Gast, ik ben 5 jaar ouderquote:
nou...nee.....helaasquote:
tja, je wordt oud....;)quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef CindieY het volgende:
Ow, m'n quote kwam aardig vertraagd door. Beetje dubbel zo.
Je hebt hem gequote ipv. ge edit?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef CindieY het volgende:
Ow, m'n quote kwam aardig vertraagd door. Beetje dubbel zo.
Wat moet je verwerken? Ik las verkeerd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel dat als ik eenmaal moet werken als ik 17/18 ben, dat er niets van mijn geld overblijft...
Nee, ik zag em maar niet verschijnen, dus refresh en opnieuw gequotequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt hem gequote ipv. ge edit?
ik voel dat we iets gemeen hebben, want ik roep het al sinds mijn 14equote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gast, ik ben 5 jaar ouderMaar gezelligheid op Pinkpop is altijd gewenst, aangezien ik nou echt eens heen wil (en dat roep ik al sinds m'n 18de ofzo) en ik desnoods wel alleen ga.
Valt wel mee joh. Ik heb ook genoeg over in de maand en daar moet ik alles van betalen, behalve zorg. Ik werk 12 uur in de week + stufi en daar betaal ik huur incl., verzekeringen, boodschappen, telefoon enzo van. En er blijft genoeg over om voor mezelf leuke dingen te kopen en om te stappen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel dat als ik eenmaal moet werken als ik 17/18 ben, dat er niets van mijn geld overblijft...
Ik werk al 10 jaar en heb nog nooit geld over gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Die directe opmerkingen altijd..
Valt allemaal zwaar mee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
je doet nog steeds bijbaantje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Valt wel mee joh. Ik heb ook genoeg over in de maand en daar moet ik alles van betalen, behalve zorg. Ik werk 12 uur in de week + stufi en daar betaal ik huur incl., verzekeringen, boodschappen, telefoon enzo van. En er blijft genoeg over om voor mezelf leuke dingen te kopen en om te stappen.
graag gedaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joe, dank voor de sig bij gebrek aan beter
Ik geloof dat ik heel gauw een wasmachine moet fixen en dan 4 of 5 avonden werken of zaterdagmiddag. Alles boven de 12 uur wordt 125 % uitbetaald.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:04 schreef DaMook het volgende:
Ik wil naar RockWerchter. Hoop dat ik het geregeld krijg
.
SPOILER: lijst 23-00Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
uhuh....zuipen en stappen zul je bedoelen!quote:
Dat is studeren toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
uhuh....zuipen en stappen zul je bedoelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |