en om te stappen.
graag gedaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joe, dank voor de sig bij gebrek aan beter
Ik geloof dat ik heel gauw een wasmachine moet fixen en dan 4 of 5 avonden werken of zaterdagmiddag. Alles boven de 12 uur wordt 125 % uitbetaald.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef DaMook het volgende:
Ik wil naar RockWerchter. Hoop dat ik het geregeld krijg
.
SPOILER: lijst 23-00Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
uhuh....zuipen en stappen zul je bedoelen!quote:
Dat is studeren toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
uhuh....zuipen en stappen zul je bedoelen!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef hole1988 het volgende:
mmmm, niet echt een topuurtje...SPOILER: lijst 23-00Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
uhuh....zuipen en stappen zul je bedoelen!
owja....ja, ik weet dat niet...ik zoop nooit en stapte, maar stond wel ingeschreven bij een hogeschooquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef hole1988 het volgende:
DE 2e, 3e en BotsSPOILER: lijst 23-00Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Weekje rust in dit topicquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik mis Mex nu al [ afbeelding ] Die directe opmerkingen altijd..
En je woonde nog thuis?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja....ja, ik weet dat niet...ik zoop nooit en stapte, maar stond wel ingeschreven bij een hogeschoo
Waarom geen studentenvereniging ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]Ik ben volgens mij een redelijk cliché student. Afgezien van studentenverenigingen dan.
jepperdepep. ging pas in mijn 2e jaar het huis uit.....en toen stopte ik ook meteenquote:
is ze op vakantie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik mis Mex nu al [ afbeelding ] Die directe opmerkingen altijd..
Weet niet eigenlijk. Nooit aan begonnenquote:
Wat doe je nu?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jepperdepep. ging pas in mijn 2e jaar het huis uit.....en toen stopte ik ook meteenanderhalf jaar naar mbo vertrokken om toch maar een opleiding te doen....ja, ik heb heb mijn leven vorgooid pa en ma, ik weet het.
Mij lijkt het wel geinig, maar meer ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk. Nooit aan begonnenMaar als ik de verhalen van klasgenootje hoor, lijkt het me best tof. Maar ach, ik heb mijn groep vrienden aka buren al om me heen, genoeg studentikoze lol hier
AHA, SACHERTORTE FRESSEN UND ROTWEIN SAUFEN!quote:
Vrouw , ik ben 9 ouderquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gast, ik ben 5 jaar ouderMaar gezellig voor Pinkpop is altijd welkon
Hier gaat het meeste geld ook gewoon op aan gadgets en aan het huis qua spullen kopen. Sparen gaat dan moeizaamquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik werk al 10 jaar en heb nog nooit geld over gehad, vooral sinds ik een appartement heb gaat er een hoop zo linea recta naar de bank en andere onzin
.
Mexicaantjequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Over wie hebben we het? ik ken naar mijn weten geen mex
ik werk als auditor in een customercontactcenter. oftewel...ik beluister en beoordeel helpdeskgesprekken. oh, en ik coach bellersquote:
Student zijn heeft me veel opgebracht. Ik ben mezelf keihard tegen gekomen, heb mezelf leren kennen en nu is het lang leve de lol. Jammer dat ik alweer derdejaars ben en masters straks te duur worden om nog te kunnen betalenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel geinig, maar meer ook niet. Maarja ik heb nooit echt gestudeerd (helaas achteraf
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |