Lenen ftw.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Student zijn heeft me veel opgebracht. Ik ben mezelf keihard tegen gekomen, heb mezelf leren kennen en nu is het lang leve de lol. Jammer dat ik alweer derdejaars ben en masters straks te duur worden om nog te kunnen betalen
Ja die gadgets doe ik er dan ook nog weleens bijquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrouw , ik ben 9 ouder
[..]
Hier gaat het meeste geld ook gewoon op aan gadgets en aan het huis qua spullen kopen. Sparen gaat dan moeizaam
Nee, ze heeft niet voor niets een ander acc.quote:
Ik leen al. Ik ben al 5dejaarsstudent. Begonnen met journalistiek, na twee jaar mee gekapt en toen over gestapt naar de docentenopleiding Nederlands. Zou graag een master willen doen, maar ik fix dat tegen die tijd wel via een school waar ik ga werken.quote:
waarom zou je mexicaantje ook noor noemen? een noor komt toch uit Noorwegen???quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ze heeft niet voor niets een ander acc.
Ah. Dan wordt het wel heel duur inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik leen al. Ik ben al 5dejaarsstudent. Begonnen met journalistiek, na twee jaar mee gekapt en toen over gestapt naar de docentenopleiding Nederlands. Zou graag een master willen doen, maar ik fix dat tegen die tijd wel via een school waar ik ga werken.
hahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom zou je mexicaantje ook noor noemen? een noor komt toch uit Noorwegen???
Skunk en Nancy!quote:
Wel doen of iig proberen jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik leen al. Ik ben al 5dejaarsstudent. Begonnen met journalistiek, na twee jaar mee gekapt en toen over gestapt naar de docentenopleiding Nederlands. Zou graag een master willen doen, maar ik fix dat tegen die tijd wel via een school waar ik ga werken.
Daarom. Zeker gezien masters/tweede studies al duurder zijn geworden/gaan worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah. Dan wordt het wel heel duur inderdaad.
Hmhm. Ik hoop dat ik mijn huidige opleiding gewoon in 4 jaar afmaak, dan zou ik alleen nog 2 jaar een master moeten betalen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom. Zeker gezien masters/tweede studies al duurder zijn geworden/gaan worden.
Waarschijnlijk niet a 1600 euro collegegeld per jaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm. Ik hoop dat ik mijn huidige opleiding gewoon in 4 jaar afmaak, dan zou ik alleen nog 2 jaar een master moeten betalen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:23 schreef tleemhuis het volgende:
@hole1988 Dit was jouw idee zeker?
Haha, cool! Wij spreken elkaar op de nieuwjaarsreceptie nog wel;)
Dat bedrag zal wel iets hoger liggen iddquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet a 1600 euro collegegeld per jaar
klinkt leuk, voor iemand die niet gestudeerd heeft een prima baan lijkt me. Ik hink eigenlijk op 2 gedachten, radio gaan maken en daar op den duur de kost mee gaan verdienen (uiteraard wel middelbare afmaken), of toch aan het keiharde leven in de business van Econometrie en de weg daarnaartoe. Of beiden... Ik kan mij steeds minder motiveren voor school, maar zou het liefst een goedbetaalde baan doen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik werk als auditor in een customercontactcenter. oftewel...ik beluister en beoordeel helpdeskgesprekken. oh, en ik coach bellers
Huh. Hoe quote jij die zoquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef hole1988 het volgende:
Wordt nog een leuke nieuwjaarsreceptie
[..]
Wat een baan, heb zelf jaar in de callcentre business gelopen bij callcentre dienstverlener, wat een kutbaan zijn die callcentres ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik werk als auditor in een customercontactcenter. oftewel...ik beluister en beoordeel helpdeskgesprekken. oh, en ik coach bellers
Als ik terug zou kunnen naar 10 jaar terug zou ik voor de opleiding kiezenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klinkt leuk, voor iemand die niet gestudeerd heeft een prima baan lijkt me. Ik hink eigenlijk op 2 gedachten, radio gaan maken en daar op den duur de kost mee gaan verdienen (uiteraard wel middelbare afmaken), of toch aan het keiharde leven in de business van Econometrie en de weg daarnaartoe. Of beiden... Ik kan mij steeds minder motiveren voor school, maar zou het liefst een goedbetaalde baan doen...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef hole1988 het volgende:
Wordt nog een leuke nieuwjaarsreceptie
[..]
Niets zeggen ik kijk nog , vind hem tot nu toe nog niet erg sterk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef alors het volgende:
ooh ik heb geen zin meer om te kijken, het eind is zoo kut
ja, bevalt wel hoor....wel veel reorganisatie enzo op komst. moet maar afwachten of het ook leuk blijft....maar ach, dan maak je het zelf zo leuk mogelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klinkt leuk, voor iemand die niet gestudeerd heeft een prima baan lijkt me. Ik hink eigenlijk op 2 gedachten, radio gaan maken en daar op den duur de kost mee gaan verdienen (uiteraard wel middelbare afmaken), of toch aan het keiharde leven in de business van Econometrie en de weg daarnaartoe. Of beiden... Ik kan mij steeds minder motiveren voor school, maar zou het liefst een goedbetaalde baan doen...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat een baan, heb zelf jaar in de callcentre business gelopen bij callcentre dienstverlener, wat een kutbaan zijn die callcentres ook.
tooltje waarmee je extra functies aan een website kan toevoegen. Het heet Greasemonkey en is voor firefoxquote:
Als mijn wiskunde wat beter was was ik zo Econometrie gaan studeren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zal niks zeggen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niets zeggen ik kijk nog , vind hem tot nu toe nog niet erg sterk.
de butler heeft het gedaan!quote:
Omdat het kan maak ik hem: Firefoxquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
tooltje waarmee je extra functies aan een website kan toevoegen. Het heet Greasemonkey en is voor firefox
Ik zou echtecht gaan studeren. Radiomaken kan tijdens/daarna wel, maar dan heb je in ieder geval iets om op terug te vallen. Je zou ook journalistiek kunnen doen? Op Windesheim is het blok radio erg tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat het kan maak ik hem: Firefox
Gebruik Chrome man
Ah. Tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
tooltje waarmee je extra functies aan een website kan toevoegen. Het heet Greasemonkey en is voor firefox
Michiel heeft niet terug getwittert, maar het zou kunnen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Had hij hem echt door jou gebelt
quote:Op dinsdag 28 december 2010 07:49 schreef hole1988 het volgende:
@michielveenstra ga je @tleemhuis wakker bellen voor nr 1045 #durftevragen #tsr #3fm
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
chrome crasht bij mequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gebruik Chrome man
http://www.mychromeaddons(...)semonkey-for-chrome/quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gebruik Chrome man
Op een Apple wel ja.quote:
die start niet eensquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |