It always isquote:
Thats just the way it goesquote:
*hips* jij hier?quote:
Ik hier ja, *hips*quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*hips* jij hier?
en wat haat ik 3voor30euro blu-raybakken. ik wil ze allemaal! ga nu voor Dr. Parnassus, Moon en Identity
he lastfmvriendin!quote:
over over over over over over over...quote:
Hai!quote:
jij bent ook niet mijn enige hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hai!Je bent niet de enige hoor
Kan ik lekker lijstjes checken en inspiratie opdoen!
Noortje = mexicaantje. Mark = DaMook vermoed ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent ook niet mijn enige hoor![]()
nu nog ff ontdekken wie lastfm-noortje en twitter-mark zijnik vermoed dat ze hier vandaan komen...
thanks Sherlockquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Noortje = mexicaantje. Mark = DaMook vermoed ik
had je mij al? of andersomquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu nog ff ontdekken wie lastfm-noortje en twitter-mark zijnik vermoed dat ze hier vandaan komen...
ik heb je nu uitgenodigdquote:
1ste kloptquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, ik heb geen lastfmquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef CindieY het volgende:
Warmte? Check
Goede muziek? Check
Biertje? Check
Wat heb ik toch een fijn leven
En dan op een forum gaan postenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef CindieY het volgende:
Warmte? Check
Goede muziek? Check
Biertje? Check
Wat heb ik toch een fijn leven
Even een avond alleen, ben ik wel aan toe. Morgen poolenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En dan op een forum gaan posten
Mexicaantje = op last.fm Noortjeisleukquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ow als ie bedoelde mark op twitter dan zou dat kunnen kloppenquote:
Ah lange tijd niet gedaan poolen, terwijl we een grote in de buurt hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even een avond alleen, ben ik wel aan toe. Morgen poolen![]()
twitter-mark zei iequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow als ie bedoelde mark op twitter dan zou dat kunnen kloppen.
Doen wij toch ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En dan op een forum gaan posten
We hebben een grote in de buurt, maar wij gaan gewoon gezellig in de binnenstad van Zwolle poolen. Kan ik zo vanuit m'n werk doorrollen naar de kroegquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah lange tijd niet gedaan poolen, terwijl we een grote in de buurt hebben.
Ja dat las ikquote:
Ow, achzo. Kan ook hèquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat las ik, dacht dat ie een user op lastfm bedoelde die zich daar zo noemt
.
Wij zijn verslaafdquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doen wij toch ook. Dat is voor de gezelligheid erbij
.
nja, en toch vind ik "love a bad name" en "living on a prayer" best vetquote:
heb jij mij onlangs uitgenodigd voor twitter? dan bedoel ik jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat las ik, dacht dat ie een user op lastfm bedoelde die zich daar zo noemt
.
Maar in alle oprechtheid, ik kan echt genieten van alleen zijn, muziek luisteren en biertje of wijntje erbij. Zouden mensen meer moeten doenquote:
Ligt er maar net aan hoe je het leestquote:
Minthyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Jawohlquote:
Hlaf uurtje geleden ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, en toch vind ik "love a bad name" en "living on a prayer" best vet
[..]
heb jij mij onlangs uitgenodigd voor twitter? dan bedoel ik jou
alles van Anal Cuntquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand nog een paar leuke jazz-nummers?
dan ben jij het! hoppa!quote:
Ik dacht eerst inderdaad ook dat het een Last.FM-account was ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het leest.
presentquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar in alle oprechtheid, ik kan echt genieten van alleen zijn, muziek ekstra weekend/stenders luisteren en biertje of wijntje erbij. Zouden mensen meer moeten doen
Normaal ook niet, maar ben er wel voor in de stemming, ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry, niet mijn dingZoet gebler.
Gustavo Dal Farraquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand nog een paar leuke jazz-nummers?
natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeeeuuuiiii!!! Kerst ook weer overleefd??
Ekstra weekend moet je eens in de trein doenquote:
kon van de zomer nog in t goffertpark nijmegen. en dat was niet uitverkochtquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef CindieY het volgende:
EDITORSIk doe nog eens een moord om die gasten te kunnen zien.
Same here... Behalve dat Bon Jovi-gedoe en een mp3 spelerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
natuurlijk
ben me nu aan het opmaken voor een eenzame oudejaarsavond met mijn Fok!vrienden en -vriendinnen
en ik bne Bon Jovi op mn mp3speler aan het zetten
Pinkpop?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef CindieY het volgende:
EDITORSIk doe nog eens een moord om die gasten te kunnen zien.
Belachelijk wie koopt daar nou geen kaarten van?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kon van de zomer nog in t goffertpark nijmegen. en dat was niet uitverkocht
Dat hebben meer treiners , zoals broekie en jannekequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ekstra weekend moet je eens in de trein doenIk zit vaak op dat moment in de trein, doe verder niks, luister alleen maar naar het slap geouwehoer en dan zie je mij
of
doen en dan zie je al die mensen
kijken.
Briggyquote:
Nee, weet ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kon van de zomer nog in t goffertpark nijmegen. en dat was niet uitverkocht
nja, ik ging voor Muse. Dat Editors ervoor stond was mooi meegenomenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Belachelijk wie koopt daar nou geen kaarten van?
ach, t staat leuk tussen oa Spice Girls, Anal Cunt, Celine Dion en Peter Pan Speedrockquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Same here... Behalve dat Bon Jovi-gedoe en een mp3 speler
wat een penis!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, weet ikIk zat bij m'n ouders, belt een vriend van me op "Drie maal raden wat ik doe?" "Euh, ik heb geen idee, bier drinken?" (want dat doet ie nu eenmaal veel) "Nee, ik zit in de trein naar Nijmegen." "
![]()
![]()
![]()
![]()
" EDIT: en dat was like twee uur voor 't concert, dat had ik nooit meer kunnen redden.
Ik hoop het. Pinkpop is net na mijn examens, dus dan ga ik liever daar naar toe dan dat ik op vakantie naar Griekenland oid ga.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Komen ze, komen ze, komen ze? Ik sleep iemand mee dan
Ja, ik bedoel maarquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
ach, t staat leuk tussen oa Spice Girls, Anal Cunt, Celine Dion en Peter Pan Speedrock
Al vrienden gehosseld om mee te gaan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Pinkpop is net na mijn examens, dus dan ga ik liever daar naar toe dan dat ik op vakantie naar Griekenland oid ga.
mijn collega's kijken me vaak meewarig aan....quote:
ik las Satan....quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef hole1988 het volgende:
Bij de intro van dit nummer denk ik altijd aan seabert
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef hole1988 het volgende:
Bij de intro van dit nummer denk ik altijd aan seabert
Heb jij nog maar net een last.fm account ofzo?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn collega's kijken me vaak meewarig aan....
Heb niet zulks een festivalvrienden. Die gaan liever een week 24/7 bier zuipen op Texel, en daar pas ik voor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al vrienden gehosseld om mee te gaan?M'n zusje wil ook heen, maar die loopt altijd zo te miepen over drukte dat ze uiteindelijk toch maar niet gaat.
Als medewerkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel maarEn eigenlijk had ik nog geen geld ook, komt ie ook nog met dat dat heus geen probleem is
Mgoed, hij kreeg me wel als 'medewerker' op Lowlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |