Ligt er maar net aan hoe je het leestquote:
Minthyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Jawohlquote:
Hlaf uurtje geleden ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, en toch vind ik "love a bad name" en "living on a prayer" best vet
[..]
heb jij mij onlangs uitgenodigd voor twitter? dan bedoel ik jou
alles van Anal Cuntquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand nog een paar leuke jazz-nummers?
dan ben jij het! hoppa!quote:
Ik dacht eerst inderdaad ook dat het een Last.FM-account was ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het leest.
presentquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar in alle oprechtheid, ik kan echt genieten van alleen zijn, muziek ekstra weekend/stenders luisteren en biertje of wijntje erbij. Zouden mensen meer moeten doen
Normaal ook niet, maar ben er wel voor in de stemming, ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry, niet mijn dingZoet gebler.
Gustavo Dal Farraquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand nog een paar leuke jazz-nummers?
natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeeeuuuiiii!!! Kerst ook weer overleefd??
Ekstra weekend moet je eens in de trein doenquote:
kon van de zomer nog in t goffertpark nijmegen. en dat was niet uitverkochtquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef CindieY het volgende:
EDITORSIk doe nog eens een moord om die gasten te kunnen zien.
Same here... Behalve dat Bon Jovi-gedoe en een mp3 spelerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
natuurlijk
ben me nu aan het opmaken voor een eenzame oudejaarsavond met mijn Fok!vrienden en -vriendinnen
en ik bne Bon Jovi op mn mp3speler aan het zetten
Pinkpop?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef CindieY het volgende:
EDITORSIk doe nog eens een moord om die gasten te kunnen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |